🌹7.Bölüm🌹

70 14 0
                                    

Ve gene o ses bu büyük ihtimalle o aşşalık katil. Ne istiyordu ki bizden? Neden yapıyordu bunu bize? Aklımda her zaman ki gibi deli sorular dönüyordu ama düşünmedende edemiyorum mesela Onur. Biz Onuru o katilin elinden kurtardık ama o katil Onuru bulana kadar uğraşmazmıydı? Açıkcası şuan herkes şüpheli. Korkarak kapıya yürüyordum sessiz ve sakin bir şekilde ilerledim ve kapı deliğinden baktığımda siyah uzun paltolu bir adamdı veya kadın cinsiyeti belli olmuyordu, arkası dönük olduğu için yüzüde belli değildi. O yavaş yavaş bizim olduğumuz kapıya doğru yaklaştığında ben birer birer geri gidiyordum, kapıyı zorlandı ve yaklaşık 20 saniye bekledi ve tekrar denedi galiba artık pes etmişti. Sessizce bir oh çekip Onur ve Sudenin yanına yavaşça gittim ve fısıldayarak "katil burada!" dedim hepsi bana yalan söylermişim gibi bakıyorlardı ama keşke bu dediklerim yalan olsaydı. Oturdum ve konuşmaya başladım. "Kapı zorlandı katil belkide bizim burada olduğumuzu biliyor. Söyleyin zeka küpleri buradan nasıl  kaçacağız?" onlar bilmiyoruz dercesine ellerini salladılar. Lanet olsun neden hep ben kuruyorum böyle planları. Bir grupta zeka gücünün sende olması çok zor birşey açıkcası. Sude ve Onura dönerek "şimdi sizinle beyin fırtınası yapıp bir kaçış planı hazırlayacağız. Ne dersiniz?" dedim açıkcası çok hoş bir fikirdi böylece bir çok planımız olacaktı. Tıpkı filmlerdeki gibi. A planı, B planı gibi. Onlar bana dönüp olur dercesine kafalarını yukarı aşağıya salladılar. Galiba daha olayın şokunu atlatamadılar ki konuşamıyorlardı."bildiğiniz üzere pencerelerde demir var ve şuan kapılar kilitli. Ama aslında bir yer var hademe odası. Pencerelerinde demir yok ve 1. Katta ama anahtar nerede tam olarak bilmiyorum. Aranızda bilen varmı?" dedim. Sudenin bakışlarından anlıyorum her şeyi. Sıkkın ve bıkmış gözlerle bana bakıp bir yandanda tokasıyla oynuyordu, toka elinden kayıp yere düşünce almak için eğildi ve göğüslerinin gözükmemesi için formasını tutmaya dikkat etti tokayı yerden alıp saçına bağladıktan sonra bana bakıp "Bilmiyorum. Onur zaten hiç bilmiyordur bence." Gerçekten zordu  bizim buradan kaçmamız belkide kaçamayıp burada o pis katile kurban olacaktık ah be elimde bir silah olsa çıkar öldürürüm. Keşke bir silahım olsa. Aslında kantinden aldığım döner bıçağı, pala vs. İşe yarar ama yakın savaş eşyaları olduğu için risk içeriyor. Nasıl kaçacağız buradan?

TUZAK (Basılıyor) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin