5. Secrete

350 9 1
                                    

- Ar trebui să plec și să îmi fac curat in camera, asta dacă nu vreau o teorie de la mama când ajunge.

Am chicotit.

L-am sărutat si am coborât din mașină ,  intrând imediat în casă. Mai era cam jumătate de oră și aveau să ajungă, asa ca m-am apucat imediat de curățenie.

Am auzit o bătaie în ușa și am închis dulapul , unde aruncasem toate hainele împrăștiate pe jos.

Le-am deschis ușa părinților mei si i-am imbartisat.

- Deci, cum e sa locuiești singura?

Ma intreaba mama.

- Bine...

Am raspuns , deși eram total paralela cu asta. Am stat numai la Harry , deci am avut companie. Mama si-a facut un ceai , iar eu am urcat in camera , începând sa citesc o carte. Nu am apucat sa termin pagina, ca am auzit in marait cunoscut de motor. Confund , asta e clar. Am coborât la parter si le-am deschis ,  dar am rămas blocată în ușa când i-am văzut pe cei doi si pe Harry.

- Rose!

Ma îmbrățișara Ali si Zayn, însă eu stăteam împietrită.

- Ce mare si frumoasa ai crescut !

Ma complimenta Zayn si am zâmbit timidă.

- Nici Leon nu e mai prejos!

A spus tata , bătând palma cu Harry si mi-am simtit parul ridicandu-se pe maini.

- E mult mai neastamparat decât ea , pun pariu.

Ne spuse Ali si daca eram in alta situatie as fi izbucnit în ras, însă am zâmbit ușor.

- Nu mai spune.

Se încruntă Harry.

- Sii... Leon, fetelor le place claia aia a ta , nu?

Ridică tata sprâncenele si de data asta am ras putin.

- Categoric !

Am ridicat degetul aratatator ranjind. Încercam să nu arat nervii mei. Ii descarc mai tarziu, când sunt singura.

- Leon!

Exclama mama imbratisandu-l si cred ca m-am drogat , pentru că am simtit un grad de gelozie. Sigur carliontii aia m-au înnebunit.

- Ce mare te-ai facut!

Ii ciufuli mama parul.

- Rose, nu iti era dor de el?

Se încruntă mama.

- Da, foarte dor.

Am mintit si m-am prefăcut că îl strâng în brațe ,  însă el chiar m-a strâns.

- Rose, du-te si fa niste cafea , te rog.

Ma roagă mama si mi-am dat ochii peste cap, mergând spre bucătărie si închizând ușa în urma mea. Am pus apa pe foc si m-am așezat ganditoare la masa începând sa ma joc cu un mar.

Am tresărit când ușa s-a deschis, însă nu l-am băgat în seamă pe Harry.

- Iubito...

- Taci! 

Aproape am tipat la el.

M-am ridicat de la masa si am oprit apa , punand-o în cănile in care pusesem praf de cafea. Am trecut pe lângă el cu două căni in mâna, urmând să mai aduc inca patru. Le-am lăsat la Ali si Zayn , apoi m-am intors la bucătărie, de unde el venea cu alte două căni.

My Demon IUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum