Uğur ekibin son kontrollerini yapıp hazırlanıyordu.
Deniz de adamla odaya girmişti.
"Evet güzelim bu muhteşem vücudu altımda görmeye sabırsızlanıyorum.!"diyen adama döndü Deniz.
Onunla yatacağını falan mı düşünüyordu.
"Hiç reddedilmedin sanırım!"dedi Deniz alayla. Hem en uzak yere gidiyor hem de adamla dalga geçiyordu.
Bu adam çok fazla cüsseliydi. Bununla nasıl başa çıkacağını kestiremiyordu. Birden sırtının duvarla birleşmesi yüzünden durdu.
"Reddeden ölür"dedi adam alayla. Ardından Deniz'in önünde durdu.
Elindeki bıçağı yüzünde gezdirmeye başladı.
"Bu guzel yüzünde benden bir hatıra bırakabilirim istersen?"dedi alayla.
"Hatıralarla aram iyi sayılmaz"dedi Deniz aynı ses tonuyla. Onunla dalga geçen adamla dalga geçecekti tabiki.
Adam kahkaha atıp boynuna getirdi bıçağı orda biraz oyalandıktan sonra kolunda gezdirdi bir süre.
"Hala beni istemiyor musun?"diye konuştu Deniz'in gözlerinin içine bakarak.
"Tipim değilsin!"dedi Deniz gülerek.
Adam bu lafa sinirlenip bıçağı kolundan aşağı doğru kaydırarak kolunda derin bir yara açtı. Bunu yaparken Deniz'in gözlerinin içine bakıyordu.
Acıyla yüzünü buruşturdu Deniz.
"Kadınların acı çekmesi hoşuma gidiyor! Merak etme geçer bu yara sadece izi kalabilir. Tıpkı birazdan vücudunda yapacaklarımın izi kalacağı gibi!"diyerek arsızca sırıttı.
Tam Deniz'in boynuna egilecegi sırada silah sesleri yükseldi.
"Lanet olsun!!"diyerek adam kapıya yöneldi. Deniz koluna baktı yüzünü buruşturarak, canı yanıyordu. Tam zamanında gelmişlerdi arkadaşları.
Adam kapıyı açtı belindeki silahı çıkarıp odadan çıkınca Uğur'la göz göze geldi.
Uğur adamdan önce davranıp silahı ateşledi. Bilerek tam kalbine nişan aldı. Kardeşinin canını yakanın canını yakardı.
Adam yere yığılınca Deniz odadan çıktı. Yerdeki adama tiksinerek baktı. Ardından elinde silahla bakan Uğur'a.
"İyi misin?"dedi Uğur telaşla.
"İyiyim. Tam zamanında geldiniz. Adamları hallettiniz mi?"dedi Deniz kolunu tutarak.
"Evet hallettik. Koluna ne oldu senin?"diyerek telaşla yanına geldi Uğur.
"İyiyim ben kızları çıkarmaya gidiyorum ,sen çık geliyorum" diyerek merdivenlere yöneldi genç kız.
Uğur da aklına gelen Cesur'la dışarı fırladı. Biraz daha kelepçeyi sökmezse onu öldürecekti.
Evden çıkıp arabaya doğru yürüdü.
"Kızlar nerde lan!!"diye kükredi Cesur, Uğur kapıyı açınca.Uğur kelepçeyi çözüp konuştu.
"Birazdan gelirler"Cesur sinirle arabadan indi. Şimdi düşünmesi gereken Deniz ve Elfida vardı. Uğur'dan bunun acısını sonra çıkaracaktı.
Deniz kızların kapısının önüne geldi. Kapıyı üç kez tıklattı.
"Kızlar benim açın!"diye bağırdı.
Kızlar onu duyunca kapıyı açtılar.
"Iyi misiniz?"dedi Deniz kızlara bakarak. Hepsi korkudan ağlamıştı.
"Iyi-yiz"dedi Tuğçe kekeleyerek.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GÜZ YARASI
Fiksi RemajaKüçük kız abisinin elinden tutmuş karşısındaki kocaman binaya bakıyordu. Abisi onun elini sıkı sıkı tutmuştu. Hiç birşeyin farkında değildi küçük kız. Şaşkın gözlerle abisine döndü. "Abi biz buraya neden geldik? Annem ve babam nerde?" Mert küçük k...