Bölüm1 - TANITIM

4.5K 36 4
                                    

(GECE)
Bir rüyadayım. Burası çiçek bahçesi.. Koşuyorum. Peşimde de o var. Güneş parlıyor gökyüzünde. Kahkaha sesleri duyuyorum. Arkama bakarken çiçeklerin arasına düşüyorum. Beni yakalayıp gıdıklamaya başlıyor. Gülmekten ölecekmişim gibi hissediyorum. Bir anda üstüme düşüyor o. Gülme sesim bir anda kesiliyor. Biraz şaşırmış ve biraz korkmuş bi halde onu üzerimden alıp yan tarafıma yatırıyorum. Göğsünün kanadığını, kanın gömleğe yavaşça yayıldığını görüyorum. Yağmur yağmaya başlıyor. Kan lekesi kaybolana dek orada öylece ona bakıyorum. Ancak o zaman etrafıma bakmak aklıma geliyor. Kalkıyorum. Delicesine, bir şeyler bulmak istercesine etrafta koşuyorum. Ne kadar? Bilmiyorum. Sonra yorulup umutsuzca yere bırakıyorum kendimi. Son kez ona doğru bakıyorum. Ve sırtımda bir acı hissediyorum. Nefesim kesiliyor. Hafifçe gülümsüyorum. Bunu yapanı görmek için arkamı dönüyorum. Karşılaştığım manzarayla gülümsemem daha da yayılıyor. İntikam planları kuruyorum kafamda. Ve istemsizce yere yığılıyorum. 
 “Kaçacak delik aramaya başla dostum.” Ağzımdan çıkan son sözler oluyor.

----------------------------------------------------------

(NİDA)
Bir rüyadayım. Burası bir evin bahçesi. Gelip arkamdan sarılıyor. Gülüyorum hafifçe. Onu ne kadar sevdiğimi hatırlıyorum bir kez daha. Boynumu öpüyor. Ona dönüp dudaklarımı dudaklarına bastırıyorum. Ve kelimelerin ağzımdan dökülmesine izin veriyorum.
“Seni Seviyorum. Sonsuza dek…”
Ona sarılıyorum. Dün gece aklıma geliyor. Evlenme teklifini yapışı, benim kabul edişim, herkesin bizi izleyişi…
“Sonsuza dek, beraberiz.” Sözlerini veriyor bana karşılık olarak. Ufak bir öpücükle de mühürlüyor. Odanın içinde kırmızı bir ışık görüyorum. Nokta kadar. Bana yatmam için emir veriyor. Algılamam ve uygulamam zaman alıyor. Omzumun biraz altında bir yanma hissi duyuyorum. Ve ikincisi biraz daha sol tarafta. Nefesim kesiliyor. Biraz şaşırmış biraz da korkmuş bi halde ona bakıyorum.
Yanıma gelmek için harekete geçiyor. Ve kırmızı ışık onun göğsüne yöneliyor. Ve o bir saniye sonra yere yığılıyor. Delicesine, bir şeyler bulmak istercesine bahçeye bakınıyorum. Adamı görüyorum. Hafifçe gülümsüyorum. Adam otların arasından çıkıp yaptığı işi görmek ve gururlanmak amacıyla bu tarafa doğru yürüyor. Yüzünü rahatça seçebiliyorum. Gülümsemem daha da yayılıyor. İntikam planları kuruyorum kafamda. Ve istemsizce gözlerim kapanıyor. 
 “Kaçacak delik aramaya başla dostum.” Ağzımdan çıkan son sözler oluyor.

İNTİKAM FIRTINASI [ASKIDA]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin