A szökés

46 3 4
                                    

Az hajszol ismeretlen sorsom elé, hogy jobb lapokat kapjak, mint amilyeneket az élet osztott nekem.

(Michelle Frances)


Evelyn halkan sétált a folyamatosan magyarázó Merilyn mellett. Néha egyet-kettőt bólogatott, hogy legalább a látszata megmaradjon annak, hogy figyel rá - gondolatai közben teljesen máshol kalandoztak. Belegondolt, hogy mi fog most várni rá... végre, annyi év megválaszolatlan kérdései értelmet nyernek. Megtudja, mi történt szüleivel, és esetleg rájuk is talál. Rájön, miért rabolták el őket. Megtanulja irányítani még ismeretlen képességeit, amiről még mindig nem akarta elhinni, hogy léteznek...

- Ugye, Evelyn? - kérdezte Merilyn csillogó szemekkel, mire Evelyn összerezzent.

- Aha, persze - mondta Evelyn diplomatikusan.

- Jaj, olyan jó lesz, ha már mindketten az MVI-be fogunk járni! Szerinted lehetséges, hogy mindkettőnket a legfelső tagozatra osztanak be?

- Legfelső mi?

- Legfelső tagozat. Az előbb magyaráztam el!

- Bocs, egy kicsit elbambultam...

- Nehéz dolgom lesz veled, ha még meg is akarlak tanítani varázsolni, de semmi baj, elmondom újra. Egy ilyen legendának bármit!

- Ha még egyszer legendának hívsz, én esküszöm, hogy itt hagylak - pillantott fel a lány sötéten, mire Merilyn hevesen bólogatni kezdett.

- Rendben, értem! Na, szóval: az MVI a boszorkányok és varázslók iskolája. Több száz éves, még Magolorious első uralkodói...

- A lényeget - sóhajtott fel Evelyn.

- Ó, oké! Helanorey a mostani igazgatója, egyben a legfelső tagozatvezető. Ő küldött ide ezért könyvvért, és ő a mostani királynője a Rend Birodalmának, ha itt is elbambultál. A legfelsőbb tagozatba a legelitebb és legerősebb diákokat veszik fel. Eddig az összes elődöm a legfelső tagozatba járt... remélem, én is oda fogok - motyogta szorongva.

- Biztos oda fogsz - mosolygott Evelyn biztatóan.

- Jó lenne... és akkor veled kerülnék egy osztályba!

- Az még közel se biztos. A jelenlegi tudásomat nézve max takarítónőnek vesznek fel.

- Neeem, egy Heartland nem lehet ennyire alacsony rendű! Látszik is a szemeden, hogy magas képességű vagy. Nézd, szinte világítanak a sötétben! Csak a legkülönlegesebb boszorkányoknak vannak ám ilyen szemeik.

- Hogy nézzem meg a saját szemeimet? - kérdezte Evelyn unottan. - Amúgy jut eszembe: neked miért vannak lila szemeid? Kontaktlencsét hordasz?

- Kontaktlencse? Ez valami földi növény? - érdeklődött Merilyn.

- Ő... nem éppen - rázta a fejét Evelyn nevetve.

- Ó, kár. Pedig felhasználtam volna a főzeteimhez... mindegy. Azért vannak lila szemeim, mert a varázslataim is lilák. Ez a varázsvilágban megszokott, anyának például ciklámen szemei vannak.

- A varázsvilágban minden olyan, mintha valami szivárvány hányta volna le?

- A Káosz Birodalmában szinte minden sötét és rémisztő. Az ottaniak többsége őrült, velük együtt Requist is, az uralkodójuk. Na, ott aztán nincsen semmi ilyen boldogság.

- Fura egy helyen élsz, az egyszer biztos - húzta el a száját Evelyn, és ahogy belegondolt, hogy nemsokára már ő is ott fog, különös, bizsergő érzés fogta el. Hirtelen azon kapta magát, hogy a jelenlegi háza előtt állnak. Tudta, hogy mi fog most történni: el fogja hagyni a nevelőszüleit is, az egyetlen személyeket, akik még rokonának mondhatók.

A rend őrzőiWhere stories live. Discover now