Pov's Μαρία.
Συνέχιζα πιστά τον διάδρομο ενώ η Χρύσα έκανε παραδίπλα κοιλιακούς. Ο διάδρομος δίπλα από τον δικό μου είχε αρχίσει να κινείται και γυρίσα διακριτικά να δω ποιος ήταν αυτός που τον ξεκίνησε.
Ν- Γεια, με χαιρέτησε χαμογελώντας και εγώ του απάντησα με το δικό μου χαμόγελο.
Ε- Μόνος σου είσαι; Ρώτησα αφού δεν είδα τον βλάκα και τον (σκέφτηκα τον Παύλο και ένιωσε την ψυχή μου να χαμογελάει).
Ν- Θες να μάθεις αν ήρθα με κάποιον συγκεκριμένο;
Τι ήταν αυτό; Τι ακριβώς με ρώτησε τώρα; Γιατί νομίζω πως μου πέταξε μπιχτή για τον Παύλο;
Ε- Χαχα όχι, απλή κουβέντα κάνουμε.
Π- Τα λέτε βλέπω.. Είπε και ένιωσα τα μάτια του να με κατηγορούν που μιλάω με τον αδερφό του.
Ν- Γιατί όχι; Απαγορεύεται; Λέει ειρωνικά απευθυνόμενος στον Παύλο και γελάει.
Σ- Πως κατάφερες να τυλίξεις και τα δύο αδέρφια ένας θεός ξέρει... Είπε και γέλασε, φέρνοντας με σε τρομερά άβολη θέση από την στιγμή που και οι δύο πλέον με κοίταζαν κατάματα ενώ εγώ κοίταζα μια τον έναν μια τον άλλον.
Δεν ήξερα πως στο λεξιλόγιο του Σάκη υπήρχε η λέξη "θεός" πάντως από το δικό μου για λίγο αφαιρέθηκε η λέξη "αυτοσυγκράτηση" και ήμουν έτοιμη να τον χτυπήσω με όλες τις βλακείες που λέει κάθε φορά. Με κορυφαία την σημερινή!
Ε- Αφού τώρα έχεις παρέα, είπα μιλώντας στον Νίκο, να πηγαίνω και εγώ στη Χρύσα.
Ν- Εντάξει Μαράκι, τα λέμε.
Ώπα. Ώπααα. Από που ξέρει το όνομα μου; αφού εγώ δεν του το έχω πει... για την ακρίβεια δεν μου το ρώτησε κιόλας αλλά ακόμα και αν το έμαθε με κάποιο τρόπο, 'Μαράκι'; Αλήθεια τώρα;
Για λίγο σκέφτηκα πως ίσως του είπε το όνομα μου ο Παύλος, αλλά μετά θυμήθηκα πως ούτε αυτός το ήξερε. Άρα μόλις έμαθε το όνομα μου ο Παύλος; Έτσι; Τέλεια.
Δημιούργησα στα χείλη μου ένα χαμόγελο γεμάτο αμηχανία και έκανα τα πρώτα βήματα προς την Χρύσα.
Χ- Τι λέγατε τόση ώρα με τον Νίκο; Εσένα ο Παύλος δεν σου άρεσε; Τι έγινε Μαράκι; Το παίζουμε διπλό ταμπλό με τα αδέρφια; Είπε γελώντας. (Τι σκατά πάθανε τώρα και με φωνάζουν Μαράκι, μου τη σπάει! Από σήμερα!)
Ναι.. ναι Χρυσούλα μου, κάνε πλάκα. Αν ακούσεις όμως σε λίγο ένα μπαμ και δεις το κεφάλι του Παύλου κομματάκια σε κάθε γωνία του γυμναστηρίου, μην πανικοβληθείς από τα νερά του θα' ναι. Σκέφτηκα ενώ ακόμα ένιωθα καρφωμένα τα μάτια του πάνω μου.
