κεφάλαιο 7°

923 97 7
                                    

Χ- ΠΑΣ ΚΑΛΑ ΚΟΠΕΛΑ ΜΟΥ? ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΤΟΥ ΠΕΙΣ ΤΕΤΟΙΟ ΨΕΜΑ ΠΑΝΩ ΠΟΥ ΠΗΓΕ ΝΑ ΣΕ ΦΙΛΉΣΕΙ?? Ούρλιαξε όταν της είπα όλα όσα έγιναν και με το δίκιο της δηλαδή.
Σήκωσα τους ώμους μου και έστρεψα το βλέμμα μου χαμηλά.
Ε- Οπότε τώρα θα ξανά πηγαίνουμε γυμναστήριο την ώρα που πηγαίναμε πριν τους γνωρίσουμε;
Χ- Με τίποτα, αν υπάρχει πιθανότητα να ξανά μιλήσετε, το πολύ(!) έτσι όπως τα κατάφερες, θα είναι στο γυμναστήριο. Οπότε ετοιμάσου αύριο να τον αντιμετωπίσεις.
[...]
Ε- Δεν ήρθε! Είπα στην Χρύσα αφού κοίταξα κάθε γωνιά του γυμναστηρίου και δεν ήταν πουθενά.
Χ- Μπορεί κάτι να έτυχε και να μην μπόρεσε να έρθει. Είπε ενώ δεν το πίστευε ούτε η ίδια.
Σ- Δεν ήρθε επειδή δεν γουστάρει να δει τα μούτρα σου, ο Θεός να τα κάνει δηλαδή. Είπε ο Σάκης που εμφανίστηκε πίσω μας.
Ε- Ξες κάτι σε έχω βαρεθεί, θα του έλεγα αν δεν τον είχα ανάγκη! Και που είναι τώρα; Λέω τελικά;
Σ- Να μην σ
Ν- Στα ανδρικά αποδυτήρια είναι, απλά δεν ανεβαίνει. Είπε και έφυγε βιαστικά ξεκινώντας διάδρομο.
Η αλήθεια είναι πως έχω πιάσει τον Νίκο να φέρεται πολύ περίεργα απέναντι μου και καμιά φορά απέναντι στον Παύλο, σε σημείο που νόμιζα πως συμφωνεί με τον Σάκη και δεν θέλει να έχω σχέσεις με τον Παύλο, τώρα όμως δεν ξέρω αν κάτι τέτοιο ισχύει...
Σ- Πας καλά ρε, γιατί της το είπες;

Δεν έδωσα σημασία στον ηλίθιο και πήγα αμέσως να τον βρω. Χτύπησα την πόρτα και αφού κατάλαβα πως έκανα βλακεία μπήκα μέσα. Αλλά μόλις τον είδα να κάθεται με την μια μπλούζα πεταμένη δίπλα τουκαι την άλλη στα χέρια του αντί να την φοράει, σκυμμένος με το κεφάλι προς τα κάτω, κοκκάλωσα.
Αρχικά έπρεπε να μπω την ώρα που άλλαζε μπλούζα; Σκέφτηκα κατηγορώντας την τύχη μου.
Όταν με είδε άλλαξε τελείως ύφος σαν να έγινε πιο αδιάφορος ενώ πριν ήταν... πιο θλιμμένος.
Π- Από πότε μπαίνουν κορίτσια εδώ; Είπε και έβαλε την μπλούζα του.
Ε- Μπέρδεψα τις πόρτες, εγώ φταίω. Είπα και πήγα να βγω.
Π- Ναι, εσύ φταις! Πέταξε μια σπόντα  και ξανά κοκκάλωσα.
Δεν μπορώ να φύγω χωρίς να του μιλήσω... σκέφτηκα και μάζεψα δύναμη.
Ε- Ναι, αλλά το μετάνιωσα. Είπα ενώ ήμουν ακόμη με πλάτη.
Π- Που μπήκες στα ανδρικά αποδυτήρια; Δεν πειράζει ξεπερνιέται.
Ε- Αυτό που έγινε χθες... όταν... αυτό που είπα...
Π- Μπορείς τουλάχιστον να κοιτάς εμένα και όχι την πόρτα όταν μου μιλάς;
Έκλεισα τα μάτια μου και μάζεψα δύναμη για να γυρίσω. Όταν το έκανα αντίκρισα τα μάτια του, αυτά τα μάτια που με έκαναν να μην μπορώ να αρθρώσω λέξη με τον τρόπο που με κοιτούσαν.
Ε- Αυτό που έγινε λοιπόν χθες με εμάς... ξεπερνιέται;
Π- Φυσικά, έχω ξεχάσει ήδη αυτή τη νύχτα. Είπε μαζεύοντας την ριγμένη μπλούζα του.
Μα εγώ δεν εννοούσα αυτό. Τι σημαίνει δηλαδή το "έχω ήδη ξεχάσει αυτή τη νύχτα"....?
Ε- Ωραία.
Βγήκα απο τα ανδρικά αποδυτήρια και μπήκα αμέσως στα γυναικεία. Μάζευα τα πράγματα μου για να φύγω αλλά άλλαξα γνώμη και πήγα στη Χρύσα.
Ε- Μην ρωτήσεις τι πο τα. Είπα και συνεχίσαμε τις ασκήσεις μας.
Καθόλη την διάρκεια τον κοίταζα και έψαχνα το βλέμμα του, αλλά το δικό του ήταν καρφωμένο στο κενό.
Χ- Μαρία
Ε- Χρύσα τόση ώρα δεν γύρισε ούτε μια φορά να με κοιτάξει. Πιστεύεις πως υπάρχουν περιθώρια να φτιάξει η κατάσταση; Μην απαντήσεις, ξέρουμε όλοι την απάντηση!
Χ- Μην το δένεις κόμπο... Είπε και με άφησε πίσω της.
Ε- Που πάει τώρα;
Την βλέπω να πηγαίνει προς το μέρος τους, τι κάνει, θα πιάσει τον Παύλο να του μιλήσει;

Pov's  Χρύσα.
Σ- Βρε βρε ποια μας ήρθε... Είπε και γύρισαν και οι άλλοι δύο να κοιτάξουν.
Χ- Μπορώ να σου πω; Μίλησα και κοίταξε γύρω του.
Σ- Τι αλήθεια, σε εμένα μιλάς; Είπε και ήρθε δίπλα μου.
Πήγαμε λίγο πιο δίπλα και ξεκίνησα εγώ.
Χ- Λοιπόν, ξέρω πως είσαι πολύ κάφρος και θα σου είναι πολύ δύσκολο να σοβαρευτείς, αλλά θα είναι μόνο για λίγα λεπτά, οπότε τι λες, θα τα καταφέρεις;
Σ- Ίσως, αλλά θα μου το χρωστάς γιατί για να σοβαρευτώ πρέπει να κάνω μεγάλη προσπάθεια. Λέει χαμογελώντας.
Χ- Εντάξει, άκου τώρα. Η Μαρία έκανε ένα λάθ
Π- Νομίζω πως το λύσαμε με την φίλη σου, δεν βρίσκω τον λόγο να πιάνεις τώρα τους φίλους μου και να τους ενοχλείς. Είπε φανερά εκνευρισμένος και έφυγε μαζί με τον Σάκη, στον οποίο και έκανα νόημα πως προφανώς, τώρα δεν του χρωστάω καμία χάρη αφού δεν πρόλαβα να του πω και τίποτα.

Pov's Μαρία.
Την βλέπω να έρχεται προς το μέρος μου απογοητευμένη. Όταν ήρθε δίπλα μου με κοίταξε σοβαρή.
Χ- Γιατί δεν μου είπες πως το λύσατε; Πήγα και έγινα ρεζίλι ενώ εσείς τα έχετε βρει; Σοβαρά τώρα; Είπε και με έπιασαν τα γέλια, φανερά γιατί είναι γελοίος.
Ε- Το λύσαμε; Αυτό σου είπε, ότι τα βρήκαμε; Γιατί εμένα μου είπε απλά " έχω ήδη ξεχάσει αυτή τη νύχτα". Επίσης πώς γίνεται να τα βρούμε αν πραγματικά νομίζει ότι έχω σχέση;
Χ- Εσύ τον άφησες να το νομίζει όμως ρε Μαρία.
Ε- Ναι αλλά, είπα και κοίταξε προς το μέρος του και επιτελους γύρισε, με προσπέρασε και κοίταξε κάποια άλλη. Πλάκα μου κάνεις τώρα; Συνέχισα.
Χ- Τι;
Ε- Έχει καρφωθεί πάνω στην Ναταλία! Τι σκατά θέλει αυτή εδώ; Έχει ΤΟ σώμα και ήρθε γυμναστήριο να κάνει τί δηλαδή;
Χ- Επίδειξη... Είπε το ίδιο απογοητευμένη με εμένα.
Ε- Ωραία εγώ φεύγω. Είπα και γύρισα να φύγω, σιγά που θα καθόμουν να τον βλέπω να φέρετε σαν να μην έγινε τίποτα, αλλά τι λέω αφού ξέχασε ήδη αυτή τη νύχτα!
Κατέβηκα στα αποδυτήρια και περίμενα την Χρύσα για να φύγουμε. Βλέπω το χερούλι να γυρίζει, καιρός ήταν. Ανοίγει η πόρτα και μπαίνει μέσα.
Π- Γιατί έφυγες;
Ε- Γιατί ήρθες;
Π- Μην μου απαντάς με ερώτηση.
Ε- Εγώ λέω να φύγεις γιατί θα το χάσεις το κορίτσι που κοίταζες και σου έτρεχαν τα σάλια.
Π- Εγώ λέω να μείνω να μιλήσουμε για τη σχέση σου.
Ε- Δεν έχω σχέση! Ορίστε το είπα...

-----------------------------------------------------------

⭐ ⭐ ⭐

ΘΑ ΜΕ ΘΕΛΕΙ ΚΑΙ ΔΕΝ ΘΑ ΤΟΝ ΘΕΛΩ!!Where stories live. Discover now