╰⇨🇲 🇦 🇷 🇦 🇹 🇴 🇳 🇮 🇰
🇸 🇮 🇪
🇸 🇰 🇴 🇳 🇨 🇿 🇾 🇱⇦╮Gdy już się nie kontaktujecie się już ponad tydzień...
RM
Chłopak nie był przyzwyczajony do dnia bez twojego głosu, lecz nie dawał po sobie poznać. Jego wena na nowe hity przepadła jak jego motywacja do wstawania na trening. Popołudnie spędzał już samotnie z kawą w dłoni, głośno wzychając, a reszta urozmaicała jemu nieszczególnie dzień.
Jin
Jego stół w kuchni czekał tylko na Ciebie, gdyż zawsze coś na nim było. Liczył, że kiedy przyjdziesz zjecie razem jego wytwory i porozmawiajcie jak nigdy wcześniej. Czasem wkradał się Taehyung z Jiminem coś słodkiego podkraść, ale zawsze odganiał ich, mówiąc :
- Akysz! Sio! To dla T/I!
- Hyung, ale ona nie przyjdzie. - i ciągle te zdanie tkwiło mu w głowie.
Co gdyby T/I znudziła się mną?
Niee... sama mówiła, że jestem przystojniakiem...Albo może kłamała.
Suga
Yoongi wszystkie uczucia chował w sobie, nie pozwalając nawet na małą łezkę smutku czy śmiechu. Czuł brak jakieś obecności, ale on wmawiał sobie, że to tylko chwilowe. To już ciągnie się ponad siedem dni i dalej ma tę przeczucie w sercu.
Zawsze gdy już siedział na czarnym, skórzanym fotelu w studiu, błądził myślami o Tobie, co chwilę do siebie mówiąc.- Kto będzie mnię teraz wnerwiał?
J-hopePrzez ten czas zdążył rozpowiedzieć wszystkim o twoim buziaczku. Ale z czasem tę przejęcie uciekło. Pisał do Ciebie naprawdę różne rzeczy, lecz i tak nie widział nawet jednej kropki. Miał taki dzień, w którym szczególnie opisał wszystko po koleji, co zrobił, co się stało. Pomimo takiego wielkiego spamu odpowiadałaś ciszą.
Jimin
Znalazł przez ten czas twoje majtki głęboko w ich domowej pralce. Kiedy je trzymał w ręce, widział twoją rozłoszczoną minę, co sprawiało, że pojawiał się jemu uśmiech na twarzy, choć wśrodku umierał z samotności. Nawet Jungkook i Yoongi nie wystarczali mu...
Tae
Przeżywał bardzo twoje jakby powiedzieć odejście. Uśmiech na twarzy pojawiał się jeden raz dziennie, ale na koncertach musiał wymuszać. Miał wielkie poczucie winy, a wczeniejsza twoja cisza rozrywała go na strzępy. Chłopak naprawdę chciał zobaczyć Cię i wreście zrozumieć o co Ci chodziło.Jungkook
Chłopak spędził cały tydzień przed telefonem, a szczególnie na wiadomościach, które co chwilę wysyłał. Miał jeden raz tak, że hyung'owie musieli skonfiskować jego telefon na dwa dni, ponieważ nie chciał ćwiczyć razem z nimi.
- Kook, przestań patrzeć się w ten telefon tylko pomóż nam!
- Nie, czekam na wiadomość T/I. Ona napewno mi zaraz odpisze!~
- Daj mi ten telefon! - krzyknął Jin, próbując wyrwać z jego dłoni rzecz, ale Jungguk jest szybkim chłopakiem i uciekł.
CZYTASZ
◜ʳᵉᵃᵏᶜʲᵉ ◜Bᴛs
De Todoℋɪsᴛᴏʀɪᴀ ᴏ Tᴏʙɪᴇ﹐ᴡ ᴋᴛᴏ́ʀᴇᴊ ᴘʀᴢʏ ᴛᴡᴏɪᴍ ʙᴏᴋᴜ ᴘᴀʀᴀᴅᴜᴊᴇ ᴛᴡᴏ́ᴊ ɪᴅᴏʟ ᴡ ʀᴏ́żɴʏᴄʜ sʏᴛᴜᴀᴄᴊᴀᴄʜ . ┊ ┊ ┊ →ɴιeαĸтywɴe ; →ɴιe ѕprαwdzαɴy; →(ᵘʷᵃᵍᵃ)ĸαżdy rozdzιαł мα zɴαczeɴιe. ┊ ┊ ┊ℳIŁᕮGO ᑕᘔYTᗩᑎIᗩ🤡🤡🤡 #1 in reakcjebts - 20180720 #1 in suga - 20180801 ps.uwaga...