Varssavis ja Berliinis

Olin hommikul esimene kes üles ärkas. Ma võtsin kapilt telefoni ja vaatasin kella. 09.24. Nii palju!!! Nagu mida!!! ajasin end kiirelt püsti ja ajasin Kirru üles. Ta oli suht uine sest eile sai päris kaua üleval oldud. Ka Thea ärkas paariküne minuti pärast, kui meie olime juba söönud. Tegin Theale ka piima ja ta jõi selle ära. Läksin ruttu vannituppa, et end duššiga üle lasta ja riidesse panna. Võtsin tudukad seljast ja astusin dušši alla. Pesin ruttu ja siis kuivatasin keha ära. Panin selga taas mustad teksad ja valge särgi. Pasin ka hambad ja siis lahkusin vannitoast. Kirtel ootas juba vannitoa ukse taga et ise pessu minna. Ma läksin Thea juurde ja panin tema riidesse. Panin talle hallid püksid ja roosa särgi. Kammisin natke ka ta mitte just väga pikki juukseid ja tegin sinna kaks pisikest patsi. Varsti tuli Kirru vannitoast välja ja me olime valmis startima.

Täna oli minu kord sõita. Kirtel mängis taga Theaga ja ega ilmalgi väga midagi viga polnud Lumi oli ööga täiesti ära sulanud. Me läksime natukene pahat teed pidi, sest seal oli ilgelt teetöid. See võittis jälle natukene hoogu maha, aga kui mee teetöödest üle saime oli päris hea sõita. Teepeal käisime ühest poest läbi, kuna ega meil hommikul midagi süüa ei olnud. Ainult see mis me olime eile ostnud, kuna me magasime juu hommikusöögi maha.

Peale piiri mingi 100 kilomeetrit eemal oli üks suhtleliselt ränk liiklusõnnetus. Seal oli üks auto sõitnud vast tee piiret ja kõik autos viibinud olid vist hukkunud. Seal oli väike ummik, sest kaks rada olid täiesti kinni. Aga kui me ka sellest möödas olime ei olnud teel rohkem midagi. Varsti olimegi Varssavis. Ma pole siin varem käinud. Tegelikult olen küll. Ükskord me sõitsime siit emaga läbi, aga niimoodi siin peatund ei ole ma kunagi. Sõitsin hotelli ette. Muide me ööbime Hotel Gromadas Parkisin auto ja siis läksime sisse. Panime tähtsamad asjad tuppa ja siis läksime linna peale jalutama. Seekord võtsime Thea ka kaasa, sest ma ei taha teda koguaeg lapsehoidjaga ka jätta.

Kõndisime hotelli juurest edasi. Me jõudsime sellisele suhteliselt suure korteri juurde, kust keerasime paremale. Seal oli üks toidupood, kuhu me sisse hüppasime et homme hommikuks midagi süüa osta. Hiljem kõndisime seda sama tänavatpidi edasi. Me jõudime ühe restoranini kus otsustasime õhtust süüa. Tellisime Kirteliga mõlemad endale mingi lihaprae ja Thea jõi oma piima, mis oli varem valmis tehtud. Olime  peaaegu lõppetanud, kui meid tantsima kutsuti. Ma vabandasin, et ma ei saa sest pean last valvama. Nii jätsid nad mind natukeseks rahule.

Võtsin Thea sülle ja tegin talle natukene kõdi. Tüdruk hakkas naerma. Kuid siis panin Thea tagasi, kuna kui ta oleks kaua itsitanud oleks see teisi segama hakkanud. 10minuti või vähema pärast tuli Kirtel tuli tagasi ja siis kutsuti mind. Mul ei olnud enam mingit võimalust keelduda. Tegelt oli see mees suht kena, aga siiski Poolakas juu. Kui ma laua juurde tagasi jõudin hakkasime tagasi hotelli poole kõndima. Kell ei olnudki nii palju. Kõigest natukene 9 läbi. Panin siiski Thea magama ja surfasin natukene netis, kuid seal ei olnud väga midagi niiet otsustasin varem magama minna.

Hommikul ärkasin ma suhteliswlt vara. Kell näitas alles poolt kaheksat. Otsustasin siiski pesema minna. Võtsin riided kaasa ja läksin vannituppa. Panin duššist vee jooksma ja läksin sinna alla. Vesi oli mõnus soe ja ma ei tahtnud sealt üldse ära tulla. Nii ma olin seal üle poole tunni. Siis tulin sealt ära ja panin selga kollase särgi ja sinised teksad. Pesin ka hambad ja läksin tagasi tuppa. Kirru ja Thea ikka magasid. Ma ei tahtnud neid nii vara äratada, sest hommikusööki saab alles kell 9 juu. Tegin arvuti lahti ja logisin FB'sse sisse. Mitte kedagi huvitavat ei olnud sees ja nii ma sealt välja logisinki. Varsti ärkas Thea üles. Mängisin ja naerutasin teda kuni Kirru ta naeru pärast üles ärkas. Ootasin kuni KIrtel peema käib ja siis läksime sööma. Kui oli söödud läksime taas üles et võtta veel viimased asjad ja siis liikuma hakkata. Panin Theale ka jope taas selga ja läksime autossse.

Kuna täna oli KIrteli kord sõita siis nautisin ma päikest mis õues paistis. Kaa tee oli päris normaalne, aga ma pidin lõpupoole ise sõitma, sest Kirtelil hakkasid silmad valutama. Kui me hotelli juurde jõudsime oli mul veidi paha olla, aga ega ma sellest väga välja ei teinud. Kui me olime toas ära käinud otsustasime linna minna. Nagu ikka. Kõndisime mööda kõrval asuvat tänavat. Seal oli imekena tellistest maja. Edasi oli kahel pool park. Ma kujutan ette kui ilus seal suvel on. Vaatasime natukene pargis ringi ja siis kõndisime vaikselt tagasi. Me läksime valet teed pidi ja  jõudsime tänavale kus olid kõik majad tellistest. See tundus küll natukene imelik, aga tegelt oli ilus. Lõpuks jõudsime seda tänavat pidi tagasi sinna hotelli juurde. Sõime õhtust seal ja siis läksime magama

Lase Sel Kõigel MinnaWhere stories live. Discover now