Keyifli okumalar canlarım💙 Baya uzun oldu valla 🌸
Beklenen bölüm geldi.... 😁😁😁
Yani GERÇEKLER!!!!!!
♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡
Cesur bardan çıktıktan sonra eve geldi. Ceketini asıp mutfağa ilerledi.
Onu görmek Cesur'a iyi gelmemişti. Sarhoşluğu da cabasıydı. Makinaya kahvesini koyup beklemeye başladı. Anca böyle ayılırdı.
Masadan sandalye çekip oturdu. Dirseklerini masaya dayadı.
Düşündü...
Düşündü...
Düşündü...
"Hala çok güzel"diye fısıldadı.
Çok güzeldi Deniz. Masmavi gözleri. Küçük burnu pembe dudakları adeta kalemle çizilmişti.
Çok özlemişti Cesur onu. Görünce sarılmak istemişti. Ama yaptıkları aklına gelince çılgına dönüyordu?
O gün onu Uğur'la yatakta görünce inkar etmisti Deniz. Sonra bir hafta aramıştı.
Cesur yüzünü bile görmek istememişti. Şimdi ise normalmiş gibi yaptığı iğrençliği anlatıyordu.
Bebeğini evde bırakmak da ne demekti?
Her gün aynı insanla yatılmıyor dediğinde kalbinde acı hissetti Cesur. Onun dokunmaya Kıyamadığı bedene kaç kişi dokunmuştu.
Telefonunun ve kahve makinasının sesiyle kendine geldi. Kahvesini fincana koydu telefonunu açtı. Sedef mesaj atmıştı yine...
Bu kadın senelerce peşinden koşmuştu onun. Ama haz etmiyordu Cesur ondan. Uzak durmaya çalıştıkça yapışıyordu yakasına.
Oflayarak mesajı açtı.
'Musaitsen bana gelsene kahve içmeye'
Bu kadının aklıyla zoru neydi? Kesinlikle düşünme yetisi uzun süreli bir tatile çıkmıştı!
Bu saatte bir adamı eve çağırmak nedir?
Sinirle telefonu masaya koydu. Kahvesini önüne alıp içmeye başladı. Cebindeki kolyeyi çıkardı.
Aklına bunu Deniz'e verdiği gün geldi. Kolyenin ters tarafında 'Cesur'un Deniz'i' yazıyordu.
Neden bunu hala taşıyordu ki boynunda. Bembeyaz boynundan akan kan geldi aklına Cesur'un. Küfür etti kendine tekrardan. Canı yansın istememişti. Sadece kolyeyi takamazdı artık. O Cesur'un değildi. Kolye de ona ait olamazdı.
'Ondan birsey daha yanında olsun istediğinden değil yani' diyen iç sesine lanet etti. Haklıydı iç sesi ona ait bişey daha olsun onda istemişti. Resimlerinden tokasından bilekliğinden fotoğraflarından başka...
Hayatının her yanı onunla doluydu Cesur'un. Silemiyordu... silmek istemiyordu. O adamların yanında olduğunu görünce onu ordan almak gelmişti içinden.
Hangi hakla diye geçirdi içinden.
'Bu saatten sonra sizden bir bok olmaz' diyen iç sesine hak verdi. Olmazdı. Deniz'in ihaneti onun yüreğini dağlarken olmazdı.
Telefonunu cebine attı. Ayağa kalktı. Elindeki kolyeyi de cebine atıp merdivenlerden yukarı çıktı. Elfida'ya baksa iyi olurdu.
Onun odasının önüne geldi. Yavaşça kapıyı açtı. Ama odada yoktu. Normalde onu beklerdi zaten Elfida ama nerdeydi şimdi?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GÜZ YARASI
Novela JuvenilKüçük kız abisinin elinden tutmuş karşısındaki kocaman binaya bakıyordu. Abisi onun elini sıkı sıkı tutmuştu. Hiç birşeyin farkında değildi küçük kız. Şaşkın gözlerle abisine döndü. "Abi biz buraya neden geldik? Annem ve babam nerde?" Mert küçük k...