❤️4.Bölüm❤️

77 2 0
                                    

Sinirle kantine nasıl geldiğimi hatırlamıyorum bile adım sürtüğe çıkmıştı masaya ilerledim yanında sarışın bir kız vardı kenara iterek araf'ın suratına patlattım tokadı.

-Sen kimsin de bana sürtük muamelesi yapıyorsun.
-Öyle değil misin sırf bana yaklaşabilmek için neler yaptın.
-Dünya da bir tek sen kalsan bile o dediğin olmaz Araf ateş.
-Duydunuz arkadaşlar arya ne dedi bir tek ben kalsam bile o iş olmazmış komik değil mi?
-Değil benim sen gibi kendini beğenmiş bir piçle işim olmaz.

Kantinden"oooo"nidaları yükseldi hızla orayı terk ettim sinirden ellerim titriyordu zar zor sınıfa çıkarak çantamı aldım okuldan çıktım arabama binerek gazı kökledim bu kadarını da beklemiyordum babamı aramaya başladım niye açmıyordu lanet telefonu tam kapatacağım sırada açtı.

-Efendim prensesim bir şey mi oldu?
-1 haftalığına İzmir'e gitmek istiyorum.
-Bu konuları konuşmuştuk arya.
-Lütfen baba sadece 1 hafta sonra yanınıza döneceğim buna ihtiyacım var.
-Peki sadece 1 hafta sonra İstanbuldasın yoksa külahları değişiriz.
-Seni seviyorum baba.
-Bende prensesim kendine dikkat et.
-Tamam öpüyorum sizi görüşürüz.

Telefonu kapatarak yandaki koltuğa attım babama yalan söylemek zorunda kaldım İzmir'e değil Antalya'ya gidecektim sırt çantasına bir kaç parça kıyafet koydum fermuarını çekerek alıp çıktım 30 dk havaalanına geçtim ilk uçağa bilet alarak beklemeye başladım.

~~Yazardan Devam~~

Araf bilerek yapmıştı aklı sıra arya'dan yaptıklarının intikamını alıyordu tokadı hiç hesap etmemişti çok sinirliydi spor salonuna girerek kum torbasını yumruklamaya başladı bir kızdan tokat yemeği gururuna yediremiyordu Kaan tarafından eli tutulup geri çekilmişti.

-Kendine zarar veriyorsun kardeşim.
-Herkesin içinde bir kızdan tokat yedim kaan o kız bunun karşılığını fazlasıyla görmeli.
-Görecek kardeşim önce biraz sakinleş.

Derin bir nefes alarak sandalye'ye oturdu eylül gülerek yanlarına oturdu.

-O kıza ders vermenin güzel bir yolunu buldum.
-Neymiş o yol.
-Bu kız karanlıktan korkuyormuş bizde bu korkuyu gün yüzüne çıkartalım değil mi.

Kahkaha atmaya başladı bu fikir araf'ın aklına yatmıştı oturdukları yerden kalkarak sınıfa çıktılar arya'nın sırasını boş görünce sırıtmaya başladı.

-Demek kaçtın arya kaç bakalım.
-Merak etme sorun çıkmayacak.
-Çıkmayacak zaten.

Alya ablasına söylediği şeylerden pişman olmuştu özür dilemek için sınıfa gittiğin de ablasını bulamamıştı kapıyı kapatarak salona geçti babası evdeydi yanına yaklaşarak yanağına öpücük kondurdu.

-Annemle ablam nerde babacım.
-Annen arkadaşlarınla birlikte ablanda İzmir'e gitti.
-Peki ben odamdayım.
-Tamam prensesim.

Odasına çıkarak kapıyı kapattı ablasının gitmekle en iyi kararı verdiğini düşünüyordu biraz dinlemenin ve kafasını toplamaya ihtiyacı olduğunu biliyordu telefonunu çıkararak şimal'e mesaj attı"Ablam İzmir'e gitmiş"çok geçmeden cevap gelmişti"biraz kafasını toparlasın döner"şimal de onun gibi düşünüyordu.Eylem olanları duyduktan sonra abisinin odasına dalmıştı.

-Ne oluyor dingonun ahırımı burası pat diye dalıyorsun içeriye.
-Nasıl yaptın bir kıza iftira atmak seni tanıyamıyorum abi.
-Sen karışma şimdi odana git eylem.
-Abim olduğun için senden utanıyorum keşke olmasaydın.

Kapıyı çarparak çıktı dua etmeliydi araf'ın keyfi yerinde yoksa o lafları tek tek yuttururdu eylem'e.Arya Antalya'ya ulaşmış otele bile yerleşmişti çantayı yatağın üzerine fırlattı yere çöktü sinirleri yıpranmıştı kendini daha fazla duramayarak ağlamaya başladı bir kıza iftira atmak bu kadar kolaymıydı?günler hızla birbirlerine kovalıyordu 1 hafta geçmişti biraz uzaklaşmak iyi gelmişti yarın sabah geri dönüyordu kaldığı süre boyunca hiç odasından çıkmamış düşünüp durmuştu.Uçağa binmiş İstanbul'a gidiyordu ailesini ve şimal'i çok özlemişti.Alya okulun bahçesinde şimalle karşılaşmıştı.

Yarım Kalan MutlulukHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin