Út az MVI-be

40 2 0
                                    

A múlt nem veszik el. Egy anya illata veled marad, akármerre is mész.

(Végtelen szerelem c. sorozat)



Evelyn legnagyobb megkönnyebbülésére most nem fogadta Requist az álmában, viszont valami megint felverte őt. Egy hangos puffanást hallott az udvar felől, mire kipillantott az ablakon: Merilyn küszködött egy nagy darab bőrönddel, amit a seprűjére akart kötni. Néhány cuccát már hozzá erősítette az eszközhöz, de ahogy Evelyn elnézte, nem nagyon tudta elképzelni, hogy a lány hogy tud majd fölszállni annyi rakománnyal.

- HÉ, MERILYN! - kiabált ki, mire a boszorkánylány hunyorogva felpillantott.

- JÓ REGGELT! - intett vissza.

- MI A FRANCOT CSINÁLSZ?

- KÉSZÜLÖK... AZ MVI-BE - válaszolt, miközben nyögdécselve ugyan, de végre sikerült a helyére raknia a bőröndöt.

- KÖSZ, HOGY HAGYTOK ALUDNI - csatlakozott James is, és fölült az ablakpárkányra. Kócos haja alapján Evelyn úgy ítélte meg, hogy néhány pillanata kelt fel.

- ÍGY FÖLKELTJÜK AZ EGÉSZ FALUT! NEM MINTHA ZAVARNA, DE SEMMI KEDVEM A HALÁLHOZ - jegyezte meg Evelyn, és visszamászott a szobájába.

- VÁRJATOK MEG A KONYHÁBAN! A KAJA MÁR KÉSZ! - szólt Merilyn, és csapot papot otthagyva besietett a házba.

Evelyn unottan felkapott egy nadrágot (úgy gondolta, a póló, amiben aludt, még tökéletesen megfelel aznapra), és lecammogott reggelizni. Ahogy kitárta az ajtót, rögtön megcsapta az orrát a helyiségben terjengő édeskés illat. Azonban, mielőtt még bármit is csinálhatott volna, Merilyn az orra elé nyomott egy nagy tál palacsintát, juharsziruppal nyakon öntve.

- Jó étvágyat! - mosolygott kedvesen. - Egy földi receptes könyvben olvastam, hogy ez egy népszerű étel nálatok.

- Köszi - vette el halványan elmosolyodva, és lehuppant az egyik székre. Már épp emelte a szájához a falatot, amikor keze megállt a levegőben. - Várj. Ma van a beiratkozás?

- Mhm! - bólintott Merilyn vidoron, miközben egy tányért mosogatott el.

- De nem is tudom, hogy kell varázsolni! - kezdett bepánikolni, és rögtön nem érezte magát annyira éhesnek.

- Ne aggódj! - legyintett Merilyn, majd lenyalt egy kanalat. - Helanorey biztos felvesz, ha megtudja, hogy Evelyn Heartland vagy!

- Helanorey nagy ívben le fogja szarni, hogy én ki vagyok!

- Ne izgulj, nem lesz semmi baj.

Hirtelen belépett James is a konyhába, kezét az orra előtt tartva. Leült Evelyn mellé, és ahogy észrevette a lány értetlen arcát, megmagyarázta az esetet.

- Elestem - mondta kurtán, miközben leeresztette a kezét. Orrából vékony csíkban folyt a vér.

- Szerencsétlen - morogta Evelyn, de előkotort egy zsebkendőt neki.

- Köszönöm - vette el hálásan. Merilyn épp akkor tolt elé egy adag ételt.

- Egyél - dörmögte Merilyn ellenszenvesen, de már az is nagy haladásnak számított tőle, hogy adott enni Jamesnek.

- Ú! Palacsinta! - látott volna hozzá, amikor egy vércsepp esett az édességre.

- Merilyn, nem tudnál valamit kezdeni vele? Ha így halad, elvérzik egy szimpla orrvérzéstől - mondta Evelyn egykedvűen, viszont magában jót szórakozott a fiú esetlenségén.

A rend őrzőiTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang