13. Bölüm- Part 1

1.4K 79 105
                                    


"Durdur arabayı!!!"diye kükredi Deniz.

Resmen adam kaçırıyordu Cesur Karan. Ne demek benimle kalacaksın? Ne hakla böyle söylerdi ki?

"Durdurmayacağım benimle inatlaşma!!"diye bağırdı Cesur da onun gibi.

"Ne demek durdurmayacağım? Dağ başı mı burası? Eşkıya mısın sen? Polis kaçırıyorsun polis!!"diyerek kükredi Deniz tekrar.

Cesur ani bir frenle durunca emniyet kemerinin takılı olduğuna Şükretti Deniz.

"Bırakmayacağım seni Deniz! Boşuna bağırma tepemde! Bir kere o hatayı yaptım bir daha yapmayacağım!!"diyerek bağırdı Cesur ona dönerek.

"Bağırma bana!!! Sekiz sene nasıl yaşadıysam öyle yaşayacağım ben!! İstemiyorum seni rahat bırak beni!!"diyerek ses tellerine zarar verecekmişcesine bağırdı Deniz.

Cesur sinirle ellerini saçlarının arasından geçirdi. Gözlerini kapatıp nefesini dışarı verdi sıkıntıyla.

"Gidersen ölürüm Deniz. Seni bırakmam anla artık!! Lan tamam gerikalıyım ben hata yaptım. Seni dinlemedim. Ama sen olsan beni dinler miydin? Benim yerime koy kendini ya?. Beni bir kadınla aynı yatakta görsen dinler miydin?! Dinlemezdin Deniz. Çünkü insanın canı yanınca kimseyi duymuyor. Sadece bana bir şans ver. Son bir şans ver bana! Lanet olasıca bir şans istiyorum senden. Yeniden başlayalım Deniz'im. Kaybettiklerimizi geri veremem ama kaybedeceklerimizi engelleyebilirim. Eğer gidersen kaybederiz Mavişim. Gitme... benimle kal bu sefer. Kaçmadan, susmadan kal benimle. Son bir kez!"dedi Cesur yalvaran sesiyle.

Deniz onun gözlerinin içine bakıyor samimiyetini ölçüyordu adeta.

Haklıydı Cesur! Deniz hep kendi tarafından bakmıştı yaşananlara.

Peki ya Cesur? Günah keçisi o muydu?

Biliyordu Deniz! Suçlu o değildi ki? Sadece dinlemesini istemişti, güvenmesini.

Cesur'u başka bir kadınla o şekilde görse dinler miydi?

Tabiki de dinlemezdi... Gururu yüzünden senelerce susan bir kadın olarak Deniz asla onu dinlemezdi.

Görünen köy klavuz istemez diyerek çekip giderdi. Hem Cesur bebeğini kaybettiğini bile bilmiyordu senelerce.

"Ben acıktım! Evinde yemek vardır umarım!"dedi Deniz önüne dönerek.

Cesur buruk bir tebessümle güldü ona. Yeterki gelsin dünyaları önüne sererdi.

"Sen geliyorsun ya eve lokanta açarım Maviş!"dedi gülerek.

Deniz ona ters ters bakarken tekrar konuştu.

"Hem suçlu hem güçlü der gibi bakma!!"dedi üzülerek. Artık kızgın bakışlar görmek istemiyordu.

"Öyle demiyorum. Hem kel hem fodul demeye çalışıyorum! "Dedi Deniz gözlerini devirip önüne dönerek.

Cesur tebessümle arabayı çalıştırdı.

Ahh minik faresi dalga geçiyordu onunla... Bunların hesabını elbet soracaktı ama önce affedilmeliydi. Aksi halde nazı geçmezdi...

Deniz camdan dışarıya bakarken kaşlarını çattı. Tamam tek suçlu Cesur değildi ama bunu intikamını elbette ondan alacaktı! Burnundan fitil fitil getirecekti sekiz seneyi!

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Mar 06, 2018 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

GÜZ YARASI Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin