κεφάλαιο 11°

678 82 4
                                    

Ε- Θέλω να σου ζητήσω κάτι ακραίο. Πολύ ακραίο.
Άφησε τα βάρη, με κοίταξε πιο σοβαρά και κούνησε το κεφάλι του καταφατικά. Έκατσα δίπλα του και ξεκίνησα να του μιλάω.
Ε- Σήμερα (Παρασκευή) οι γονείς μου θα πάνε για το Σαββατοκύριακο στη θεία μου χωρίς εμένα, επειδή όποτε πηγαίνω εκεί με κάνει να αισθάνομαι άσχημα με τα λόγια της οπότε αποφασίσαμε με τους γονείς μου όταν πηγαίνουν εγώ να μένω πίσω, συνήθως στην Χρύσα, αλλά σήμερα δεν μπορεί, γιατί φιλοξενεί στο σπίτι της την γιαγιά της και καταλαβαίνεις... Έτσι έλεγα αν μπορούσα να μείνω σήμερα στο δικό σου, σας. Διόρθωσα αμέσως την πρόταση μου και κοίταξα τον Παύλο που μας κοίταζε ενώ η άλλη του μιλούσε, αλλά αυτός δεν άκουγε λέξη αφού είχε καρφωθεί πάνω μας.

Ένιωθα λίγο άσχημα αλλά μετά από λίγη σκέψη κατάλαβα πως δεν είναι ακριβώς ψέμα, τα περισσότερα μάλιστα είναι αλήθεια, απλά οι γονείς μου δεν θα πάνε αυτό το Σαββατοκύριακο  στην θεία μου, αλλά το επόμενο και εγώ θα κοιμηθώ κανονικά στην Χρύσα.
Π- Μπορώ να μάθω και εγώ τι λέτε; Είπε χαλαρός ο Παύλος ενώ μας πλησίασε και άρχισε και αυτός να σηκώνει βάρη.
Για άλλη μια φορά την άφησε σε χλωρό κλαρί, και έτσι πρέπει, να το πάρει πια απόφαση και να τον αφήσει ήσυχο επιτέλους, γιατί που την χάνω που την βρίσκω κοντά του γυρίζει. Και εμένα μου γυρίζει το μάτι.
Ν- Λέμε πως θα έρθει το βράδυ η Μαρία να κοιμηθεί σε εμάς γιατί της έτυχε κάτι οικογενειακό. Είπε απαντώντας πλάγια στην ερώτηση μου και εγώ του χαμογέλασα. Και πριν αρχίσεις τα δικά σου να ξες πως δεν θα σε ενοχλήσει, θα κοιμηθεί στο δικό μου δωμάτιο.

Pov's Παύλος.
Ν- ... Θα κοιμηθεί στο δικό μου δωμάτιο. Είπε και μου έφυγαν τα βάρη, αφήνοντας έναν δυνατό θόρυβο όταν ακούμπησαν το πάτωμα.
Τα χαρακτηριστικά του προσώπου μου σκληραίνουν γρήγορα και το αυστηρό ύφος του βλέμματος μου καρφώνει τα καφετί μάτια της.
Τι είπε; Θα κοιμηθεί σπίτι μας; Στο δωμάτιο του; Το «Μαράκι»; Σκεφτόμουν τα λόγια του Νίκου και μόνο στην ιδέα ζήλευα. Ζήλευα τρελά που θα περάσει τη νύχτα μαζί του!
Π- Εντάξει ας έρθει. Ακόμα και αν ζήλευα δεν θα την άφηνα να το δει. Για κανένα λόγο. Έτσι κι αλλιώς και εγώ φώναξα την Ναταλία. Συνέχισα.
Όχι δεν το έκανα, φυσικά και όχι, αλλά θα το κάνω. Και θα δεχτεί.
Την κοίταξα για να δω την αντίδραση της και με κοιτούσε νευριασμένη αλλά διαφορά. Μπορούσα όμως από το ύφος της να καταλάβω πως δεν συμπαθεί και πολύ την Ναταλία.
Μ- Λοιπόν όταν είσαι έτοιμος να φύγεις να μου το πεις. Είπε χαμογελώντας στον Νίκο και όταν το βλέμμα της πέρασε σε εμένα το χαμόγελο της σβήστηκε.

Pov's Μαρία.
Σχέση και βλακείες, ανόητη Χρύσα, στο είπα πως ήταν ένα απλό φιλί αυτό στα αποδυτήρια, αλλά εσύ εκειιιι να επιμένεις.
Χ- Τι λέγατε τόση ώρα; Ξες πως με το ζόρι κρατιόμουν να μην έρθω να (κρυφ)ακούσω τι λέτε; Είπε γυρνώντας πηδάλιο.
Ε- Τίποτα το σημαντικό απλά είπαμε εγώ να κοιμηθώ σήμερα μαζί με τον Νίκο και η Ναταλίτσα με τον Παύλο, (μου!). Συνέχισα την πρόταση στο μυαλό μου χωρίς να το καταλάβω, αλλά το μετάνιωσα γρήγορα αφού μου δείχνει με κάθε τρόπο πως είναι αλλού και συγκεκριμένα στην αχώνευτη, σκύλα, με την κορμάρα, Ναταλία!
Νομίζω πως ήταν πολλά για να τα διανοηθεί όλα μαζί, έτσι μετά από λίγο, αφού τα επεξεργάστηκε, άκυρο είναι ακόμα φυτό.
Χ- Τι εννοείς θα κοιμηθείς με τον Παύλο; Και ακόμα περισσότερο τι εννοούσες όταν είπες πως η ξινή θα κοιμηθεί με τον Νίκο;
Πάει, η κολλητή μου το λίγο που είχε το έχασε και αυτό.
Ε- Εγώ θα κοιμηθώ στο δωμάτιο του ΝΊΚΟΥ και αυτή στο δωμάτιο του ΠΑΎΛΟΥ ΜΟΥ! Είπα και αφού άκουσα εγώ η ίδια τα λόγια μου, κατάλαβα πως η νύχτα προβλέπεται να είναι μεγάλη.
Πως γίνεται όσο αυτή θα είναι στο ίδιο δωμάτιο μαζί του εγώ να είμαι στο δίπλα δωμάτιο με τον αδερφό του;

-----------------------------------------------------------

😚⭐⭐⭐😚

ΘΑ ΜΕ ΘΕΛΕΙ ΚΑΙ ΔΕΝ ΘΑ ΤΟΝ ΘΕΛΩ!!Where stories live. Discover now