Kto iný než tvoja nočná mora

1.4K 94 9
                                    

,,Derek, neviem čo by som bez teba robila." Povedala som a silno sa k nemu pritúlila. Znovu sme mali taký ten večer,že nič nerobenie iba pozerať telku a byť spolu.Len ja a on. Z našej pohodlnej idylky nás však vyrušilo klopanie. ,,Idem tam." Povedal Derek a prešiel k dverám. ,,Je tu Fayla?" Keď som začula hlas svojho brata, postavila som sa a šla som k dverám. ,,Čo sa deje James?" Opýtala som sa ho.  ,,Dnes ostaň tu, dobre? Nechoď domov maličká." Povedal a stiahol ma do objatia. No keď to povedal, presne som vedela čo sa deje. Vedeli sme to všetci. Naši sa zase hádali.,,Je to moc hrozné?" ,,S tým si netráp hlavičku, len buď tu s Derekom, dobre?" ,,Neboj sa, dám na ňu pozor." Povedal Derek a pritiahol si ma k sebe. Veľa ľudí by o nás povedalo, že tvoríme dokonalý pár no ja s nimi nikdy nedokážem súhlasiť. Nejde o to, že Derek je len môj najlepší kamarát, ale aj o to, že sa k sebe nehodíme. Ja som tá sivá myš, čo nosí obyčajné handry so sekáča a on je ten pán populárny s výborným vkusom. Doteraz vlastne nechápem ako sme sa my dvaja mohli stať najlepšími priateľmi. ,,Dobre, idem ja. Vidíme s zajtra." Povedal James a pobozkal ma do vlasov. Za toto svojho brata zbožňujem, Má síce 21 rokov no nikdy sa nehanbil za to, že ma má rád. Hocikedy ma objal alebo mi venoval bozk na čelo či vlasy. Keď odišiel, vrátili sme sa na gauč a ja som sa chúlila k Derekovi. ,,Sľub mi, že budeš navždy môj najlepší priateľ, že ma nikdy neopustíš alebo mi neublížiš." Šepla som na čo ma on silno objal. ,,Toho sa báť naozaj nemusíš. To by som nikdy nedokázal, žirafka." 

Prudko som sebou mykla, až voda z vane vyšplechla von. NIE! Prečo som si na to musela spomenúť práve teraz? Celý ten čas som na neho odmietala myslieť, - iba som som spriadala plány na jeho zničenie... a teraz sa mi v mysli vynorí spomienka z pred troch rokov? Čo som komu urobila?! Rukou som si prešla po tvári a radšej som to nechala tak. Postavila som sa z vane načo som sa striasla a po tele mi vyskočili zimomriavky. Zimaa! Rýchlo som sa zabalila do uteráka a prešla do spálne.

Takže je pol siedmej. S Carou sa mám stretnúť o desiate. To znamená, že sušenie vlasov mi zaberie pol hodinu, kým ich upravím ďalšia pol hodina čiže to je pol ôsmej.  Osem hodín bude kým nájdem niečo vhodné na seba a štvrť na deväť kým sa do toho napracem. Do deviatej max do štvrť na desať sa budem maľovať. Keďže cesta do Stars trvá pol hodinu, všetko perfektne stíham. Paráda! 

Prešla som k svojmu kozmetickému stolíku a z poličky vybrala fén. Tak a ideme na to!

Práve som našla perfektné šaty na dnešný večer, no tu nastal ten problém. Ja sa do nich nezmestím!! V preklade povedané, ako tak ich oblečiem no sú mi tak tesné, že sa v nich nedá pohnúť nie to ešte dýchať. Naštvane som ich zo seba dala dole a len v spodnom prádle čumela do skrine. Do lucifera, však ja nemám čo na seba! No v tom som zbadala,presne to čo som potrebovala. Krátke biele koktejlky po mne priam volali. Neváhala som teda a rýchlo sa do nich navliekla.

***

,,Ahoj Cara, prepáč,že meškám."Spustila som len čo som zbadala svoju najlepšiu kamarátku. Tá príprava mi predsa len trvala o niečo dlhšie než mala a kým sa dotrepal taxík.. No čistá katastrofa! ,,To je v pohode, aj ja som ešte len teraz prišla." Povedala na čo sme sa zasmiali. Pozrela som sa na ňu a uškrnula sa. Ako inak nesklamala.  Svoje havrania vlasy mala dokonalo vyžehlené, dokonalý mak-up tiež nechýbal a na sebe mala krátke a extra obtiahnuté šaty bledo modrej farby ktoré perfektne ladili s farbou jej očí. ,,Si sa vyšvihla,moja drahá." Poznamenala som na čo sa zasmiala. ,,Aj ty. Tá biela z teba robí priam neviniatko. Keby som nevedela svoje.." Nedopovedala a významne sa na mňa pozrela. Vedela som, presne na čo myslí. ,,Ideme dnu?" Opýtala som sa radšej, na čo horlivo prikývla. Len čo sme otvorili dvere obklopil nás cigaretový dym na čo som len pokrčila nosom. ,,Ideme na bar?" Opýtala sa ma Cara a ja som len prikývla. Predierali sme sa teda vpred a odbíjali všetky tie otravné ruky čo sa nás snažili zastaviť. ,,Dve whisky." Povedala som barmanovi, ktorý akurát prechádzal okolo nás. ,,Tak hovor, ako to ide s Robertom?" ,,Preboha Cara! Je to len môj právnik." Skríkla som po nej. ,,Nehovor, že si na neho nikdy nepomyslela." ,,Neuveríš, ale nie.Sama predsa vieš, že neťahám prácu a súkromie dokopy. " ,,Ale stál by za hriech." ,,Nehovorím,že nie. Len je to proste môj právnik." Povedala som a dávala si pozor na to aby si všimla dôraz na toho právnika. ,,Dobre, tak práca preč. Čo súkromie? Ako ti to ide s tým sexi debilom? Podpísal? " Opýtala sa a ja som mala chuť ju zavraždiť. ,,Stále to nepodpísal. No rozhodla som sa,že sa do toho pustím sama. Je načase aby som zašla za svojím nepodareným manželom. " Vzdychla som a zahnala všetky nepríjemné spomienky dozadu. Chytila som svoj pohár do ruky a na nič som nečakala, na ex som ho do seba obrátila. Ostrá chuť alkoholu sa mi rozliala dolu krkom a ja som vydýchla. ,,Myslíš, že je to dobrý nápad?Možno by Robert-" ,,Nie je čas aby som za ním zašla osobne. A ja sa nedám tak ľahko odbiť ako Robert. Ak ma neprijme spravím mu tam taký cirkus, že to do smrti bude ľutovať." ,,Koľko je tomu vlastne?" Opýtala sa ma a mne prešiel mráz po chrbte. ,,Dva roky! Dva posraté roky čo sa snažím to zrušiť. A pri tom povedal,že po pol roku sa ozve. Hovno! " Precedila som pomedzi zuby a zaťala päsť. ,,Tak to aby si mu patrične ukázala kto je pánom situácie. Teda skôr pani." Povedala načo sme sa obe zasmiali. ,,Neboj, už mám niečo začaté." Tajomne som sa usmiala a pozrela sa na parket. 

,,Ahoj kráska, smiem ti niečo objednať? " Ozval sa pri mne ďalší hlas a ja som si nahlas povzdychla, na čo sa Cara iba zasmiala. Otočila som sa, že ho odbijem no keď som ho zbadala hneď som aj stíchla. ,,Niečo, to je široký pojem. Čo by si na mňa typoval?" Usmiala som sa a nenápadne Care naznačila, že sa ma vzdialiť. Tá sa však už zdvíhala zo svojho miesta a uvoľnila miesto tomu  chlapíkovi. ,,Niečo zvodné a vášnivé, tak ako je aj osoba predo mnou." ,,Nechám sa teda prekvapiť."  Kriste, zvodné a vášnivé? Na  to kde prišiel...No o chvíľu predo mnou stál ten zázračný nápoj a ja som sa podozrivo pozrela na toho chlapa pri mne. ,,Tak zvodné a vášnivé?" ,,Presne tak. Niekto v tak ohnivých vlasoch musí byť vášnivý a tie panenský  biele šaty ,ktoré dodávajú zvodnosť.. No proste dokonalosť." Šepkal a ja som na tvári cítila jeho horúci dych. ,,Zaujímavá voľba slov." Odtiahla som sa od neho a odpila si z toho nápoja. Na jazyku sa mi v momente rozliala sladká chuť jahôd,ktorá zjemňovala ostrosť alkoholu. No bolo tam ešte čosi, čo som nevedela identifikovať. ,,Chutí?" Opýtal sa ma a jednu ruku si položil na moje odhalené stehno. ,,Dá sa to, čo je to?" ,,Tajný recept." Povedal a prstami mi krúžil po nahej pokožke. ,,Ako sa voláš kráska?" Opýtal sa ma a oči upieral na moje pery. Tak toto nebude ťažké. ,,Sophia." Povedala som a ani som neklamala. Nemusí vedieť, že Sophia je moje stredné meno ktoré nenávidím. ,,Ja som Ian. Ian Scott." Povedal a nasadil akože okúzlujúci úsmev. ,,Teší ma." Povedala som a on sa mierne zamračil. ,,Iba teší? Som Scott." ,,A ja Matka Terézia. A čo?" Usmiala som a videla som ako ho to štve. ,,Vieš zlatko, meno Scott v tomto meste niečo znamená." Uškrnul sa. ,,Vieš zlato. Mňa absolútne nezaujíma či máš peniaze alebo nie, pre tvoju informáciu ich mám dosť sama." Povedala som a postavila sa. Ako vidím z tohto tu dnes nič nebude. ,,Počkaj ja som to tak nemyslel." Povedal a potiahol ma naspäť k sebe.  ,,A ako si to myslel?" ,,Tak, že čo keby sme šli hore a ja by som ti to názorne ukázal?" Povedal a ukázal smerom na poschodie kde sa nachádzali izby pre VIP členov tohto klubu.,,Tak to je už iná reč." Šepla som a pohladila ho po hrudi. Cítila som ako sa prudko nadýchol a ja som sa usmiala. ,,Poď kráska." Dychtivo sa postavil a potiahol ma za ruku smerom hore.So smiechom som sa vybrala za ním a všimla som si,že aj Cara si na šla na dnes spoločnosť. Spokojne som sa usmiala a v duchu si gratulovala za dnešný úspech.

Vyšli sme hore a následne vošli do prvých dverí čo boli odomknuté. ,,Bože si tak sexi." Vzdychol a oprel ma o stenu. ,,Niekto ma naponáhlo?" Zasmiala som sa no on ma hneď umlčal svojimi perami. V jednom momente mi začal sťahovať dole šaty a v druhom som už letela na postel až som vykríkla. ,,Takto sa mi páčiš." Šepol a prezrel si ma ako svoju korisť. Sklonil sa nado mňa a začal mi bozkávať sánku až dole na dekolt. Slastne som vzdychla keď v tom jeho bozky prestali. Pozrela som sa na neho a neverila svojím očiam. Ten debil zaspal!! Normálne odkvecol. Prudko som ho zo seba odtlačila na čo len niečo zamrmlal . Somár jeden, to bol tak opitý?! Nadávala som popod nos zatiaľ čo som sa upravovala. Ako mohol zaspať pri hentom? A ja som sa tešila na to že si dnes užijem! 

Práve som vychádzala z izby keď som do niekoho vrazila a nebyť rúk, ktoré ma zachytili by som znovu skončila na zemi.  ,,Koho že to tu máme." Ozvalo sa mi pri uchu a ja som sebou trhla. To nemôže byť pravda! ,,Zase ty?!" Vykríkla som a vytrhla sa mu z rúk. ,,Ako vidím, máme na seba šťastie." ,,Tak to si nemyslím. " Usmiala som sa a chcela som od neho odísť. ,,Hľadám kamaráta." ,,A čo ja akože s tým?" Opýtala som sa posmešne. ,,Len toľko,že ho videli odchádzať sem na poschodie v spoločnosti červenovlásky v bielom, nevieš o tom niečo?" Opýtal sa a premeral si ma pohľadom. No jasné, červená hlava a mini biele šaty hovoria za všetko. Do lucifera, to bol akurát jeho kamarát?!  ,,Ian Scott?" Opýtala som sa a dúfala, že sa mýlim. No jeho prikývnutie ma veľmi rýchlo vyviedlo z omylu. ,,Ten je momentálne neschopný akéhokoľvek pohybu." Usmiala som sa a kývla k dverám z ktorých som práve vyšla. 

,,Kurva." Zašepkal a ja som zastala. ,,Hovoril si niečo?" Opýtala som sa ľadovo a atmosféra okolo nás zhustla. ,,Že odkiaľ vieš,kto som." Žiarivo sa na mňa usmial a ja som zaťala päste. ,,Kto by ťa nepoznal? Známi kurevník, obyčajný parchant čo len využíva ženy a ničí im životy?"Opýtala som sa a on bol v sekunde pri mne. ,,Kto si, že si dovoľuješ takto o mne hovoriť?"Zavrčal mi do tváre a ja som na neho cmukla. Prekvapene zažmurkal a ja som sa zasmiala. 

,,Kto som? Predsa kto iný, než tvoja nočná mora." 

Dva nula pre mňa, Faith..   

Dúfam, že sa zatiaľ páči, Veroncek_Ka 🙂 🤗

Ona a On (Dokončené)Where stories live. Discover now