[Her hikaye bitebilir ansızın. Bazen alışmışken..]
(NİDA)
Mert'in beni öpüşü aklımda dönüp duruyordu. Ne demişti ondan önce? Hiçbir şey hatırlamıyordum. Stres mi yaptım? Neden böyle oldu ki?
"Teşekkür ederim." dedim. Mert'in arabasındaydık. Beni evime bırakmakta ısrar etmişti. Kapıyı açmaya çalıştım ama açılmadı.
"Kapı neden hala kilitli?" dedim kaşlarımı çatarak.
"Biraz daha seninle durmak istiyorum." derken omuz silkti. Hafifçe gülümsedim.
Gelen sesle irkildim. Berk gelmiş, arabanın camına vuruyordu. Ne yapıyor bu gerizekalı?
Mert arabadan inip Berk'in yanına geçti.
"Bir sorun mu var?"
Benim kapım hala kiltiliydi ama Mert'in kapısı açıktı. Sol tarafa geçip arabadan çıktım.
"Nida'yı almaya geldim." dedi Berk. "Arabada ne yapıyorsunuz?"
"Sana ne? Kimsin sen?" dedi Mert. Berk'teki de iyi cesaret doğrusu. Mert bu bakışlarla bana baksa intikam almaktan falan vazgeçip topuklardım.
Tamam, fazla abartmayalım. Ne olursa olsun o intikam alınacak.
"Abisiyim." dedi Berk.
"Abin mi var?" dedi Mert bana dönerek.
"Öz abim değil." dedim. Berk, canına okuyacağım senin.
"Sonra görüşürüz Mert." dedim ve onu arabaya doğru ittim. Tereddüt etse de arabasına binip gitti.
"Berk, sen ne halt ediyorsun!" diye bağırdım.
"Ne yapmışım?"
"Soruyor musun? Oğlum sen salak mısın? Yaa Berk, of!" Topuklarımı yere vura vura eve geçtim.
Direk bir odaya girip kapıyı kilitledim. Berk gelip art arda kapıya vurup dışarı çıkmamı söylese de bunu yapmayacaktım. Telefonumu çıkarıp kulaklıklarımı konumlandırdıktan sonra yatağa uzanıp tavanı izlemeye koyuldum.
"Bu iyi gidiyor,
Bu iyi gibi gidiyor.
Ölmedim ve senin için dönüyorum." (Kim Hyun Joong - Unbreakable)
Şarkı sözleri iyiydi iyi olmasına ama bu hiç de iyiye gitmiyordu. Mert' le öpüşmek tamam da...
BU GECE İŞİ BİTİRECEĞİM.
İşler planladığım gibi bitmeyecek. Aile dramı falan yaşanmayacak mesela. Ya da Mert can çekişerek ölmeyecek. Bir anda bitireceğim.
Yatağımdan doğrulup telefonumu elime aldım. Mesaj kutusundan bir bildirim:
"Arabanız evinizin önüne getirildi hanım efendi. -Mert"
Arabam? Ah, okulda kaldı tabii! Peki Mert anahtarları nereden buldu? Neyse ne..
"Bu gece bana aitsin. -Nida"
Cevap çok gecikmeden geldi.
"Ne için? :))) -Mert"
"Daha fazla vakit geçirmek istemiyor muydun? Daha fazla vakit geçireceğiz. Rahat bir şeyler giy. -Nida"
"Anlaşıldı efendim. Almaya ne zaman geleyim? -Mert"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İNTİKAM FIRTINASI [ASKIDA]
Misteri / ThrillerHuzurun olmalı biraz. Ve seni güçlü kılacak kadar acın. Acının dozu artarsa 'İNTİKAM' çıkar ortaya. "KANla yapılan bir şeyin intikamı ancak KAN ile alınabilir.