11.Bölüm

6.2K 210 4
                                    

O olayın üstünden 1 hafta geçmişti. Sanırım o da beni yavaş yavaş unutuyordu. Peki ya o söyledikleri. Yalanmış. Neyse ya banane kurtuldum Bay Soydem'den.
Abim bana seslendi
-Merve hadi kalk! Benim bir aralar Buse diye takıldığım kız vardı ya.
-Eeee!
-O bir kulübe gitmiş hadi kalk bizde gidiyoruz.
-Of abi! Uğraşamam ya.
-Merve! diye bağırdı.
-Tamam Bay'ım özür dilerim emredin yeter ki,deyip odama geçtim. Abime
-Ama bir şartla,dedim. O da
-Dökül,dedi.
-İstediğim elbiseyi giyicem açık maçık ben anlamam,dedim.
-Tamam ama abartma,dedi.
Hemen dolabımı açtım ve bir elbise seçmeye başladım. Hah! İşte bulmuştum;
İnce askılı,gögüs dekoltesi "V" şeklinde,dizimin iki karış üstünde bir bordo ve kadife bir elbise seçtim. Altına da tek bantlı siyah topuklu ayakkabımı aldım. Giydikten sonra saçıma başladım. Saçımın uçlarını dalgalandırıp saldım. Gözlerime de dumanli siyah bir makyaj yaptım. Ve hazırdım. Odadan çıktım içeriye geçtim. Abimin beni görmesiyle
-Oha Merve sen bu kadar güzel miydin?,dedi. Ters ters bakıp
-Gözün kördü galiba,dedim.
-Tamam tamam beni bu gece uğraştırıcaksın anlaşılan,dedi. Abim de beyaz tişört,siyah jean,boğazlı beyaz ayakkabı ve efsane derimontunu giydi. Birlikte çıktık ve yol almaya başladık.
Bir sure sonra gelmiştik. Kulübün adı "Nirvana"ydı. Abim önceden sıra aldığı için beklemeden kulübe girdik. İçerisi gayet sakindi ne içki ne de ter kokusu vardı. İlk defa böyle bir ortam gördüm. Ama şarkı sesi "Nirvana"daydı diyebilirim. Abimim koluna girdim ve arkadaşlarının masasına doğru ilerledik.

Baya bir eğleniyorduk. Abimin arkadaşlari da harika insanlardı. Ama içimde bir huzursuzluk vardı. Neden bilmiyordum. Ben içecek bir şeyler almak için masadan kalktım
-Abi ben içecek bir şeyler alıcam,dedim
-Tamam ama alkolsüz al,dedi. Ah abi!
Bar'a gidip oturdum. Ve alkolsüz bir içecek söyledim. Barmen birşeyler karıştırıp duruyordu. En sonunda önüme yeşil renkte bir şey koydu. Sanki bu barmen de vardı birşeyler ama neyse. İçeceği elime aldım. Tekrar baktıktan sonra kafama diktim.
-Mmmm! Harika.
-Bir tane daha,dedim. O da onaylarcasına kafasını oynattı.
Ve bir tane daha içtim...

Yarım saat sonra halsizlik çöktü üstüme. Ve lavaboya gidip elimi yüzümü yıkadım. Elimi yüzümü yıkadıp ve başımı kaldırmamla bir adamla karşılaşmam bir oldu.
-Burası kadınlar tuvaleti beyfendi,dedim.
O da beni süzüp
-Benim bildiğim ilişki için bir erkek bir de kadın lazım ben de erkek olduğuma göre bana bir kadın lazım, o da sensin,deyip beni kolumdan tutup çekti. Resmen vücudum uyuşmuştu. Adama resmen ayak uyduruyordum. Sadece
-Bırak beni,diyordum o da ne kadar sesimi duyduysa.
Beni bir odaya attı. Ve oda da yatak vardı. Hayır! Olamaz! Allah kahretsin. Barmen bana ne vermişti?
Beni yatağa attı ve üstüme doğru gelmeye başladı
-Git gelme,uzaklaş,dedim tüm gücümle. Bana baktı
-Ah bebeğim bu imkansız bu kadar çekici olmamalıydın,dedi.
Uyuşmuştu bedenim neredeyse. Hiç hareket edemiyordum. Allah kahretsin.
Ve bir anda üstüme çıktı. Kollarımı geride birleştirdi. Başını boyun girintime koydu.
-Mmmm! Harika! dedi.
Resmen beni dinlemişti.
-Çık üstümden git. İMDAAT! YARDIM EDİN!
Dudaklarıma baktı.
-Mükemmel görünüyorlar hemen tadına bakmalıyım,dedi. Ve dudagıma yaklaştı. Tam öpecekti ki kapı bir anda kırılırcasına açıldı. Kapının açılmasıyla adamın üstümden kalkması bir oldu. Hemen doğruldum. Bu kimdi?
Ne?Demir. Demir'in ne işi vardı burada. Adamı mahvetmişti. Üstelik hâlâ vuruyordu. Oh! Canıma deysin. Ama ben çok korkuyorum. Ya başka bir adam gelirse. Demir ile gözgöze geldik. Aniden adamı bıraktı ve geldi bana SARILDI.
-Korkuyorum Demir,dedim.
-Korkama Merve,dedi. Sonra da
-Ama ilk önce bekle halletmem gerek bir şey var,diyede ekledi. Gidip adama tekme gecirdi. Ardından üstüne çıkıp yakasından tuttu.
-Ulan piç kurusu,sen benim olana nasıl dokunursun? Başını boynuna koydun değil mi? dedi. Ardından belinden çakısını çıkardı.
-Ben de senin boynuna bir koyayım,dedi ve çakıyı adamın boynuna geçirdi. Derin çizikler atıyordu.
-BUNDAN SONRA BENIM OLANA DOKUNMAYACAKSIN! dedi. Sonra adamın yakasından tuttu ve dışarı attı.

