Flashback
Orhan komutan "Rahat, Timinizin komutanı Yüzbaşı Gizem Güneysu sizin komutanınız." Diyerek şaşkın şaşkın bakan Arslan timine gülümsedi ve hemen "Hazırlanın ilk göreviniz sınırdaki askerlerimizi kurtarmak acele etmelisiniz iki tane yaralımız var birinin durumunun ağır olduğu söyleniyor ve sağ salim geri dönün evlatlarım"diyerek askerlerini gönderdi kendiside şehirdeki şerefsizlerle ilgilenmesi gerekiyordu.Oda hazırlanmaya başladı.
Askerler o esnada Gizemin arkasında onu takip ediyorlardı.Hazırlanmak için hepsiyle birlikte içeri girdi ve onlara dönerek o kara gözlerini hepsinin üzerinde gezdirdi.
"Ben Yüzbaşı Gizem Güneysu bundan sonra sizlere ben komutanlık edeceğim ve artık biz birer aileyiz eğer sizin bir sıkıntınız olmaz ise gerekirse size abla olurum yeri geldi anneniz bile olurum yeri gelir kardeşiniz yeri geldi en yakın arkadaşınız,dostunuz olurum isterseniz sadece silah arkadaşınız olurum beni nasıl görmek istiyorsanız o şekilde görün"diyerek askerlerine baktı.Hepsi şaşkındı hala çünkü hiç asker bir kadın görmemişlerdi aslında bordo bereli bir kadın asker, en hızlı kendini Pamir topladı ve hemen esas duruşa geçerek tek sözü ise "emir ve görüşlerinize hazırım komutanım"oldu. Diğerleri de kendi toparlayıp aynı şeyleri söyleyerek esas duruşa geçtiler.
Gizem hafifçe tebessüm etti "Rahat, şimdi sizinle ilk görevimiz Allah'ın yardımıyla o heriflerden askerlerimizi kurtarmak hemen hazırlanın yeni timimizle ilk operasyonumuza çıkıyoruz.!" diyerek başka bir odaya geçti ve hazırlanmaya başladılar.
Herkes hazırdı iki tane her zaman hazırda bekleyen askeri araçlara bindiler hepsi de, hızla sürücü koltuğuna birine Pamir diğerine de Seçkin geçti ve hızla yola çıktılar yoldayken de yüzbaşına Pamir kısaca arslan timini tanıtmıştı.
&&&&&
Askerlerin nerdeyse kurşunları bitmek üzereydi.Bu şerefsizler yola tuzak kurmuşlardı.O esnada yaralı silah arkadaşına bakmaya çalışıyor bir yandan da şerefsiz indirmeye çalışıyordu. Ali'nin durumu daha da kötüleşiyordu o anda dikkati Ali de olduğu için bir kurşun yedi omuzuna kendine gelemeden birde diz kapağında yemişti işte bu Salih için kötü zamanların başlangıcı olacaktı ama haberi yoktu.
"Ah az daha dayan kardeşim beni burda tek bırakamazsın daha senin düğününde göbek atmadım oğlum yengeye ne derim ben "diye arkadaşını hem uyanık tutmaya çalışıyor hemde devrilen araçtan telsize ulaşmaya çalışıyordu.
Bir şekilde telsize ulaşarak yardım çağrısı gönderdi.&&&&&
Tim tam zamanında yetişmişti çatışmanın biraz gerisinde Pamir in kullandığı araç durdu içinden yüzbaşı Gizem, Baha, Bora indiler diğer araçta ne olduğunu merak ederek onlarda durdu.Gizem diğer araca yaklaşarak planı kısa ve öz bir şekilde anlatırken hala araçta olan askerlerine el kol hareketleri ile ne yapmaları gerektiğini belirtti.
&&&&&
"Salih yengen ve anam babam sana emanet "dedi yaralı asker Salih sinirlendi canı yanmasına rağmen arkadaşına döndü" Seni öldürürüm lan yenge beni öldürür ölemezsin az daha dayan gelecekler bizi kurtarmaya gelecekler Allah'ım sen yardım et yarrebim"diyerek derin bir nefes aldı almasına ama boğazında geçmedi o nefes çünkü onunda canı yanıyordu ama artık bacağını hissetmemeye başladığı için korkuyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TÜRKÜZ,DELİYİZ,BORDO BERELİYİZ
ChickLit"Ben bir askerim ne zaman geri döneceğim belli değil belki de hiç geri dönemem ya da dönsem bile tabutla geri döneceğim sen bunu kaldırabilirmisin? Ha, söyle bana beni bekleyecek misin? Bekleyemezsin tabi çünkü beni beklemen için bir sebebin yok öyl...