Higgy magadban, vagy nem hisz benned senki
(Star Wars: A klónok háborúja c. film)
Cherry idegesen próbált utat törni magának a tömegben. Elege volt a sok szerencsétlenből, akik azt hitték, érnek is valamit, csak túl akart végre esni a felvételin, hogy mindenki felfigyeljen tündöklő képességeire.
- Bocs, Eperke, el tudnál húzni előlem? Megköszönném - szólt hirtelen egy ellenszenves hang a háta mögül.
- Még hogy Eperke! - pördült meg a tengelye körül, viszont ahelyett, hogy egy vele egy magasságban lévő fiatal nézett volna vissza rá, egy alacsony lánnyal találta szemben magát. - Öhm... már bocs, de hány éves vagy?
- 17. Van valami bajod a magasságommal? - húzta össze szemeit résnyire.
- Semmi - legyintett Cherry, és egy lenéző kuncogással ismét elindult az MVI felé.
- Bocsánat, utat kérünk! - sietett el mellette egy különös ruhát viselő boszorkány, egy halálra vált lányt maga után vonszolva.
- Híresség van nálunk, és nem félünk használni! - érte be őket egy farkasfiú. Cherry nem akart hinni a szemének. Ez komolyan azt hiszi, hogy fölvehetik?
- James, fejezd be... - motyogta mellette egy fiatal farkaslány - valószínűleg valami rokona lehetett.
- Ezek a köcsögök se nyújtanak mindennapi látványt - jegyezte meg az alacsony lány.
- Kérlek, hanyagolt az obszcén szavakat... ezzel csak még szánalmasabbá teszed az amúgy is nevetséges személyiségedet - morogta Cherry.
- Ó, milyen iskolázott a hercegkisasszony! Én, Harley Morgan elnézésedért esedezem, hogy megzavartam kékvérű légkörödet - hajlongott az idegen szarkasztikusan.
- Ne. Csak ne szólj hozzám - sóhajtott Cherry fáradtan.
- Mintha annyira szeretnék beszélgetni veled...Cherry egy idegeset fújtatott, és képességeit kihasználva emberfeletti gyorsasággal elrohant a helyszínről. Balszerencséjére még így is hallotta, ahogy Harley a legcifrább szitokszavakkal illeti őt és a családját. Csak remélni merte, hogy ha föl is veszik, nem a legfelső tagozatba fog kerülni, mint ő.
- Hé!
Cherrynek még éppen sikerült megállnia, mielőtt nekiütközött a lánynak, aki néhány pillanata halottnak festett. Szerencsére sikerült felhúznia egy mágikus pajzsot, mielőtt Cherry nekimehetett volna.
- Elnézést - szólt Cherry, viszont a lány megbabonázottan bámult a pajzsra. - Öhm... Jól érzed magad?
- Evelyyyn, varázsoltál! - ugrott a nyakába a halloweeni kosztümre hasonlító ruhát viselő társa. Cherry próbálta őket kikerülni, viszont a rengeteg boszorkány és varázsló csak magával sodorta volna őt.
- Bocsánat, de el tudnátok engedni? - nyújtogatta Cherry a nyakát.
- Persze, bocs - mondta Evelyn, és úgy tűnt, ő lepődött meg a legjobban azon, hogy sikeresen eltüntette a varázslatát.
- Köszönöm - sóhajtott Cherry unottan, és ismét sprintelni kezdett.
- Na, Evelyn, ennyi legalább már megy - nevetett James biztatón.
- Fogalmam sincs, hogy hogy csináltam - bámulta Evelyn a kezeit, mintha nem a testrészei, hanem valami mesterművek lennének.
- Siessünk, oké? A-azt hallottam, hogy mielőtt bemegyünk felvételizni, ki kell töltenünk egy kérdőívet - motyogta Kira.
KAMU SEDANG MEMBACA
A rend őrzői
FantasiA rend és a káosz világát egy nagyon vékony határvonal választja el, ami, bár szinte láthatatlannak tűnik, mégis meghatározó szerepe van. A rend és a káosz hívői nem találkozhatnak, érintkezhetnek, sőt, nézhetnek egymásra. Mindkét réteg gyűlölettel...