κεφάλαιο 15°

593 76 3
                                    

Λίγα δευτερόλεπτα αφού είχα πάει στο μπάνιο άρχισε να χτυπάει το τηλέφωνο μου.Αμέσως βγήκα πλησιάζοντας το.
Ε- Κάνε να μην είναι ο Σάκης! Αναφώνησα και κοίταξα την οθόνη του κινητού μου.
~Πήρα να σε πρίξω~
Ευτυχώς θεέ μου, η Χρύσα είναι.
Χ- ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ?? Ούρλιαξε πριν προλάβω να αρθρώσω λέξη.
Ε- Σιγά καλή μου, με κούφανες. Καλά είμαι, γιατί να μην είμαι;
Χ- Γιατί για να μην απαντήσεις εσύ κατευθείαν σε μήνυμα κάτι θα έπαθες...
Άρα από αυτήν ήταν το μήνυμα. Σκέφτηκα και ένιωσα ένα βάρος να φεύγει από πάνω μου.
Ε- Είναι περίπλοκο. Θες κάτι άλλο ή να σε κλείσω; Της απάντησα βιαστικά.
Χ- Τι καλή....
Τώρα τί να της έλεγα δηλαδή; Θέλω να πάω τουαλέτα μωρή τελείωνε; Αφού τα κορίτσια δεν αναφερόμαστε ποτέ σε αυτό.
Ε- Αντίοοοο, είπα και της το έκλεισα.
Αυτή την φορά πήρα μαζί μου το κινητό στην τουαλέτα και είπα να δω επιτέλους το μήνυμα. Πατάω αυθόρμητα το πρώτο εικονίδιο των μηνυμάτων μου ξέροντας πλέον πως το μήνυμα ήταν από την Χρύσα.

~Μήνυμα~
« Στις φωτογραφίες φαίνεσαι πολύ όμορφη. »

« Το Photoshop πέφτει βροχή από ότι κατάλαβα. »

Τι της έκανα για να λέει κάτι τέτοιο τώρα; Σκέφτηκα ενοχλημένη.

~Απάντηση~
« Έχεις κάτι μαζί μου ρε συ; Σου έχω κάνει κάτι για να λες κάτι τέτοιο; »

~Μήνυμα~
« Είμαι ο Σάκης γλύκα, δεν χρειάζομαι λόγω για να προσβάλω κάποιον, ειδικά εσένα. »

WHATTT?? Ο Σάκης έστειλε αυτά τα μηνύματα; Γιατί τόση ώρα δεν πρόσεξα το όνομα; Γιατί δεν πρόσεξα ότι δεν είχαμε προηγούμενες συζητήσεις; Γιατί; 
Όχι ρε φίλε! Τελικά η Χρύσα μου είχε στείλει στο messenger.
Πηγαίνω στο δωμάτιο μου και ξαπλώνω στο κρεβάτι.
Τώρα εγώ πρέπει να απαντήσω στον Σάκη; Και αν ναι, τι;
Το βρήκα.

~Απάντηση~
« Βλέπω όμως πως είμαι το αγαπημένο σου πρόσωπο για να προσβάλεις, εδώ έκατσες και με έψαξες στο instagram. Τι σημαίνει άραγε αυτό; »
Του έστειλα αποφασισμένη να τον εκνευρίσω όπως κάνει και αυτός.

Povs Σάκης.
Πώς καταφέρνει πάντα να λέει κάτι που δεν περιμένω; Δεν είναι σαν τις άλλες που ξες τι θα πουν πριν καν το πουν. Ίσως για αυτό μου αρέσει να την πειράζω. Έχει τον τρόπο της να μου απαντάει, αλλιώς, είμαι σίγουρος πως δεν θα το είχα συνεχίσει και θα εμένα μόνο στο αρχικό 'αστειάκι' που είχα κάνει εκείνη τη μέρα.

~Μήνυμα~
« Εννοείται πως δεν σε έψαξα στο instag »
Όχι. Αφού την έψαξες ρε βλάκα, αλλιώς πως βρέθηκες στο προφίλ της;... Μίλησε μια φωνή στο  κεφάλι μου και με έκανε να σβήσω το μήνυμα.

« Έψαχνα εντελώς άλλο άτομο και μου έβγαλε εσένα έτσι μπήκα στο προφίλ σου να δω αν έχεις τα κότσια να ανεβάσεις φωτογραφίες σου, αλλά εντάξει, αν εσύ δεν ντρέπεσαι να σε βλέπει ο κόσμος και να τρέχουν αίμα τα μάτια του εμένα δεν μου πέφτει λόγος.»
Καλύτερο. Σκέφτηκα και πάτησα το κουμπί της αποστολής.

Το διάβασε αμέσως. Της βγάζω το καπέλο σε αυτό. Οι περισσότερες απαντάνε σε μερικά λεπτά, σε μερικές ώρες, ποτέ... Και όλα αυτά για να το παίξουν ανωτερότητα και δεν ξέρω τι.
ΚΌΨΤΕ ΤΟ!

~Απάντηση~
« Και εσύ είδες όμως τις φωτογραφίες μου (που εννοείται ότι δεν έχω κάνει Photoshop σε καμία, αν εξαιρέσεις τα εφέ) και είπες πως φαίνομαι πολύ όμορφη, δικά σου λόγια είναι. ;) »

Τώρα όμως εγώ έμεινα χωρίς απάντηση. Τι να της πω που να την πειράξει; Σκέψου Σάκη, σκέψου.

~Μήνυμα~
« Προσπάθησα για λίγο να είμαι καλός, αυτό είναι όλο. Πες μου ότι πίστεψες πως μου άρεσαν οι φωτογραφίες σου. Χαχαχαχα. »

~Απάντηση~
« Κοίτα γελάω πολύ με την όλη κατάσταση μεταξύ μας, αλλά αρκετό χρόνο ξόδεψα, έχω και δουλειές να κάνω. Τα λέμε boy. »

"Γελάει με την κατάσταση μεταξύ μας"; Γελάει; Θα στο κόψω εγώ το γέλιο Μαράκι.

~Μήνυμα~
« Εμείς να δεις πως γελάμε μαζί σου με τα παιδιά. Ειδικά εγώ και ο Παύλος. Εκεί να δεις γέλιο. »

«Τα λέμε girl. »

-----------------------------------------------------------

Πολύ σκληρός ο Σάκης με την Μαρία. Δεν μπορώ καν να φανταστώ πόσο σκληρό ήταν αυτό που της είπε, ότι γελάνε εις βάρος της. Κάτι δηλαδή που κάνει τον Παύλο ψεύτη, γιατί αυτός αλλά της έδειχνε.
Τελικά όμως...
!⭐⭐⭐!

Χάθηκα. Το ξέρω και ζητώ συγγνώμη που άργησα τόσο να ανεβάσω κεφάλαιο. 💔

ΘΑ ΜΕ ΘΕΛΕΙ ΚΑΙ ΔΕΝ ΘΑ ΤΟΝ ΘΕΛΩ!!Donde viven las historias. Descúbrelo ahora