κεφάλαιο 19°

621 80 0
                                    

Κοιτάμε και οι δύο τα αυτοκίνητα να περνάνε από μπροστά μας χωρίς κάποιος να μιλάει, μέχρι που αποφάσισα να πάρω πρώτη το λόγο.
Ε- Πάντως και πριν να μου το πεις εγώ το είχα καταλάβει, αυτός μου την λέει επειδή με συμπαθεί κατά βάθος, έτσι σκεφτόμουν. Του είπα τέρμα ειρωνικά.
Σ- Κόψε αυτό το υφάκι, δεν σε παίρνει μαζί μου. Με προειδοποίησε, όχι όμως μαλώνοντας με, και για άλλη μια φορά επικράτησε σιγή αμηχανίας.
Σ- Λοιπόν θα σου μιλήσω ανοιχτά για πρώτη και τελευταία φορά, μην με διακόψεις όμως. Είπε και κούνησα το κεφάλι μου καταφατικά. Δεν είχα ξανά μετανιώσει ποτέ για κάτι που είπα ή έκανα, με εσένα ήταν η πρώτη φορά. Είπε και έκανε παύση. Ήξερα ότι δεν έπρεπε να το συνεχίσω και πως έπρεπε να σε αφήσω στην ησυχία σου όμως από εγωισμό και μόνο δεν το έκανα. Είπε ενώ του ήταν δύσκολο να ανοιχτεί κι άλλο και αυτό φαινόταν επειδή κοιτούσε το πάτωμα όσο μιλούσε. Ήθελα να του απαντήσω αλλά μου ζήτησε να μην τον διακόψω, έτσι τον άφησα να συνεχίσει. Στην αρχή όντως το διασκέδαζα αλλά μετά το σκεφτόμουν συνέχεια και για πρώτη φορά αναρωτήθηκα πως μπορεί να νιώθεις. Και πάλι όμως δεν το σταμάτησα. Για αυτό ήρθα σήμερα από το σπίτι σου, για να σου πω ότι δεν πρόκειται να ξανά μιλήσω άσχημα για εσένα. Κατάφερες να με κάνεις να σε συμπαθήσω και αυτό επειδή δεν έτρεξες να κρυφτείς όταν σου όρμηξα αντίθετα υπερασπίστηκες τον εαυτό σου. Να σου πω την αλήθεια πίστευα πως θα σταματούσες μέχρι και το γυμναστήριο εξαιτίας μου, μέχρι που σε είδα την επόμενη μέρα και σκέφτηκα «αυτό το κορίτσι έχει κότσια». Είπε και χαμογέλασε λοξά.  Αφού ολοκλήρωσε με κοίταξε και για κάποιο λόγο ένιωσα τα μάτια του να τρυπάνε την ψυχή μου.
Ε- Ουάου. Είπα φανερά συγκινημένη ς από τα λόγια του. Τον κοίταξα στα μάτια και είδα μέσα τους μια φουρτούνα.
Σ- Πόσο ρεζίλι έγινα τώρα; Τι μαλακίες κάθομαι και λέω ρε. Ξέχνα ότι είπα. Είπε και σηκώθηκε από το παγκάκι έτοιμος να φύγει.
Αμέσως του έπιασα το χέρι απαλά και τον σταμάτησα.
Ε- Δεν έγινες καθόλου ρεζίλι. Είναι εντελώς λάθος η άποψη ότι τα αγόρια πρέπει να κρύβουν τα συναισθήματα τους. Και αν έτσι νιώσεις καλύτερα να ξέρεις πως δεν θα μιλήσω σε κανέναν για σήμερα, ούτε καν στη Χρύσα. Του είπα και γύρισε να με κοιτάξει.
Σ- Ευχαριστώ. Είπε και μου χαμογέλασε γλυκά. Πάμε τώρα έχεις και ένα σχολείο.
Πο τι το θυμήθηκες τώρα αυτό, καλά δε τα λέγαμε;
Ε- Δηλαδή θα με πας ως το σχολείο; Είπα μόλις το κατάλαβα.
Σ- Έτσι λέω. Είπε και πήγα να τον ακουμπήσω στο μέτωπο για να δω αν όντως έχει πυρετό αλλά άρπαξε ξαφνικά το χέρι μου και το σταμάτησε στον αέρα.
Ε- Έι με πονάς... Τι έπαθες; Είπα ενώ προσπάθησα να τραβήξω το χέρι μου αλλά το κρατούσε πολύ σφιχτά.
Με κοίταξε κατάματα και άφησε απότομα το χέρι μου από τη λαβή του. Σαν να ταξίδευε κάπου. Προσπάθησε να αμυνθεί. Σκέφτηκα και κατάλαβα ότι δεν θέλει να τον ακουμπάνε.
Σ- Δεν ήθελα να σε πονέσω... Είπε μετανιωμένος. Καλύτερα να πας μόνη σου στο σχολείο. Είπε και άλλαξε τελείως η διάθεση του.
Ε- Εντάξει όλα καλά, μην το σκέφτεσαι. Είπα για να ελαφρύνει η κατάσταση. Πρέπει να φύγω τώρα, σε λίγο ξεκινάει η τρίτη ώρα και δεν με παίρνει να την χάσω και αυτήν. Είπα και έκανα μερικά βήματα. Γύρισα πάλι προς το μέρος του και τον είδα να με κοιτάει ενώ απομακρύνομαι. Σήκωσα το χέρι μου και τον αποχαιρέτησα, το ίδιο έκανε και αυτός.
Όταν έφτασα στο σχολείο τα παιδιά ήταν ακόμα σε διάλειμμα.
Χ- Που είσαι κοπέλα μου; Νόμιζα πως δεν θα έρθεις καθόλου. Είπε και με αγκάλιασε για να με χαιρετήσει.
Ε- Να όμως που ήρθα. Απάντησα σχηματίζοντας ένα πλατύ αγγελικό χαμόγελο στο πρόσωπο μου.
Χ- Γιατί άργησες αυτή την φορά; Είπε ειρωνικά καθώς πηγαίναμε προς την τάξη μου, για να αφήσω τα πράγματα μου.
Χ- Δεν θα πιστέψεις τι έγινε, είπα έτοιμη να της τα διηγηθώ όλα αλλά την τελευταία στιγμή θυμήθηκα την υπόσχεση μου, με πήρε ο ύπνος και δεν έλεγα να ξυπνήσω με τίποτα, είπα ψέματα για να καλύψω την αλήθεια.

-----------------------------------------------------------

Ο Σάκης ανοίχτηκε σε άτομο, τρομερό. Και ακόμα πιο τρομερό είναι  ότι αυτό το άτομο είναι η Μαρία. Και ΑΚΌΜΑ πιο τρομερό είναι πως τώρα αυτοί οι δύο τρέφουν κάποια συμπάθεια ο ένας για τον άλλον.😱
❣⭐⭐⭐❣

ΘΑ ΜΕ ΘΕΛΕΙ ΚΑΙ ΔΕΝ ΘΑ ΤΟΝ ΘΕΛΩ!!Donde viven las historias. Descúbrelo ahora