*2*

1.1K 61 83
                                    

Kenan'la yarım saat içinde iki şişeyi birden devirdik bir yandan da yeni işim hakkın da uzun uzadıya konuştuk

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Kenan'la yarım saat içinde iki şişeyi birden devirdik bir yandan da yeni işim hakkın da uzun uzadıya konuştuk.

Meğerse Kenan orka holding'in patron'u Yücel beyi tanıyormuş ve bu adamın kendine ait bir barı varmış beni de bu bara barmen olarak aldıracakmış

söylediğine göre İstanbul da ki en büyük barlardan biriymiş ve  aylık mââşımla yeni bir eve çıkabilirmişim 

bu durum içime pek sinmese de kabul ettim. Gece geç saatlere kadar içtik. Kenan'an bir ara sızıyor gibi oldu ama sonra kalkıp beni dürttü hadi kalk keskin bir kahve yap kendimize gelelim bu halde sabah kalkamayız .

Mutfağa geçtim ve yerini bildiğim cezve ve fincana el attım 5 yıldır hiç bir şey değişmemişti sonuçta bekar evi ...

- seni bornozumla görünce eski günler geldi aklıma geldi.

Sarhoşluğun etkisiyle Anlamazca mal mal baktım  o ise sözlerine devam etti

- hatırlıyormusun seninle ilk çıkmaya başladığımız gündü  ben yine burda oturuyordum ve sen kahvaltı hazırlıyordun o kadar mutluydun ki o sevinç ve heyecanla masayı en pahalı restorantların yemeğinden bile güzel donatmıştın küçük çocuklar gibi şen şakraktın ...

Zilşan  !!!

Ben seni çok sevdim ..!

Ama bu ilişki neden bitti bilmiyorum birisi çıkıpta nasıl ayrıldınız diye sorsa inan ne anlatacağımı bilmiyorum nasıl oldu ben hiç bir şey bilmiyorum anlamıyorum kısaca ben seni unutamadım zilşan ...

Kenan'ı dinlemekten ocakta unuttuğum kahve taştı ocağı kapatıp elime süngeri alıp temizleyecektim ki

Elimde ki süngeri alıp attı ve hızla dudaklarıma yapıştı !

İstemsizce dudaklarım onun dudaklarına kendini teslim etti.

***
Gözlerimi açtığım da yanım da çıplak bir şekilde yatan
Kenan'ı görünce dün gece yaşadıklarımız geldi aklıma yüzümün utançtan alev alev yandığını hissediyordum.

sarhoşluğun etkisiyle dün gece Kenan'la YATTIM !!!

Üzerimde ki yorganı daha da kendime doğru çektim Kenan gözlerini açarken gülümsüyordu belli ki dün geceyi ayan beyan hatırlıyordu.

Başını önce yorganın altına soktu ve beni belimden tutup kucağına doğru çekti boynumdan dudaklarıma doğru öpücükler bıraktı zorla da olda onu ittirerek

ZilşanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin