❤️5.BÖLÜM❤️

73 2 0
                                    

     Beden dersi için soyunma odasına inmişlerdi üzerlerini değiştirip spor salonuna geçtiler tek sıra halinde beden öğretmenini beklemeye başladılar.

-Evet arkadaşlar voleybol maçı yapacaksınız takımları kura ile belirlenecek.
-Hocam ucunda ödül de olsun.
-Siz bilirsiniz arkadaşlar yenilen taraf sınıfa pasta alsın.
-Aynen hocam korkan çıkabilir sonradan mızmızlanmayın.
-Herkes kabul ettiğine göre başlayalım A takımı Arya, Araf, Eylül, Sena,Ali ve Fırat / B takımı Berkan,Şimal,Kaan,Asya, Furkan ve Gökçe geçin yerlerinize düdük sesiyle B takımı başlayacak.

      A takımı gelen topları iyi karşılıyordu arya'nın sımaçıyla ilk seti A takımı kazandı su molasıdan sonra maça devam ettiler ikinci seti B takımı almıştı berabere kalmışlardı son setti alan kazanacaktı 1 sayıyla A takımı almıştı oyunu Arya umursamadı arafla aynı takımda olmak pek hoşuna gitmemişti.

-Tebrik ederim A takımı kazandı B takımı sınıfa pasta alacak bir daha ki dersimiz de pastayı istiyoruz şimdi dağılabilirsiniz iyi dersler.
-Sağolun hocam size de iyi dersler.
-Arya sen benimle gel.
-Tamam hocam.
 
    Spor odasına girdiler Arya merak ediyordu niçin çağırmıştı.

-Arya çok iyi oynuyorsun seni kaptan yapmak istiyorum voleybol takımına.
-Hocam son Senem ve üniversite sınavına hazırlık yapmam gerekiyor.
-Sen biraz düşün cevabını sonra verirsin.
-Peki hocam ama kararımın değişeceğini sanmıyorum iyi dersler.

   Soyunma odasına ilerledi şimal giyinmişti ders zili çalmaya başladı.

-Şimal hocaya söylermisin üzerini değiştiriyor.
-Söylerim Arya sen işine bak.
-Teşekkür ederim.

     Boş bir kabine girerek üzerini değiştirdi elini yüzünü yıkayıp saçlarını topladı kapıyı açmaya çalıştı açılmıyordu bir anda ışıklarda sönmüştü etraf karanlıktı çığlık attı karanlıktan korkardı nefes alamazdı küçüklükten gelen bir korkuydu.

-İmdatttt kimse yokmu yardım edin imdatt.

    Gözlerinden sicim sicim yaş geliyordu nefes alamıyordu kendini sakinleştirmeye çalıştı bir türlü olmuyordu en son duyduğu ses kapının kilit sesiydi sonrası koca bir karanlık.Araf ses gelmeyince kapıyı açmaya karar vermişti bu kadar korku yeterdi diye düşünüyordu yerde yatan aryayı görünce koşarak yere eğildi nabzına baktı düşüktü kucağına alarak otopark'a koştu arabayı açarak arka koltuğa yatırdı sürücü koltuğuna geçerek gaza bastı hastaneye nasıl geldiğini hatırlamıyordu arabadan indi.

-Sedye getirin lann.
-Neyi var.
-Bilmiyorum bulduğumda baygındı alıp hastaneye getirdim.
-Siz burada bekleyin befendi içeri girmeniz yasak.

   Başını duvarlara vurmak istiyordu nasıl böyle bir şey yapmıştı ya ona bir şey olursa ne yapacaktı vicdan azabından ölürdü kaan'a olayla alakalı mesaj gönderdi kardeşine haber vermesini de söyledi hâlâ bir haber yoktu delirmek üzereydi doktor odadan çıkınca koşarak yanına gitti.

- Durumu nasıl doktor.
-İyi sadece karanlık korkusu olduğu için bayılmış hava taktık  2 saate uyanır.
-Görebilirmiyim Arya'yı.
-Görebilirsiniz ama fazla kalmayın.

   Hızla odaya girdi yüzü solmuştu gözlerinin altı çökmüştü yanına doğru ilerledi elini yüzüne doğru uzattı elini yumruk yaparak geri çekti odanın kapısı hızla açılmıştı.

- Defol burdan sen nasıl bir insansın ya eğer ona bir şey olsaydı seni yaşatmazdım Araf Ateş.
-Böyle olacağını bilmiyordum.
-Yalanlarına karnım tok şimdi polis çağırmadan defol git.

   Bir şey demeden hastaneden çıkmıştı arabasına atlayıp bara sürdü.Arya yavaşça gözlerini açmaya başlamıştı burnuna nüfus eden koku yüzünden suratını buruşturmuştu.

Yarım Kalan MutlulukHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin