Benim sevgili okuyucularım Meleklerim , bebeklerim , canlarım
biliyorum bölüm çok gecikti fakat WhatsApp eleştiri grubumuzun düzenlemelerinden dolayı bir türlü bölüm yazamadım
bunun için herkesten özür diliyorum fakat güzel güzel bölümlerle dönüş yapacağıma Şüpheniz olmasın haa bu arada
WhatsApp eleştiri grubumuza katılmak isterseniz özelden numaranızı atabilirsiniz...
Kader denen şey cilveli bir dişidir , kime güleceği belli olmaz.
Ben ZİLŞAN AZAZEL yıllarca doğup büyüdüğüm , güldüğüm ağladığım bu toprakları ansızın terk etme kararı almak ZORUNDA kaldım ...
Kalbim kaldırım taşı gibi , gelip geçen herkes tepeleyip gidiyor.
Gözlerim bir nehrin en durgun yeri gibi hiç ses çıkarmadan öylece akıyor.
Ben hep bir şeyleri yapmaya çalıştıkça her şey darmaduman oluyor.
Oysa ki tek istediğim ...
ÖZGÜRLÜKTÜ
Beynimde o kadar düşünce var ki bir sürü plan ve program ne zaman anlık yaşayacağım bilmiyorum
(Gerçi hoş yaşasam da bir şey ifade etmiyor )
O günler bana gerçekten çok uzak geliyor. ..
Yücel'e İstanbul'a geldiğimiz an kendimi uçaktan dışarı attım.
yücel elini omuzuma atarak
- artık geldik hiçbir yere kaçamazsın her şeyi bana en ince detayına kadar anlatmak zorundasınÇaresizce en acınası halimle Yücel'in gözlerine baktım ama hiç etkilenmişe benzemiyor du.
- offf neden bu kadar meraklısın ki ?
- Adana'da iken öyle demiyordun ama
Benim taklidimi yaparak sesini inceltti ve ağzını bükerek{ söz veriyorum yücel her şeyi anlatacağım. beni bu Adana Cehenneminden çıkar yalvarırım }
oturduğumuz kafenin perspektif fayanslarla kaplı duvarlarını incelrken bir taraftan da milkshake min pipetiyle masa da daireler çiziyordum
-elindekinin kalem olmadığını biliyorsun değil mi ?
- off yine ne istiyorsun yücel ?
- cevabını bildiğin sorular sormaktan ne zaman vazgeçeceksin ?
-ben bu durumdan çok sıkıldım . ben neden özel hayatımla ilgili sana açıklama yapıyorumki ?
-5 yıl boyunca yanım da gezdireceğim bir bayanın kim olduğunu ve peşinde kimlerin olduğunu bilmek hakkım diye düşünüyorum .
zira senin kim olduğun benim için önemli bir etken . sen babandan neden kaçıyorsun ?
o adam kimdi ve neden duvara resmini çizdi . o kadın ve çocukları neden senin varlığından rahatsız oldu ?
acıklı ya da yarım kalmış bir aşk hikayesi diye düşünsem bile aklım da yerine oturmayan milyonlarca soru var .
hadi be güzelim kendini de beni de daha fazla yorma ve her şeyi tek sefer de hiç bir ayrıntıyı atlamadan anlat . söz veriyorum bir daha bu konuyu sen istemediğin sürece açmam .
bir de kaçtığın gitmediğin başka şehirler de var mı ?
daireler çizip durduğum pipetimi bir kenara attım ve ellerimle yüzümü sıvazladım . arkama yaslanarak hikayemi anlatmaya başladım
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Zilşan
RomanceHER CUMA YENİ BÖLÜM YAYNLANIYOR ? Bar'ın büyük kapısı gürültüyle açıldı ve içeri doğru ilerledim içerden hiç müzik sesi gelmiyordu bir an geri dönmek istedim lakin koridor da birbirini Yiyenleri görünce vazgeçtim. Dar ve karanlık koridordan geçince...