κεφάλαιο 2°

1.4K 145 5
                                    

Pov's Σάκης.

Ένιωσα περίεργα όταν μου μίλησε με αυτόν τον τρόπο η βαρέλα! Άρχισα να σκέφτομαι πως ήταν λάθος μου, αλλά τι με νοιάζει αν ήταν λάθος ή σωστό; Πότε με ένοιαζε;

Εντάξει, ένα αστειάκι έκανα και αυτή το πήρε πολύ προσωπικά.

Σ(άκης)- Εγώ φταίω; Συνέχισα την σκέψη μου πιο δυνατά από ότι έπρεπε χωρίς να το καταλάβω.

Ν(ίκος)- Πας καλά ρε; Τι φωνάζεις; Και αν λες για αυτό που έγινε πρίν, όχι βρε κουτό, δεν φταις εσύ που κορόιδεψες μία κοπέλα που στην τελική σου έβαλε τα γυαλιά. Είπε και γέλασε ο αστείος...

Τώρα αυτός τι πρόβλημα έχει; Γιατί παίρνει το μέρος της; Την ξέρει και από χθες;

Σ- Τέλεια... Αναφώνησα με το χαρακτηριστικό μου χαμόγελο σε περιπτώσεις που είμαι στα όρια νευρικού κλονισμού. Και πιστέψτε με αυτές οι περιπτώσεις είναι συχνές.

Σταμάτησα τον διάδρομο και πήγα στα βάρη, πρέπει να ξεσπάσω κάπου αλλιώς θα ξεσπάσω στα μούτρα του αστείου φίλου μου!

Πήρα 40 κιλά και άρχισα να τα πετάω με δύναμη προς τα πάνω. Δεν μετρούσα τις φορές απλά ήθελα να εξοντώσω τα νεύρα μου. Μετά από αρκετές επαναλήψεις ήρθε και ο Νίκος.

Τον κοίταξα θυμωμένα αλλά προσπάθησα να μετατρέψω το βλέμμα μου σε αδιάφορο κάνοντας προσπάθειες να ηρεμήσω.

Ν- Μην τα πετάς έτσι προς τα πάνω ρε βλάκα, σιγά και σταθερά θέλει, θα πάθεις τίποτα. Είπε παίρνοντας τα δικά του βάρη, σηκώνοντας τα με τον - και καλά - σωστό τρόπο για να μου κάνει επίδειξη.

Σ- Θα μου σπάσεις κι άλλο τα νεύρα;! Φώναξα.

Πέταξα τα βάρη που κρατούσα στο πάτωμα και ανακάθησα. Τον κοίταξα κατάματα για να καταλάβει πως δεν τον παίρνει να συνεχίσει.

Καποια άτομα γύρισαν και μας κοίταξαν, μπορώ να το καταλάβω, αλλά τώρα δεν με νοιάζει.

Γιατί μου την μπαίνεις τόσο Νικολάκη;...

Ν- Μήπως σε πήραξε τόσο αυτό που είπε γιατί είχε δίκιο; Μου μίλησε ήρεμα, σαν να ήθελε να καταλάβει γιατί έχω νεύρα. Και φυσικά η ειρωνία ήταν ότι ήξερε πως αυτός μου τα δημιούργησε.

Σ- Αυτό ήταν φεύγω.
Έφυγα και πήγα σπίτι μου. Τι ήθελα και το έκανα αυτό το σχόλιο γαμώτο;

Pov's Μαρία.

Υπάρχουν δύο ήδη ανθρώπων, αυτοί που θα πήγαιναν δύο ώρες νωρίτερα στο γυμναστήριο για να μην τον ξανά πετύχουν ποτέ και εγώ.

Έτσι τώρα είμαι στον δρόμο για το σπίτι της Χρύσας. Περνάω λίγα λεπτά περπατώντας και τώρα πια μπορώ να την δω.

Χ- Κουνήσου πιο γρήγορα κορίτσι μου.. φωνάζει λίγο για να την ακούσω.

Ε- Ορίστε σε έφτασα προχώρα τώρα. Της είπα και ξεκινήσαμε μαζί.

Φτάσαμε σε ένα περίπτερο, σταματήσαμε να πάρει νερό η Χρύσα και ακριβώς απέναντι ήταν το γυμναστήριο.

Πήγαμε στα γυναικεία αποδυτήρια, αφήσαμε τα πράγματα μας και κλειδώσαμε τα ντουλάπια μας.

Ε- Βαριέμαι να κάνω σήμερα διάδρομο θα ξεκινήσω με ασκήσεις για τα πόδια.

Χ- Τέλεια γιατί και εγώ βαριόμουν, άλλωστε τρέχαμε στον δρόμο, μας φτάνει. Είπε και γελάσαμε. Αυτός όμως, λέει και κοιτάει καλύτερα τριγύρω, δεν είναι εδώ.

Ε- Όντως... Λες να μην έρθει; Είπα ενώ είχα ήδη ξεκινήσει τις ασκήσεις.

Χ- Θα εέρθΉΡΘΕ!!! Ούρλιαξε σιγανά για να την ακούσω μόνο εγώ. Και έκατσε και αυτή στο δίπλα μηχάνημα αρχίζοντας την άσκηση.

Ε- Λοιπόν εγώ θα κάνω 2 45άρια εδώ και μετά θα ανταλλάξουμε, εντάξει; Είπα για να το παίξω χαλαρή και λίγο μετά αφού τελείωσα την πρόταση μου βρέθηκε να περνάει από μπροστά μου μαζί με τον φίλο του.

Ούτε καν με κοίταξε. Εντάξει, ο μόνος λόγος που ήρθαμε σήμερα την ώρα που έρχονται αυτοί ήταν για να δει πως τα λόγια του δεν σήμαιναν τίποτα για εμένα, αλλά δεν το είδε αφού δεν ΜΕ είδε!

Χ- Ακούς που σου μιλάω;

Ε- Ναιι. Είπα ψέματα.

Χ- Αφού δεν με ακούς... Σου λέω να ανταλλάξουμε, να τελειώσουμε τα πόδια και να πάμε για κοιλιακούς.

Ε- Που τυχαία είναι δίπλα στον διάδρομο όπου είναι αυτός με τον φίλο του ε; Σου θυμίζω πως δεν είμαστε εδώ για να τους κυνηγάμε!

Χ- Πας καλά μωρέ; Μετά τα πόδια συνήθως δεν κάνουμε κοιλιακούς; Έτσι δεν είχαμε πει θα είναι το πρόγραμμα μας; Και μην μου το παίζεις τώρα αδιάφορη, γιατί αν δεν το ξέχασες ήρθαμε τέτοια ώρα για να τους συναντήσουμε!

Μόλις ξεστόμισε το τελευταίο, την κοίταξα με ένα σαστισμένο βλέμμα, με  τα μάτια μου γουρλωμένα, αλλά το χειρότερο ήταν πως με ένα παρόμοιο την κοίταξε και ο... αυτός(!) που περνούσε εκείνη την ώρα.

Γιατί όμως σταμάτησε;

-----------------------------------------------------------

Όλοι έχουμε μια φίλη που λέει τα λάθος πράγματα την λάθος στιγμή ο Σάκης όμως... γιατί σταμάτησε;😏
Επίσης κάτι τρέχει με τον Νίκο και την συμπεριφορά του. Τι να είναι αυτό;
Ορίστε ένα μεγαλύτερο κεφάλαιο ελπίζω να σας άρεσε!😊

ΘΑ ΜΕ ΘΕΛΕΙ ΚΑΙ ΔΕΝ ΘΑ ΤΟΝ ΘΕΛΩ!!Donde viven las historias. Descúbrelo ahora