Ε- Καλέ εσύ ταιριάζεις τρομερά με τον Σάκη, το ξέρεις; Κάνε την κίνηση σου, είμαι σίγουρη πως μαζί θα μου σπάτε καλύτερα τα νεύρα.... Είπα και η Χρύσα άλλαξε δεκαπέντε χρώματα.
Χ- Με όποιον άλλον θες φιλενάδα μου, αλλά με αυτόν ποτέ και με τίποτα! Είπε και συνέχισε τους κοιλιακούς της βιαστικά.
Τι έγινε Χρυσάκι μου; Γιατί αλλάξαμε δεκαπέντε χρώματα; Χτυπάει η καρδούλα μας για το ... τώρα δεν ξέρω και πως να το θέσω για να ακουστεί πιο όμορφο/ευγενικό/λιγότερο υβριστικό.
Κάποτε μια καθηγήτρια είχε πει πως αν θες ένα άτομο να σου πει όλη την αλήθεια που κρύβει μέσα του, το μόνο που έχεις να κάνεις είναι να τον κοιτάς στα μάτια χωρίς να αλλάζεις το βλέμμα σου και θα αρχίσει να σου μιλάει, αυτό και έκανα. Την κοιτούσα επίμονα και περίμενα να μου πει την αλήθεια γύρω από τη λέξη 'Σάκης'.
Χ- Θα με κοιτάζεις πολύ ώρα ή θα ξεκινήσεις κάποια στιγμή κοιλιακούς ας πούμε;
Λογικά δεν έπιασε, παραδέχτηκα απογοητευμένη.
Άρχισα να με τραβάει κοιλιακούς και ΤΙ ΘΕΛΕΙ ΠΑΛΙ ΑΥΤΗ ΚΟΝΤΑ ΤΟΥ ΡΕ? ΚΑΙ ΑΥΤΟΣ? ΤΩΡΑ ΓΙΑΤΊ ΔΕΝ ΦΕΎΓΕΙ?...
Φ- Εσύ πριν μιλούσες με τον Νίκο και σε είπε 'Μαράκι' ενώ ο Παύλος δεν ήξερε καν το όνομα σου, αυτός γιατί να μην μιλήσει με ώ νμζ! Φώναξα στην φωνούλα αλλά μάλλον το άκουσαν και αρκετοί ακόμα, αλλά ευτυχώς όχι αυτοί οι δύο.
Χ- Ένα σου λέω. Χρειάζεσαι ψυ χο λό γο! Είπε και συνέχισε τους κοιλιακούς της ακάθεκτη.
Δεν της δίνω σημασία και παρατηρώ την Ναταλία που του τρίβεται και αυτός την αφήνει. Έτσι είσαι;
Σηκώνομαι και πηγαίνω στα βάρη όπου είναι ο Γιώργος. Να πω την αλήθεια τον βλέπω παραξενεμένο αλλά να χαμογελάει.
Ε- Θέλω να σου ζητήσω κάτι ακραίο. Πολύ ακραίο.-----------------------------------------------------------
Μαράκι (γκουχ γκουχ😁) τι έχεις στο μυαλό σου πάλι; Θα εκμεταλλευτείς τον Νίκο για να ζηλέψει ο Παύλος; Θα μπεις ανάμεσα σε αδέρφια; Τς τς τς.. Σκέψου το καλά!😏
Αν σας άρεσε το κεφάλαιο και έχετε αγωνία για το επόμενο μην ξεχάσετε να πατήσετε το ⭐! ❤
YOU ARE READING
ΘΑ ΜΕ ΘΕΛΕΙ ΚΑΙ ΔΕΝ ΘΑ ΤΟΝ ΘΕΛΩ!!
Teen FictionΗ Μαρία είναι μια πολύ εύσωμη κοπέλα είναι η αλήθεια αλλά αποφασίζει να το αλλάξει αυτό. Η πολύ καλή σχέση της με το φαγητό θα την δυσκολέψει αλλά ένας αυθάδης νεαρός θα την πεισμώσει περισσότερο, με την συμπεριφορά του απέναντι της. Θα καταφέρει τε...