❤2.Bölüm❤

122 5 0
                                    

~1 Hafta Sonra~

Bugün okulun ilk günüydü çıktığımız alışverişte okul için gerekli şeyleri hallettim dolaptan okul kıyafetimi çıkardım siyah etek beyaz gömlek üzerime geçirdim saçlarımı düzleştirdim hafif bir makyaj yaptım.Çantamı alarak aşağıya indim kahvaltı hazırdı "Günaydın" diyerek yerime oturdum.

-İşlerin nasıl babacım.
-İyi güzel kızım
-Biz kalkalım ilk günden geç kalmayalım.
-Tamam kızım

     Babamla annemin yanağını öptüm çantamı alarak evden çıktım arabama bindim alya da gelince çalıştırdım "Atan Kolej" yazarak konumu açtım eve 20 dk uzaklıktaydı.Okulun otoparkında girdim boş yer aramaya başladım sağda boş bir yer gördüm arabayı döndürdüğüm de  arkadan biri arabama çarptı kapıyı açarak indim arabama baktım allahtan bir şey yoktu.Arabama çarpan kişiye döndüm.

-Önüne baksana kör müsün koskoca arabayı görmuyorsun.
-Burası benim yerim şimdi çek arabanı.
-Yok ya tapulu malınmı git başka  yere parket.
-Bu okulda yenisin herhalde yoksa bu cesareti gösteremezdin.
-Sen kimsin ki benimle böyle konuşuyorsun.
-Ben Araf Ateş seni bu okula geldiği için pişman edecek kişi.
-Çok korktum Araf Ateş elinden geleni ardına koyma ve bende senden aşağıya kalmam bunu bil.
-Abla gidelim artık.
-Gidelim alya.

   Gerizekalı kimi tehtit ettiğini bilmiyor müdürün odasını sorarak bulduk kapıyı çalarak içeriye girdik.Yakışıklı bir müdür beklemiyordum hemde gençti yakışıklı müdürümüz gülmeye başladı kendimi toparladım.

-Şaşırmanızı anlıyorum öğrenciler daha çok müdürü kel göbekli biri bekler ama burdaki herkes en fazla 31 yaşında.
-Özür dileriz biz yeni geldik.
-Arya Dinçer ve Alya Dinçer mi?
-Evet hocam.
-Sınıflarınız Arya 12/A Alya da 11/B iyi dersler.
-Sağolun hocam.
 
   Müdürün odasından çıktık çocuğun birine sınıfı mı sordum oraya ilerledik alyay la sınıflarımız yakındı.sonunda sınıfı bulmuştuk alya'ya dönerek.

-İyi dersler alya.
-Sana da abla.

Alyayı öptüm sınıfıma girdim cam kenarında en arka sıraya oturdum herkes bana korkulu gözlerle bakıyordu ne olmuştu başımı kapıya çevirdiğimde kavga ettiğim çocukla göz göze geldim yanında 3 kişi daha vardı biri kızdı bana öfkeyle bakıyordu bana doğru yaklaştılar tam önümde durdu.

-Sıramdan kalk hemen sabahki olayı unutmadım.
-Kalkmıyorum ne yapacaksın.
-Bunu yapacağım.
 
  Ben anlamaz gözlerle bakarken kolumdan tutup hızla çekti beni karşı sıraya itti bu kim oluyor da beni itiyor başımı kaldırdım birşey demek için ağzımı açtım hoca girdi sınıfa kızın biri kolumdan tutarak beni yanına oturttu.

-Benim yanımda otur bu arada ben Şipal Aksoy.
-Memnun oldum şimal bende Arya Dinçer.

   Şimal güzel kızdı kumral ela gözlü boyu 1.70 filandı hocanın beni işaret etmesiyle ayağa kalktım.

-Kendini tanıt  bakalım.
-Arya Dinçer.(kısa ve net)
-Bende Tarih öğretmeniniz Selin Er.

  Yerime oturdum tarih dersini boş geçirdik öğlene kadarda boştuk ilk günden ders mi isleyecektik  zil çaldı şimal yerinden kalktı.

-Arya kantine inelim mi?
-İnelim şimal.

  Yerimden kalktım telefonumu ve cüzdanımı  aldım kantine indik Araf öküzüde buradaydı arkadaşlarınla yemek yiyordu kahve ve tost alarak alyanın yanına oturduk güzel bir kız vardı yanında tebessüm ederek elimi uzattım.

-Merhaba Ben Arya Alyanın ablasıyım arkadaşım şimal.
-Memnun oldum bende Eylem.

  Çok tatlı bir kızdı sevdim biraz muhabbet ettik kahvemden bir yudum aldım geri yaslandım.Telefon numaralarımızıda verdik.oturduğum yerden kalkarak.

Yarım Kalan MutlulukHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin