Bir insanın hayalleri ne kadar karanlık olabilir ki? Bizim başımızdaki aşşalık katilin hayalleriydi bu. Kalbinden bile karanlıktı hayalleri, düşünceleri. Biz o okuldan kaçmış olabiliriz ama ruhlarımız, yaşama sevincimizi o okulda bırakmıştık ne içindi peki? Aşsalık ve ciğeri beş para etmeyecek bir katil için.
***
Ağır ağır gözlerimi aralamaya başladığımda ağır dezenfekte kokusu başımı ağrıtmıştı bile. Yaşadıklarımın zor olsada yaşanmamış gibi davranmalıydım belkide ben böyle yaparsam çevremdekiler daha az üzülülebilirdi. Annem benim uyandığımı görür görmez yerinden apar topar kalkarak "Mert oğlum iyi misin?"Diye sordu. Benim için çok endişelenmişti, Allahım ben ne yaşadım? yaşadıklarım gözlerimin önünden bir dakika olsun ayrılmıyor du o katilin beni bıçaklaması, okuldan kaçamamamız ve vahşice öldürülen arkadaşlarımız. Peki ya Sude ve Onura ne oldu? Bunu anneme sorduğumda kapıya hızla ilerleyip Sudeyi içeri çağırdı. Sudenin gözleri ağlamaktan veya uykusuzluktan şişmiş, göz altlarındaki torbaları morarmıştı. Acaba bacağımdan bıçaklandığım için mi yoksa yaşadıkları için mi bu kadar hırpaladı kendini? Odada annem ve Sudeden başka kimse yoktu Onurun olmadığını geçte olsa anladım, Sudeye dönerek "Sude. Onur nerde?" Dedim. Sude bana uzun süre baktıktan sonra "Onur evine yani İzmire geri döndü. Bu yaşadıkları onun için çok ağırdı galiba bende anlamadım neden geri döndü."Ben Sudenin kurduğu bu cümleye bir süre cevap veremedim bu sırada odada ölüm sessizliği oluştu sadece üzerimdeki zamazingoların çıkardığı sinir bozucu sesleri gidiyordu kulaklarımıza. Annem boş ve baygın gözlerle bana bakıyor,Sude ise süt beyazı ellerini ovuyordu bunu katil dibimizde olduğu zamanlardada çok yapmıştı galiba bu onun gergin olduğunu gösteriyordu bana. Yarım saat geçtikten sonra ben anneme dönerek "anne ben ne zaman taburcu olacağım bir bilgin varmı?" Dedim. Annem hayır dercesine kafasını salladı gerçekten bu beni sinirlendirmeye yetiyordu. "Dışarıda Allahın belası bir katil sallana sallana dolaşıyor ve ben, ben burda kolumda serum oturuyorum, saçmalık!" Dedim annem ve Sudeye bir cesaret ile kolumdaki serum iğresini saniyelik bir hızla çıkardım ama bu benim gerçek anlamda canımı yakmıştı kana bakamayan biri olarak kolumdan adeta bir çeşmeden su akar gibi kan akarken bakıyordum. Koşarak koridorun sonundaki danışmanın önünden geçerek "siz taburcu etmezseniz ben giderim!" Dedim ve orada bağlantım kesildi.
Galiba bayıldım ben yaa!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TUZAK (Basılıyor)
HorrorSıraları öğrencilerin yaptığı anlamsız şekillerle, panoları hiç bir zaman okunmamış kağıtlarla dolu, mavi duvarları, ruhsuz havasıyla, sıradan bir okul. Peki ya bu okula, bir katil dadanıp tüm düzeni bozarsa? Okulda mahsur kalan 4 öğrenci, ve onları...