Bana baktı ve gelip sarıldı.

Kokusunu fark etmeden çok özlemiştim. Nasıl bir özlemdi o öyle. Başını boynuma gömdü.
-Bu kör adam seni çok özledi,dedi. Neler söylüyordu öyle. Bir anda aklım başıma geldi. Ne yapıyordum ben?
Hemen ittim. Bana " ne yapıyorsun?"der gibi bakıyordu.
-Abim beni merak etmiştir,deyip kapıya ilerledim. Ama bir şey unutmuştum.
-Teşekkür ederim Demir,dedim. Gülümsedi
-Benim olana sahip çıktım,dedi. Ben de gülümsedim.
Ortama girdiğimde abimin endişeli halini gördüm. Gözleri beni bulduğunda
-Nerdeydin sen bir şey oldu diye ödüm koptu belki Demir gelmiştir diye,dedi. Ah abicim! Hiç bir şeyden haberi yok.
-Yok abi ben lavaboya gittim. İçecek galiba rahatsız etti o yüzden,dedim. Sonra dans eden
lere bakmaya başladım. Demir Bar'da barmenle tartışıyordu. Hayır ya! Barmenin yakasından tutup barın arkasına götürdü. Neler yapabileceğini tahmin edebiliyordum. Yarım saat sonra tekrar Demir gelmişti ama barmen yoktu. Neden acaba(!)
Yarım saat sonra bir sarışın Demir'in yanına gitti. Hem de nasıl bir sarışındı. Sütun gibi bacak,incececik bel,bir o kadarda dolgulu göğüsleri. Demir'in aklını çalabilecek şekildeydi görünen o ki. Kız Demir'in kulağına eğilip bir şeyler dedi Demir'de buna gülerek cevap vermişti. Gıcık şey. Ne halleri varsa görsün.
Abim kolumu dürtüp
-Hadi çıkıyoruz,dedi. Ya abi şimdi olmaz hayır.
-Hayır abi ya biraz daha kalalım gel hadi dans edelim,dedim ve elinden tutup piste çektim. Abim yaklaşıp
-Tamam ama ben biraz oynayıp oturucam sen de dikkat et,dedi. Göz kırpıp cevap verdim. Abim oynadıktan sonra oturdu. İşte şimdi sıra bendeydi. Ellerimi havada birleştirp kalçamı kıvırtmaya başladım ingilizce şarkı ile. Ah şimdiden bütün erkeklerin gözü üstümdeydi. Bir kaç hareket yaptıktan sonra birisi yanıma geldi ve belimden tuttu.
-Bırak beni be,dedim rol icabı. O da bana
-Hadi birlikte dans edelim,dedi. Demir'e göz attim ki atmaz olaydım. Kız yanında yoktu. Oha o kadar sinirli bakıyordu ki başkasının benim yüzümden dayak yemesini istemiyordum. Hemen çocuktan uzaklaştım ve abime görünmeden çantamı masadan alip çıktım. Peşimden geleceğini bildiğim için direk dışarı çıktım. Ellerimi birbirime bağlayıp onu bekledim. Bir anda kolumdan tutup beni duvara itti Demir. İyice bana yaklaşıp
-O piçin senin dibinde ne işi vardı? dedi. Bende
-Ben onu uyardım ama o gitmedi bende aldım çantamı çıktım ayrıca ben sana niye hesap veriyorum ki? dedim. Gözlerime baktı
-Benim olduğun için olabilir mi güzelim? dedi. Ne demişti?
-N..nerden senin g..gü..güzelin oluyorum be,dedim. Demir sırıtarak
-Heycanlandın,dedi.
-Heycanlanmadım,dedim. Ve ekledim.
-Niye heycanlanayim ki sen benim bir şeyim değilsin ayrıca benim abim var yani sana mı düş... dedim ki dudağıma yapıştı. Alev almıstı o an vücudum. Tarif edilemez bir duyguydu.
-O adam sana bir şey yapacak diye o kadar korktum ki Merve,dedi. Sarıldı.
-MERVE! diye birisi bağırdı ve o an ben ile Demir dönüp baktık. Beni nasıl bulmuştu bu?

İyi okumalar. Vote ve yorum yapmayı unutmayın🤗😊

DAHA KÜÇÜKTÜM   - Belki bir gün seversin...Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin