•SOS στο κείμενο που ακολουθεί υπάρχουν βρισιές, αφού ενημερωθήκατε και συνεχίσετε να διαβάζετε δεν φέρω καμία ευθύνη.•
Pov's Νίκος.
Ήμουν στο δωμάτιο μου, ξάπλωνα στο κρεβάτι και μπήκε μέσα ο μικρός.
Π- Μην ενοχλείσαι θα πάρω μια μπλούζα σου και θα φύγω, την θέλω για να βγω. Είπε ενώ διάλεγε μία. Η μαμά για άλλη μια φορά αποφάσισε να κάνει βανδαλισμό στο δωμάτιο μου και πήρε όλες μου τις μπλούζες να τις πλύνει.
Ν- Τελειώνεις ρε μαλάκα; Θέλω να ξαπλώσω και με πρίζεις.Όχι δεν είναι αλήθεια, αλλά όταν μου είπε πως θα βγει ήμουν σίγουρος πως θα έβγαινε μαζί της και έγινα Τούρκος. Ίσως αν με παρατηρούσε λίγο περισσότερο να έβλεπε και καπνούς να έβγαιναν από τα αυτιά μου. Εγώ θα έπρεπε να είναι στη θέση του, εγώ θα έπρεπε να ετοιμάζομαι τώρα για να βγούμε και όχι αυτός... ΕΓΏ!
Π- Σε πρίζω; Πρώτη φορά μου το λες αυτό αδερφέ. Θένξ για την μπλούζα ρε αλλά δεν θα τη χρειαστώ τελικά. Είπε και πέταξε τη μπλούζα πάνω στο κρεβάτι μου με δύναμη, θυμωμένα.
Ν- Τι θυμών(εις τώρα ρε σαν μικρό μωρό κάνεις γαμώ).
Θα έλεγα αν με άφηνε να ολοκληρώσω αλλά έκλεισε την πόρτα (την οποία παραλίγο και να ρίξει τόσο δυνατά που την χτύπησε).Την θέλω. Και επειδή δεν μπορώ να την έχω ή έστω να την διεκδικήσω, ξεσπάω τα νεύρα μου πάνω του αφού ο μαλάκας έχει αυτό που θέλω. Αυτήν! Αν ήταν άλλος θα τον είχα διαγράψει από τον χάρτη, τον αδερφό μου όμως; Πως μπορώ;...
Παίρνω το κινητό μου και μπαίνω Instagram. Μόλις πάω στην αρχική μου βλέπω ότι έχει ανεβάσει story αλλά δεν το βλέπω αφού ξέρω πως θα είναι κάποια μπιχτή για εμένα που θα με νευριάσει πιο πολύ. Χαζεύω λίγο ακόμα μέχρι που μου στέλνει μύνημα ο Σάκης.
Σ- ~Τι έγινε τα χάλασε ο μικρός με τις κοπέλες του;~
Ν- ~Με ποιες κοπέλες του ρε βλάκα;~
Σ- ~Με την... πώς την λένε γαμώτο; Αυτήν που τρώει για δύο άτομα, χρειάζεται κρεβάτι για δύο άτομα (για να χωράει καταρχάς) ε και τέλος πάντων έτσι όπως είναι δεν αξίζει να την μετράμε για δύο; Μην σου πω και τρία άτομα χαχαχαχα~
Θυμίστε μου λίγο, γιατί τον κάνω παρέα; Γαμώ το κεφάλι του το άδειο, όταν την κοροϊδεύει με βγάζει από τα ρούχα μου γιατί ξέρω πως είναι να μιλάνε έτσι για εσένα, ξέρω!
Ν- ~Πρόσεχε γιατί έτσι όπως το πας θα με κάνεις να νομίζω ότι την γουστάρεις και την κράζεις μπροστά μας για να μην σε καταλάβουμε ηλίθιε~
Άντε να τριτώσει το κακό... Σκέφτηκα και χτύπησα το ξύλο που υπάρχει στο πλάι του κρεβατιού. ~Γιατί όμως είπες πως μαλώσανε;~ Και γιατί την είπε κοπέλα του;...Σε λίγο ακούστηκε ο ήχος τους messenger και πάτησα την εικόνα του Σάκη που εμφανίστηκε στην οθόνη μου, για να δω τι μου απάντησε.
Μου έστειλε screenshot με το story του Παύλου στο οποίο τον ρωτάει κάποιος σε ανώνυμο σάιτ "μπρο παίζει κάτι με καμία?" και αυτός απαντάει "χαχαχα τι να παίζει ρε; Καμία καμία..."
Άρα όντως μάλωσαν, λογικά. Άρα τώρα αν κάνω κίνηση δεν θα είναι πουστιά στον αδερφό μου, σωστά;Πηγαίνω έξω από το δωμάτιο του Παύλου και χτυπάω.
Π- Όχι.
Τι όχι ρε αρχίδι; Αφού ξέρεις ότι θα μπω.
Π- Στο συρτάρι έχω ένα λεξικό, πήγαινε στο Ο και ψάξε την λέξη -όχι-. Λέει χωρίς να με κοιτάξει συνεχίζοντας να παίζει με το κινητό του ενώ εγώ έχω μπει στο δωμάτιο του.
Ν- Δεν το εννοούσα αυτό πριν. Έλα τώρα ρε, αφού το ξέρεις. Είσαι αδερφός μου και αυτός είναι ο πιο ιερός δεσμός μέσα στο κεφάλι μου. Είπα πετώντας του την μπλούζα που είχε διαλέξει πριν από τις δικές μου. Καλά να περάσεις, συνέχισα για να δω τι θα μου απαντήσει.
Όκευ κοκκάλωσα λίγο. Σηκώθηκε και με αγκάλιασε σφιχτά. Πέρασα τα χέρια μου γύρω του και τον αγκάλιασα και εγώ. Είχα καιρό να τον αγκαλιάσω. Τελικά όμως δεν έμαθα αν θα βγει μαζί της σήμερα ή αν πραγματικά τώρα πια δεν τρέχει κάτι.Με αυτά και με εκείνα ήρθε η ώρα να πάμε γυμναστήριο. Όταν φτάσαμε πήγα γρήγορα να ξεκινήσω διάδρομο ή μάλλον για να το πω καλύτερα έτρεξα να την δω. Κάνει και αυτή διάδρομο και δίπλα της ο άλλος είναι ελεύθερος. Πηγαίνω αμέσως και περπατάω τώρα δίπλα της.
Ν- Γεια, είπα αφού γύρισε να με κοιτάξει και για απάντηση μου χαμογέλασε. Πρώτη φορά βλέπω το χαμόγελο της, έτσι της χαμογελάω και εγώ κοιτάζοντας έντονα τα μάτια της.
Μ- Μόνος σου ήρθες;-----------------------------------------------------------
Ο Νίκος, αν και τώρα πια ξέρουμε πως του αρέσει η Μαρία ( αρκετοί βέβαια το είχαμε ήδη υποψιαστεί ) συνεχίζει να φέρεται παράξενα, αφού υπάρχει κάτι που νομίζει ότι τον δένει περισσότερο μαζί της, από όσο δεμένη είναι με τον αδερφό του.
Τελικά ο Νίκος θα προδώσει τον Παύλο ο οποίος μας βγήκε πολύ αισθηματικός τύπος;😊😍
Αν σας άρεσε το pov's Νίκου και θέλετε και άλλο δείξτε το πατώντας
το ⭐ !!
VOUS LISEZ
ΘΑ ΜΕ ΘΕΛΕΙ ΚΑΙ ΔΕΝ ΘΑ ΤΟΝ ΘΕΛΩ!!
Roman pour AdolescentsΗ Μαρία είναι μια πολύ εύσωμη κοπέλα είναι η αλήθεια αλλά αποφασίζει να το αλλάξει αυτό. Η πολύ καλή σχέση της με το φαγητό θα την δυσκολέψει αλλά ένας αυθάδης νεαρός θα την πεισμώσει περισσότερο, με την συμπεριφορά του απέναντι της. Θα καταφέρει τε...