Gdy razem zjadacie słodycze...RM
- Nam, co ty robisz? - zauważyłaś jak twój przyjaciel zaczyna bawić się w jakiś sposób jedzeniem.
- Jem patyk.
Jin
Za każdym razem gdy zwracałaś na niego uwagę, przyjmował pozę jak przy jego sesjach zdjęciowych.
- T/I, robisz te zdjęcie? - powiedział, lecz ty nie miałaś ochoty tego robić, wolałaś dokończyć swojego lizaka
Suga
- Suga, może byś zostawił mi jakiegoś żelka? - powiedziałaś, gdy zobaczyłaś jak chłopak zabrał twojego ulubionego żelusia.
- Co? - rzekł, biorąc tym razem wielką garść żelków.
( sałata = żelek, Szluga to jest dopiero fit boy )
J-HOOOOPPPE
- Dlaczego mi zabrałaś mojego
czupaczupsa? - odezwał się Hoseok, kiedy ujrzał Cię z lizakiem na kanapie, po czym sam na niej usiadł. - To był ostatni...- Oj, daj spokój. - powiedziałaś. - Przez Ciebie już mi się znudził, masz. - podsunęłaś mu pod nos słodycz, ale zamiast chwalić jaka litościwa jesteś, zrobił jedną z swoich obrzydzających min.
- Weź zabierz tego czupaczupsssa, ide tworzyć swój mixtape, bo A.R.M.Y mnię jeszcze upierdolą. - uciekł od Ciebie prosto do swojego pokoju.
Jimin
- T/I? - ty tylko mruknęłaś, mlaskając dalej lizaka. - Lubisz lizaki?
- Nooo mogą być, a co? - zapytałaś się, bo nie wiedziałaś co Jimin ma na myśli.
- Tak się pytam...
Tae
- T/I! T/I! - krzyczał V z pokoju, a ty w mgnieniu oka pojawiłaś się obok niego.
- Co się stało?
- Otwieraj tym razem paczkę niezłych dropsów, bo mój lizak zaczyna znikać.
- Takie w ciul Mic Dropowe powiadasz... - za swoich pleców wyciągnęłaś kilkanaście paczek słodyczy, a patrzałki Tae tylko się zabłyszczały.
Jungkook
- Koookieee, jakiego tym razem masz? - powiedziałaś, trzymają swojego ulubionego lizaka.
- Borówkę Basie.
🌟💬🌟💬🌟💬🌟💬🌟💬🌟💬🌟💬🌟
Kto jest gotowy na 2 marca?
Specjalnie dla J-hope'a jeszcze poczekam...
CZYTASZ
◜ʳᵉᵃᵏᶜʲᵉ ◜Bᴛs
Randomℋɪsᴛᴏʀɪᴀ ᴏ Tᴏʙɪᴇ﹐ᴡ ᴋᴛᴏ́ʀᴇᴊ ᴘʀᴢʏ ᴛᴡᴏɪᴍ ʙᴏᴋᴜ ᴘᴀʀᴀᴅᴜᴊᴇ ᴛᴡᴏ́ᴊ ɪᴅᴏʟ ᴡ ʀᴏ́żɴʏᴄʜ sʏᴛᴜᴀᴄᴊᴀᴄʜ . ┊ ┊ ┊ →ɴιeαĸтywɴe ; →ɴιe ѕprαwdzαɴy; →(ᵘʷᵃᵍᵃ)ĸαżdy rozdzιαł мα zɴαczeɴιe. ┊ ┊ ┊ℳIŁᕮGO ᑕᘔYTᗩᑎIᗩ🤡🤡🤡 #1 in reakcjebts - 20180720 #1 in suga - 20180801 ps.uwaga...