Alarmın nefret ettiğim sesiyle uyandım yorganı üzerimden ittim banyoya girdim hızla bir duş alarak çıktım saçlarımı kurulamaya başladım uzun olduğu için zor kurutuyordum odama geri döndüm dolaptan okul kıyafetlerimi alarak üzerime geçirdim siyah konverslerimide giydim saçlarımı tarayıp salaş örgü ördüm dudaklarıma nemlendirici sürerek kalktım çantamı ve spor çantasını alarak aşağıya indim sandalyeyi çekerek oturdum kimse yoktu masada.
-Esra abla annemler neredeler.
-İşleri varmış erken çıktılar.
-Tamam.Alya koşarak merdivenleri iniyordu.
-Yavaş ol alya düşeceksin.
-Düşmem abla günaydın ben çıkıyorum.
-Nereye küçük hanım.
-Eylemle beraber gideceğiz.
-Tamam.Çantalarımı alarak kalktım evden çıktım arabama bindim okula sürdüm hızla otoparka giriş yaptım çantaları alarak indim kapıları kilitledim kartı cihaza okutarak geçtim şimal bahçede oturuyordu yanına oturdum.
-Günaydın şimal.
-Günaydın arya.
-Neyin var şimal.
-Bir şeyim yok.Yalan söylüyordu onun baktığı yere baktım araf'ın arkadaşlarından biri sarışın bir kızla flörtleşiyordu yok canım.
-O çocuğu seviyorsun.
-Şşt arya sessiz ol berkan duymasın.
-Adı berkan demek yakışıklı çocuk ama arafın arkadaşı olunca soğudum.
-yakışıklı ve acımasız.
-Araf'ın arkadaşından ne beklersinki.Zil çaldı yerimizden kalktık çantamı dolabıma koydum kilitledim sınıfa çıktım ilk dersimiz matematikti çalışkan olsamda matematikten nefret ediyordum başımı sıraya koydum özel ders alıyordum matematikten dinlemeye gerek duymadım.
-Burası uyuma yeri değil Araf ve Arya başınızı kaldırın.
-Hocam ben dinliyorum ama yeni kızı bilemeyeceğim.
-Bende dinliyorum hocam.
-Arya tahtaya gel.Arya yerinden kalkarak tahtaya çıktım soruyu hızla çözdüm ben bunlardan daha zorunu çözüyordum sınıftan "oooo" sesleri yükseldi hoca sınıfı susturdu bana döndü.
-Aferin Arya
-Hocam Araf kesinlikle yapamazdı bu soruyu.
-Fazla özgüven iyi değil yeni kız.
-Ciddimisinn.
-Kendinize gelin sınıfta benim olduğumu unutuyorsunuz.
-Pardon hocam.
-Size ceza 100 soru hazırlayacaksınız bunların arasından sınıfı sözlü yapacağım.Sınıftan itiraz sesleri yükseldi benim için sıkıntı yoktu yapacaktım.
-İtiraz istemiyorum sôzlü olacak iyi çalışın görüşmek üzere.
Sırama geçecekken birinin çelme takmasıyla yere düştüm düşerken masanın kenarına çarpmıştım başımı ağzından bir inilti çıktı şimal'in kolumdan tutup kaldırdı araf'ın yanındaki kızdı bütün sınıf bizi izliyordu pür dikkat ben bunun hesabını sorardım kızın saçlarına yapıştı.
-Sen kimsin de bana çelme takıyorsun sürtük.
-Kim olduğumu çok iyi öğreneceksin ezik.
Histerik bir kahkaha attım berkan ve diğer çocuk aramıza girmişti birbirimizden ayrıldık.-Ne oluyor burada.
-Sürtük arkadaşına sor.
-Doğru konuş lann Eylül hakkında.
-Konuşmazsam ne olur.Kolumdan tuttu acıtacak bir şekilde sıkıyordu kolumu çekmek için hamle yapacaktım ki başım dönmeye başladı sesler uğultu gibi geliyordu daha fazla duramayarak yığıldım.
Gözlerimi açtığımda şimalle alya kenarda koltukta oturuyorlardı boğazım kurulmuştu.-su verin bana.
-İyimisin abla.
- iyiyim nerdeyim ben.
-okulun reviri burası Arya.Yerimden doğruldum yavaşça kızlar hemen koluma girdiler.