❤1.BÖLÜM❤

401 12 0
                                    

Babam'ın iş nedeni dolayısıyla istanbul'a taşındık 1 hafta sonra okullar açılacaktı lise son sınıfa gidiyorum.İstanbul'a daha önce bir çok kez geldim İzmir'i çok seviyorum 18 yılım orada geçmişti.Çalışkan biriyim elenmekten ve gezmekten geri kalmam belaları çeken bir insanım kavgasız bir günüm yok son sınıfı uslu olarak geçireceğim söz verdim.Üzerimi değiştirip aşağıya indim kardeşim Alya televizyon izliyordu bende tekli koltuğa oturdum.

-Alya kalk bana da içecek bir şey getir.
-Abla hizmetçin mi var kalk al.
-Beni sinir etmeden kalk Alya.
-Off abla sinir oluyorum sana.
-Oflama ablaya kırarım bacaklarını.
 
Alya mutfağa gittikten sonra koltuğa iyice yayıldım kumandayı elime alıp kanalları gezmeye başladım hiç mi bir şey olmaz şu televizyonda Alya bardağı masaya koydu tekli koltuğa oturdu.Telefonumun sesini duyunca yerimden dogruldum "Sevda" yazısını görünce şaşırdım daha fazla bekletmeden cevapladım.

-Efendim sevda.
-İstanbul'a geliyorsun hiç haber vermiyorsun Arya.
-Taşınma yerleşme derken unutmuşum kusura bakma.
-Öyle olsun ben şey için aramıştım bu akşam barda Serdar'ın doğum günü partisi var sende gelsene.
-Gelmeye çalışacağım Sevda söz vermeyeyim.
-Tamam canım görüşürüz.
-Görüşürüz sevda.

  Telefonu kapatıp masanın üzerine koydum

-Niye aramış sevda
-serdar'ın doğum günü partisine  çağırmak için.
-Gideceğiz değil mi abla lütfen gidelim.
-Bakarız Alya.
-Gidelim bak daha hediye almam lazım.
-Git hazırlan gidiyoruz.
-Canım ablamm.

   Yanağına sulu bir öpücük bıraktı koşarak odasına çıktı.Yerimden kalkıp televizyonu kapattım telefonumu alarak odaya çıktım.Dolabın kapağını açtım dolaba şöyle bir göz gezdirdim siyah mini elbise gözüme çarptı dolaptan çıkardım yatağın üzerine bıraktım ona uygun çanta ve ayakkabı çıkardım banyoya girdim kısa bir duş alıp çıktım.saçlarımı kurutup elbisemi üzerime  geçirdim ayakkabılarımı giydim aynanın karşısına geçtim saçlarımı düzleştirip at kuyruğu yaptım hafif göz makyajı yaptım bordo ruj sürdüm hazırdım odanın kapısı tıklatıldı "gir"diye seslendim Alya gelmişti baştan aşağıya sürdüm kırmızı elbise çok yakışmıştı.

-Bu ne güzellik ablacım.
-Ben herzaman güzelim Alya.
-Abla susta egon konuşsun.
-Sen beni vazgeçirmeye çalışıyorsun herhalde.
-Tamam sustum gidelim mi

Çantamı ve arabanın anahtarlarını alıp çıktım porşeme bindik çalıştırdım evin otoparkında çıktım.AVM'nin önünde durdum Çantamı alarak indim içeriye girdim.Alya sola ben sağa girdim geçerken vitrinde güzel bir kazak gördüm içeriye girdim görevliye kazağı gösterdim alıp paketledi ücretini ödeyip mağazadan çıktım.Alya'ya mesaj attım "5 dk içinde arabanın yanında ol yoksa giderim"Çok geçmeden cevap gelmişti "geliyorum abla" yazmıştı.Kapıyı açıp arabaya bindim telefonda uğraşmaya karar verdim biraz oyalandım kapının açılmasıyla telefonu bıraktım arabayı çalıştırdım yola çıktık anneme haber vermemiştik başımı Alyaya çevirdim.

-Alya anneme haber vermeyi unuttuk.
-Aklımdan çıkmış abla şimdi mesaj atarım
-Benimkinden at mesaj.
-Tamam

  Telefonu Alya'ya uzattım mesajlara girdi "arkadaşımın doğum günü partisi var orada olacağız geç kalmayız " yazıp yolladı.Arabayı bara sürdüm daha önce gittiğim için bulmakta zorlanmadım.Alya benim sayemde korumalardan geçti içeriye girdik.Sevda'yı görünce o tarafa yöneldik ayağa kalktı sarıldık.

-Hoşgeldin Arya.
-Hosbulduk sevda.

  Sevda'dan ayrıldım Serdar'a sarıldım.

-Doğum günün kutlu olsun Serdar nice mutlu senelere.
-Sağol Arya ayrıca buraya taşınmana Çok sevindim.

  Serdar'ın hediyesini verdim bakalım ben sevinecekmiyim taşındığımıza bize ayrılan locaya oturduk parti başlamıştı.Herkes coşuyordu meyveli soda sipariş verdim alkol almam doğru olmaz araba kullanıyorum kaza yapabilirim Ozan yanıma oturdu kulağıma eğilerek.

-Benimle dans eder misin güzellik.
-Memnuniyetle Ozan Bey

  Piste ilerledik ellerimi omzuna koydum oda belime yerleştirdi.Bir süre dans ettik bunalmıştım Ozana söyledim oturduk.Pasta kesilmişti hediyeler verildi tekrar dans etmeye başladılar sıkılmıştım saate baktım 12 olmuştu.

-Sevda biz kalkalım artık geç oldu.
-Tamam Arya geldiğin için teşekkürler.
-Rica ederim görüşürüz.
 
   Çantamı alarak çıktık arabaya bindik gazı kokledim başım ağrıyordu.Eve geldik arabayı park ettim indik Alya kapıyı açtı içeriye girdik annemler uyumuşlardı herhalde.

-iyi geceler Alya.
-İyi geceler abla.

  Odaya çıktım üzerini çıkardım makyajımı sildim yatağıma yattım ışığı kapattım çok geçmeden uykuya daldım...

          ~Bölüm Sonu~


Umarım beğenirsiniz daha yeniyim ilk hikayem☺

Yarım Kalan MutlulukHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin