κεφάλαιο 5°

1.1K 116 2
                                    

Ε- ~Κουφή είσαι ή κάνεις πως δεν ακους; Δεν του αρέσει να του λέει ο άλλος ο βλάκας τι να κάνει, το είπε και μόνος του...~ Στέλνω την απάντηση και χαμογελάω ψεύτικα πάνω από την οθόνη του κινητού.

Χ- ~Καλά καλά!11!!~ με ειρωνεύτηκε.

Π- Τυχερός. Είπε.

Ε- Ποιος; Ρώτησα αν και δεν ήμουν σίγουρη σε ποιον το έλεγε.

Π- Αυτός που με ένα του μήνυμα σε κάνει να χαμογελάς.

Ε- Ααα, είπα και γύρισα το κινητό μου αντίθετα από αυτόν σε περίπτωση που δει κάποιο από τα χαζά μηνύματα της Χρύσας. Βασικά απλά διάβασα κάτι και θυμήθηκα κάτι άλλο και για αυτό χαμογέλασα. Είπα.

Όκευ καλύτερα να σκάσω! Κάθε φορά που μιλάω γρήγορα και λέω πράγματα που (πολλές φορές) δεν βγάζουν καν νόημα ο άλλος μπορεί να διαβάσει την αμηχανία μου.

Κοίταξα το χρόνο μου, 16.07 και τα δευτερόλεπτα συνέχιζαν να τρέχουν.

Ε- Έχω τελειώσει, πάω στα πόδια. Είπα στην Χρύσα και μετά από λίγα λεπτά ήρθε και αυτή.

Χ- Του αρέσεις.

Ε- Το ξέρω. Είπα απότομα.

Χ- ΑΛΉΘΕΙΑ;;

Ε- ΜΑ ΝΑΙ ΔΕΝ ΤΟΝ ΑΚΟΥΣΕΣ ΠΟΥ ΜΟΥ ΖΉΤΗΣΕ ΝΑ ΒΓΟΥΜΕ;; Είπα κοροϊδεύοντας την.

Συνέχισα τις ασκήσεις μέχρι που άρχισαν να πονάνε τα πόδια μου. Σταμάτησα κάνοντας διάλειμμα και το βλέμμα μου πήγε από μόνο του στον Παύλο, νομίζω έτσι τον λένε.

Έχει λίγη κοιλίτσα, είναι από τα αγόρια που το σωματότυπο τους δεν είναι ούτε το πολύ λεπτό και γυμνασμέμο, ούτε το πολύ εύσωμο και εντελώς αγύμναστο, αλλά κάτι ενδιάμεσο. Τώρα που τον παρατηρώ είναι ψηλός ΚΑΙ ΓΥΡΙΣΜΈΝΟΣ.

Pov's Παύλος.

Γύρισα να την κοιτάξω και την έπιασα να με κοιτάζει ήδη. Για κάποιο λόγο όμως δεν μπόρεσα να συγκρατήσω το χαμόγελο μου και μετά από αυτό, ενώ ακόμα την κοιτούσα, αυτή κοίταξε αλλού.

Ένιωσα ένα σκούντημα στον ώμο.

Σ- Σαρέσει η
Ε- Ναι, είπα και χαμογέλασα στην ιδέα... και πρέπει κάποια στιγμή να μάθεις το όνομα της, είπα πριν της ξανά δώσει κάποιο ηλίθιο παρατσούκλι, όπως χοντρή, βαρέλα, παχύδερμο και όλα τα συναφή αστεία του Σάκη. Ή μάλλον θα το μάθω εγώ και θα σας το πω. Συνέχισα ενώ ο Σάκης με κάρφωσε με ένα έκπληκτο βλέμμα και ο Νίκος με ένα... εκνευρισμένο;!

Ν- Ναι βέβαια, μην χάσεις εσύ. Είπε με ειρωνία που έβγαζε θυμό, αλλά δεν έδωσα και πολύ σημασία.

ΘΑ ΜΕ ΘΕΛΕΙ ΚΑΙ ΔΕΝ ΘΑ ΤΟΝ ΘΕΛΩ!!Nơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