4. Bölüm

1K 52 60
                                    

İki buçuk ay...

Dile kolay...

Deniz iki buçuk ay hapishanede kalmıştı. Sırf fuhuş çetesine sızabilmek için.

Yaptıkları geldi aklına sinsice gülümsedi.

Gülşen denen fuhuş çetesinin aracı kadını burdan bile irtibat halindeydi adamlarıyla. Herşeyi kontrol ediyordu.

Deniz ilk bir hafta kimseyle muhattap olmadı. Yaptırdığı yalan haberde işine yaramıştı doğrusu. Habere göre ona saldırmaya kalkan patronunu hadım ettiği yazıyordu.

Bir haftanın sonunda kadın kendi ayağıyla yanına gelmişti. Deniz umursamaz bir tavırla kadına bakarken kadın yanına oturup ne iş yaptığını sormuştu.

Deniz neden merak ediyorsun? Dediginde gülümsemişti Gülşen. Bu umursamaz halleri hoşuna gitmişti. Aradığı tam olarak böyle bir kızdı.

Sana iş teklifim var dediğinde Deniz sevinse de belli etmeden konuştu. Ne işi? Dedi soğukkanlılıkla.

Gülşen etrafta kimsenin olmamasıyla rahatça konuşmuştu.
'Kızları yurt dışına kaçırıyoruz. Büyük patron bunun için sana hakkın olan paranın fazlasını da verecektir. İki aya burdan çıkarsın sonuçta kendini korudun. Burda çok kalmazsın. Kızlar biraz mızmız olur ama alışırsın'demisti Gülşen ruhsuzca.

Deniz sinirlense de kahkaha atmıştı.
'Yani fuhuş yaptıracaksın bana?"demişti alayla.

Gülşen de ona sinsice gülümsemiş
'Daha iyi bir işin olacağını sanmıyorum 'demişti.

Bu kadın onun elinde kalırdı ama şimdilik Gülşen piyondu.

"Tam olarak ne iş yapıcam?"diye sormuştu Deniz meraklanmış gibi yaparak.

Gülşen kendine güvenilir birini buldu diye sevinmişti o an. Oysa en son güvenmesi gerek Deniz'di.

'Kızları koruyabilecek birine benziyorsun. Üstelik kendini de korumuşsun. Bilirsin bakire olmaları bizim için önemli. Adamlar bozuk mal kabul etmiyorlar. Ve bizim adamlarımız da kızları bozmadan göndermiyorlar. Hem bağlantıda olacak hemde kızları koruyacaksın'

Deniz duyduğu şeylerle ne kadar sinirlense de belli etmeye niyeti yoktu.

'Anlaştık zaten başka işim yok'demisti gülerek.

O günden sonra adamlar hakkında sürekli konuşuyordu Gülşen'le. İki buçuk ay sonra da hapisten tahliye olmuş adamlardan haber bekliyordu.

Bir hafta sonra adamlarla buluşmuş artık onlarla kalıyordu.

Onun haricinde kadın çalışan yoktu burda. Üç erkek vardı birde. Kocaman bir çiftlik evinde kalıyorlardı. Her adımına dikkat ediyordu Deniz. Yakalanmamak için.

Şimdilik iki kız vardı burda. Bir kız daha kaçırınca büyük patronla buluşacaklardı.

Gerçekten de Gülşen'in dediği gibi bu aç kurtlar sürekli kızlara dokunmak için fırsat kolluyorlardı.

Deniz kendine verilen oda da akşam için gidecekleri gece kulübüne hazırlanıyordu. Adamlar eğlenmek istediklerini söyleyince Deniz Hayır diyememişti. Her an onlarla olmalı ve bilgi toplamalıydı.

Altına siyah sık bir dar pantolon üstüne de birdo bir büstiyer giydi. Ayağına da rahat ve şık bir spor ayakkabı almıştı. Rahat olmalıydı.

Makyajını da yaptıktan sonra oda dan çıktı. Kızlar buraya geleli bir hafta olmuştu. Her an onları koruyordu ama bu adamlar pisliğin önde gidenilerdi.

GÜZ YARASI Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin