Σήμερα είναι Σάββατο. Σε λίγη ώρα θα συναντηθώ με την Χρυσά και τα παιδιά (Σάκη, Γιώργο, Παύλο) στο παρκάκι μας, για να πάμε όλοι μαζί στο γυμναστήριο. Όσο περνάει ο καιρός τόσο περισσότερο μου αρέσει που έχουμε γίνει μια παρέα.
Σηκώθηκα γρήγορα από το τραπέζι για να μην αργήσω. Μπορώ να πω πως δεν είχα χορτάσει εντελώς αλλά αυτός είναι και ο σκοπός. Έχω ακούσει ότι αν θέλεις να χάσεις βάρος είναι καλό να σηκώνεσαι από το τραπέζι με μια μικρή αίσθηση πείνας ή με άλλα λόγια να μην πέφτεις με τα μούτρα στο φαγητό τρώγοντας τα πάντα, ε λοιπόν αυτό με βοήθησε να χάσω κάποια κιλά, σε συνδυασμό με το γυμναστήριο.
Προχώρησα ως το μπάνιο, πλύθηκα και άρχισα να παρατηρώ το σώμα μου κοιτάζοντας στον καθρέφτη.
Τώρα εγώ είμαι ευχαριστημένη με αυτό που βλέπω ή όχι; Εντάξει, το σώμα μου έχει μαζευτεί κάπως, αλλά για να φτάσω στην κατηγορία "λεπτή" έχω πολύ πολύ δρόμο ακόμα!
Δες τα μπούτια μου. Θα μπορούσε άνετα κάποιος να τα παρομοιάσει με ζελέ. Και αναφέρομαι σε αυτόν που πηγαίνει πέρα δώθε με μια απλή κίνηση. Ή δες την κοιλιά μου. Μια απομίμηση πατάτας. Ή ακόμα και τα μάγουλα μου, που είναι σαν να τα έχω φουσκώσει με τρόμπα. Μονολογούσα απευθυνόμενη στην αντανάκλαση μου στον καθρέφτη. Μάλλον τελικά μόνο ευχαριστημένη δεν είμαι. Είπα απογοητευμένη και ξαφνικά άνοιξε η πόρτα.
Εγώ- Πως μπαίνεις έτσι ρε μαμά; Είπα και αμέσως σκέφτηκα, θεέ μου μακάρι να μην άκουσε όλα όσα είπα...
Μαμά- Μικρή είσαι πολύ σκληρή με τον εαυτό σου. Φτου σου, με άκουσε, σκέφτηκα.
Εγώ- Γιατί το λες τώρα αυτό; Είπα ελπίζοντας ακόμα πως έλεγε για κάτι άλλο.
Μαμά- Σε άκουσα. Είπε και έκανε μια παύση. Τώρα για λίγο άκου εσύ εμένα. Μωρό μου δεν θα σου πω ότι η εμφάνιση δεν παίζει ρόλο, γιατί εννοείται πως παίζει, το ξέρουμε και οι δύο. Αυτό που δεν ξέρεις εσύ όμως, είναι ότι ο χαρακτήρας αν και έρχεται δεύτερος, παίζει μεγαλύτερο ρόλο. Σκέψου όλες αυτές τις κοπέλες, με το τέλειο σώμα. Όλοι στην αρχή γοητεύονται, μετά όμως; Όταν έρχεται η ώρα να δείξουν κομμάτια του χαρακτήρα τους και αυτές είναι κενές μέσα τους; Για να καταλάβεις τι εννοώ, όταν πηγαίνεις να αγοράσεις μια σοκολάτα πρώτα κοιτάς το περιτύλιγμα, αν όμως ύστερα αυτό που περιέχει το περιτύλιγμα δεν σου αρέσει, καταλαβαίνεις πως ήταν λάθος να δώσεις σημασία μόνο στην εξωτερική εμφάνιση. Αυτό που θέλω να σου πω, είναι ότι μπορεί εσύ αγάπη μου να μην έχεις την τέλεια εμφάνιση, ή μάλλον το καλύτερο σώμα, αλλά σίγουρα έχεις την πιο όμορφη ψυχή που υπάρχει. Αν και εγώ σε βρίσκω πολύ όμορφη και πίστεψε με δεν είμαι η μόνη. Βέβαια έχεις κάθε δικαίωμα να αλλάξεις το σώμα σου, όπως και κανείς ήδη, από την στιγμή που εσύ δεν νιώθεις καλά. Και αν θες να ξέρεις αυτό που έχεις εσύ, η καλή σου καρδιά και ο τρόπος σου να κερδίζεις τον άλλον, είναι μεγαλύτερο πλεονέκτημα από το να έχεις μια ωραία εμφάνιση και μια άσχημη ψυχή. Σκέψου πόσα άτομα συναντάς καθημερινά και σου χαμογελάνε αληθινά, πόσοι σε συμπαθούν και πόσους κατάφερες να κερδίσεις. Όλοι αυτοί οι άνθρωποι σε δέχονται ακριβώς όπως είσαι. Έχεις σκεφτεί πως αν ήσουν λεπτή, που είπες πριν πως θες να γίνεις, ίσως να μην τα είχες όλα αυτά; Ίσως να καβαλούσες το καλάμι και να μην ήσουν η Μαρία που είσαι τώρα, αλλά μια αντιπαθητική ψωνάρα. Λοιπόν, μετά από όλα όσα σου είπα, θεωρείς ακόμα τον εαυτό σου "άσχημο"; Αγάπη μου στην ζωή θα καλείσαι πάντα να ξεπεράσεις κάποιες καταστάσεις και πολλές φορές θα βρίσκεσαι σε δίλημμα, το οποίο αυτήν τη στιγμή είναι, προτιμάς να έχεις ένα ωραίο σώμα για το οποίο να σε θέλουν οι άλλοι δίπλα τους ή να σε θέλουν δίπλα τους επειδή περνάνε ωραία μαζί σου; Ολοκλήρωσε δίνοντας μου ένα φιλί στο μέτωπο.
Εγώ- Κούνησα το κεφάλι μου καταφατικά, διχνωντας της πως τα λόγια της δεν ήταν λόγια του αέρα για εμένα. Σε ευχαριστώ μαμά. Της είπα και την αγκάλιασα.
Η μαμά μου βγήκε από το μπάνιο και εγώ ξανά γύρισα προς τον καθρέφτη.
Εγώ- Τελικά είμαι πολύ ευχαριστημένη με αυτό που βλέπω, όπως και με κομμάτια του εαυτού μου που δεν μπορεί κανείς να δει με τα μάτια. Είπα πάλι προς την αντανάκλαση μου αποφασισμένη. Είμαι περήφανη για αυτό που είμαι! Ολοκλήρωσα με ένα πλατύ χαμόγελο και έφυγα γρήγορα να βρω το αγόρι μου και τους φίλους μου.-----------------------------------------------------------
ΤΕΛΟΣΣΣ❤
ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΏ ΠΟΥ ΉΣΑΣΤΑΝ ΜΑΖΙ ΜΟΥ ΚΑΙ ΜΕ ΣΤΗΡΙΞΑΤΕ ΣΕ ΟΛΟ ΑΥΤΟ. ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ Η ΙΣΤΟΡΊΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΝΑ ΤΗΝ ΦΤΆΣΑΤΕ ΜΕΧΡΙ ΤΟ ΤΕΛΟΣ, ΓΙΑΤΙ Η ΙΣΤΟΡΊΑ (ΠΡΟΣΠΆΘΗΣΑ ΝΑ) ΠΕΡΝΆΕΙ ΕΝΑ ΝΌΗΜΑ.
ΟΠΟΙΟ ΚΑΙ ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΣΩΜΑΤΌΤΥΠΟ ΣΟΥ, ΟΣΟ ΚΑΙ ΑΝ ΠΙΣΤΕΎΕΙΣ ΟΤΙ ΜΕ ΤΗΝ ΕΜΦΆΝΗΣΗ ΣΟΥ ΔΙΏΧΝΕΙΣ ΤΟΥ ΑΛΛΟΥΣ ΑΠΟ ΔΙΠΛΑ ΣΟΥ, Ο ΧΑΡΑΚΤΉΡΑΣ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΜΑΣ ΚΑΝΕΙ ΝΑ ΞΕΧΩΡΊΣΟΥΜΕ.
ΟΠΟΤΕ ΠΡΙΝ ΠΕΙΣ ΚΑΤΙ ΑΡΝΗΤΙΚΌ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΣΟΥ ΣΚΈΨΟΥ ΠΟΣΑ ΑΤΟΜΑ ΚΈΡΔΙΣΕΣ ΜΕ ΤΟΝ ΧΑΡΑΚΤΉΡΑ ΣΟΥ ΚΑΙ ΠΟΣΑ ΚΑΤΑΦΕΡΕΣ ΜΕΧΡΙ ΣΉΜΕΡΑ.❣-----------------------------------------------------------
Τον τελευταίο καιρό δουλεύω μια άλλη ιστορία που ίσως ανέβει so stay tuned.❤
YOU ARE READING
ΘΑ ΜΕ ΘΕΛΕΙ ΚΑΙ ΔΕΝ ΘΑ ΤΟΝ ΘΕΛΩ!!
Teen FictionΗ Μαρία είναι μια πολύ εύσωμη κοπέλα είναι η αλήθεια αλλά αποφασίζει να το αλλάξει αυτό. Η πολύ καλή σχέση της με το φαγητό θα την δυσκολέψει αλλά ένας αυθάδης νεαρός θα την πεισμώσει περισσότερο, με την συμπεριφορά του απέναντι της. Θα καταφέρει τε...