Bölüm3 - Planlı/Plansız İşler

543 23 2
                                    


[Pek tekin bir yolda değilsin. Dikkat et ki zehirli yılanlarla etrafın çevrilmesin. Gerçi sen zehirli yılanın ta kendisisin..]

(NİDA)

Dans kursundan çıkıp eve geldim. Çantamı bir köşeye fırlattıktan sonra kendimi direk yatağa attım. Yorucu bir gündü. Ama değer.

Cenk.. Sen merak etme. Seni öldüren adamlardan öcümüzü alacağım hayatım. Benden en sevdiğimi alanlardan en sevdiğini alacağım.

Tam uykuya dalmak üzereydim ki telefonumun lanet olası zil sesi doldurdu odayı.

"Ne var?" dedim gözlerim kapalı.

"Yeni bilgiler var." dedi Berk. Sesi neşeli geliyordu.

"Ne? Ne buldun, söylesene!" diye cırladım resmen.

"Mert geri geliyormuş sanırım. Birkaç günlüğüne de olsa. Telefonunu takip ediyorum." dedi. "Ayrıca bu akşam için eve bir kız sparişi varmış. Tercihen sarışın istedi."

"Kız mı istedi? Ona mı takıldın sen? Ayrıca Mert'in geri geldiğini biliyorum. Gruptaki birinin yerine geliyor." boşuna heyecanlanmış olmam daha çok uykumu getirdi aslında.

"Şey diyecektim.."

"Ne diyecektin Berk'ciğim?" Sinir kayışlarımın kopması an meselesi haline gelmişti.

"Kız siparişi vardı. Sarışın. Nida sen sarışınsın!" Berk bağırıyordu. Neşeli bir şekilde.

"Eee? Ne var bunda? Berk saçmalamaya başladın tatlım. Uyumama izin verecek misin?"

Telefonun diğer ucunda kısa bir sessizlik oldu. Berk'in ima ettiği şeyi anladığımda sıçrayarak ayağa kalktım. Giden kızın benim olmamı istiyordu.

"Ne?! Kafayı mı yedin sen Berk?!" ve işte sinirli bir Nida yola çıktı.

"Ama bi-"

"Ne ama? Ama falan yok Berk! Ya ben.. Cenk'le bile yapmadım. Gidip o piç kurusuna..."

"Sakin olur musun lütfen?"

"Sakin mi? Sakin olmamı mı bekliyorsun? Berk, senin ağzından çıkanı kulağın duyuyor mu?!"

"Ama mantıklı. Bi düş-"

"Neresi mantıklı!"

"Dinlersen anlatacağım."

Derin derin nefesler almaya başladım. Sakinleş Nida, sakinleş. Böyle olmaz bu. Berk'i öldürme isteğini at bakalım gözünün önünden.

"Onunla beraber olursan.. Biliyorum, biliyorum. Ama dinle önce. Onunla beraber olursan seni tekrar gördüğünde şaşıracaktır. Aynı kareografide dans edeceksiniz. Düşünsene!"

"Bi halta yaramayacak Berk." dedim bıkkınlıkla.

"Nasıl bir halta yaramayacak?"

"Sadece şaşıracak. Gecelik kızlardan birisi olmuş olacağım. Anladın mı? Ayrıca hayatta yapmam bu dediğini. Sen o kısmı düşünme, tamam mı? Sadece bilgilere odaklan. Görüşürüz." Berk'in bir şey demesine zaman kalmadan telefonu kapattım. Yani tamamen kapattım.

Küveti ağzına kadar sıcak suyla doldurduktan sonra içine girdim. Orada öylece uyuyakalmışım. Nefes alamayarak uyandım. Suratım tamamen suya gömülmüş bir haldeydi. Küvetten hızlıca çıkıp bornozuma sarılırken ardı arkası kesilmeyen bir öksürük krizine girmiştim.

-Gerizekalısın Nida.

İç sesime kocaman bir 'SUS'.

Ertesi gün annemin dürtmeleriyle uyandım.

İNTİKAM FIRTINASI [ASKIDA]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin