2.Bölüm » Okul Mevzusu

642 60 35
                                    

Selamın aleyküm herkese...

Bölüm sonuna bakmayın unutmayın lütfen.

++++

» Okul Mevzusu «

Sadece bir anlık gafletime bakmıştı tüm bu okul değişikliği sorunsalı. Okulların ara tatile girmesine 1 ay kaldığından okulumda rahatça bulunmuş, naklim bile sağlanmıştı. Ancak ailem sağ olsun notlarımın düşmemesi, adapte sorunu yaşamamam için ikinci dönemin başında gitmemi uygun görmüştü de şu anda bir ay sonra veda edeceğim okulumda sınava gidiyordum. Evet size bahsettiğim o birbirinden zorlayıcı muhteşem sınavlarımın biri geliyor biri gidiyordu.

Bugün yine ailemi belki bu iddia olayından vazgeçiririm ümidiyle konuşacaktım. Çünkü tam bir haftadır dedemi ikna etmeye çalışsam da bir türlü başaramamıştım. Üstüne dedemin beni ikna etmeye çalışır sözlerini işitmiştim. Bir anda titreşen sıramla önce etrafıma baktım.  Çok şükür işiten olmamıştı da telefonu direkt en sessize almış ve hocanın bakmadığı bir an telefonuma bakmıştım. Mesaj Burç'tandı. Hemen açıp okudum.

Burç: Bir stalkı daha yapmış bulunmaktayım. Ve dediğim gibi teklifim hala geçerli. Hesapları hackleyip onların adına paylaşım yapalım.

Ben bu çocuğu ne yapacağım yaa? Ben böyle kötülükler yapamam. Ama beni doğru yoldan çıkarmaya çalışıyordu. Tamam kabul onlarda hak ediyordu. Ama olmazdı. Başımı ekrandan kaldırıp dikkat çekip çekmediğimi kontrol ettikten sonra tekrar telefonuma döndüm ve mesaj yazmaya başladım.

Siz: Olmaz dedim Burç olmaz. Bir daha sorma. Sınavdayım beni tehlikeye atma. Nokta...

Daha sonra telefonumu çantama atıp sınava döndüm. Zaten yapacak bir şey yoktu. Sınav bittiği anda sınav gözetmeni hocamız beni Rehber öğretmenimin çağırdığını söyledi. Bende kağıdımı teslim edip Rehber öğretmenimi bulmak adına öğretmenler odasının yolunu tuttum. Kapıyı tıklayıp gel denmesini bekledim ki nitekim hemencecik duymamla açıp içeri girdim. Beden eğitimi öğretmenimiz ve Rehber öğretmenimi oturur buldum. Beni fark eden Rehber öğretmenim konuştu.

"Gel Macide'cim. Biz şu köşede oturalım."

Ben bu kadının Macide'ciği değildim. Ama yinede bir şey demeye gelmez. Sessizce dediği kısma geçip oturduğu koltuğun karşısına geçip oturdum. Ne o bir şey diyor ne ben bir şey diyordum. Tamam sakin mizaçlı biri olabilirim. Lakin ben bu kadının yanında çok sabırsız oluyorum. Neden bilmiyorum. Ana okulumda dahil 12 senelik okul hayatım boyunca sevmediğim, nefret ettiğim tek öğretmenim ve ben bunun neden olduğunu bilmiyorum. Ve huzursuzca silkelenip konuşmaya başladım.

"Hocam, Edebiyat sınavındaydım. Ve sizin beni görmek istediğiniz söylenince geldim. Bir sorun mu yaşattım da görüşmek istediniz benle?"

Sözlerimin üstüne bir süre susup cevap verdi.

"Aslında sorun falan değil canım. Geçenlerde baban okula geldi. Müdür beyle görüştü. Bizzat bende vardım. Okul değiştirmek istemene çok üzüldüm. Neden böyle bir şey istiyorsun ki?"

Bu kadında bir şey var.. Ama ben çözemiyorum. Sana ne ya benim okul değiştirmemden. Senin yüzünden değiştiriyorum. Senin sınıf Rehber öğretmenim olmanı istemiyorum. Sırf senin yüzünden oldu mu?

Yüzüme değişikçe bakan hocam sebebiyle istemsizce konuştum.

"Hocam.. Noldu?"

"Ne demek istediğini anlayamadım da Macide'cim...  Sanırım biraz hani erkeklerde duyduğumuz homurdanma vardır ya.. Onun gibi sesler çıkardın. Ona baktım. Kusura bakma."

M.A.Ş.U.K. - Tamamlandı ✔️ #wattys2022Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin