Gdy jesteś w sklepie i gdy go spotykasz...
RM
Wybrałaś się po potrzebne składniki do ciasta. Akurat znajdowałaś się przed półką z typowymi produktami, w których znalazłaś mąkę.
- Jezus Maria, T/I co ty tu robisz? - usłyszałaś za sobą znajomy głos.
- Oł heloł, NamDżunie. - powiedziałaś, odwracając się w jego stronę.
- Pardon?
- Za dużo inglisza.. Gadaj jak tam u Ciebie?
- Aaa nic takiego... wpadłem na małe zakupy na miesiąc. - zaczęła się od teraz wasza babcina rozmowa.
- Widać że ty też szykujesz się na apokalipsę.- Gościu trzymam tylko mąke.
Jin
Majówka trwała, a ty pomyślałaś, aby zrobić pewne ciastka. Nie chciałaś siedzieć na dupie przez jednen prawie że tydzień. Grila nie zrobisz, nie masz przyjaciół, tylko masz kochanego, lecz co chwilę zajętego Jina.
Wędrując po regałach, ujrzałaś znane Ci trzy czupryny. To pewnie Seokjin z Tae oraz Sugą... Przyspieszyłaś swoje tępo i w ułamku sekundy znalazłaś się obok nich. Oczywiście nie pomyliłaś się, to byli oni.
- T/I! - krzyknął uradowany Tae, odkładając kilka tabliczek czekolady.
- Ty też robisz zakupy?- Ślepy jesteś już totalnie? - warknął Yoongi, a Jin uśmiechnął się, ale wewnątrz siebie chciał pozbyć się tych dwóch idiotów chociaż na chwilę, żeby mógł swobodnie porozmawiać z twoją osobą. Wiedział, że co jedno jego zdanie, będą komentować.
- A jak ty zadajesz mi pytanie czy możesz wejść do mojego pokoju, choć tak i tak już wszedłeś, to ty też jesteś ślepy. - odszczekał Taehyung.
- To ty wogóle masz pokój? Myślałem, że to Hoseoka...
- Już zamknijcie się i znajdźcie mi chude mięso razem z udkami. - pogonił ich najstarszy, machając ręką, żeby odgonić pasożyty.
- Ojj, nie. - powiedział Suga, przechodząc obok wielkiej sterty worków. - Bo jeszcze będzesz brał ją na tych ziemniakach.
- Na jakich ziemniakach, człowieku! - odezwał się Seokjin, który soczyście się rumienił. - T-taehyung bierz tego patałacha i-i... idziemy, boooo... NamJoon napisał mi, że musimy wracać. - wyją z kieszeni smartfona i pokazał jego wyświetlacz w strone Sugi.
CZYTASZ
◜ʳᵉᵃᵏᶜʲᵉ ◜Bᴛs
Randomℋɪsᴛᴏʀɪᴀ ᴏ Tᴏʙɪᴇ﹐ᴡ ᴋᴛᴏ́ʀᴇᴊ ᴘʀᴢʏ ᴛᴡᴏɪᴍ ʙᴏᴋᴜ ᴘᴀʀᴀᴅᴜᴊᴇ ᴛᴡᴏ́ᴊ ɪᴅᴏʟ ᴡ ʀᴏ́żɴʏᴄʜ sʏᴛᴜᴀᴄᴊᴀᴄʜ . ┊ ┊ ┊ →ɴιeαĸтywɴe ; →ɴιe ѕprαwdzαɴy; →(ᵘʷᵃᵍᵃ)ĸαżdy rozdzιαł мα zɴαczeɴιe. ┊ ┊ ┊ℳIŁᕮGO ᑕᘔYTᗩᑎIᗩ🤡🤡🤡 #1 in reakcjebts - 20180720 #1 in suga - 20180801 ps.uwaga...