~Çoklu meslek~

172 7 0
                                    

Tüm bu yaşadıklarımdan sonra aldığım bu haber beni çok mutlu etmişti . sevinçle sarıldığım adam tahmin ettiğiniz gibi kenandı . kenan gözlerini açmış ve normal odaya almışlardı bu gerçekten de mükemmeldi .

-deli kız dur kurşun öldüremedi diye beni  sen mi öldürmeye karar verdin . yücel al şunu üstümden diğer taraftan beyaz ışık yüzüme vurmaya başladı bile

kenanın koluna hafifçe vurarak

- yaa çok kötüsün ben sana biliyorum hele bir iyileşte ne zamandır yatıyorsun yeter tembellik yaptığın kalk .

- ama ben hastayım diye bir yavru kedi bakışı attı. kenan bir kaşını kaldırıp sinsice sırıtıp kalkarsaaammm dedi elimi tam kaldırdım ki hemşire kolumun altından girerek
-zilşan hanım bu çapkın bey size yalan söylüyor yaraları iyileşti ama yine de kurşunun deldiği eti tam sağlıklı değil o sebepten biraz daha misafirimiz olacak ve herhangi bir tramvaya karşı bir süre daha bura da olacak diyince kenana sen bittin der gibi baktım ama şuan hiç bitirecek gibi değildim . son günlerde yaşadıklarımdan sonra kenanı çok özlemiştim ve sapıklık yapsa dahi ses edemeyecek duruma gelmiştim . hatta ne yalan söyleyeyim kenan şimdi kalk pizzacımıza gidelim yeter bu kadar aylaklık dese hemen giderdim .

bunları düşünürken yücele bakarak dalmışım o salak da kendisine gülümsediğimi zannediyor ahh aptal kafam .

-zilşan kenanla benim konuşacaklarım var sen istersen meyve suyu pohaça falan ye kantinden .

- yok canım geçti o borun pazarı yücel bey ben herşeyimi ortaya dökeyim siz her bir şey saklayın benden .hiç bir yere gitmiyorum yanım da konuşacaksınız

- yücel kardeşim bence bilmeye hakkı var

- beş yıl yanım da kalacağına göre haklısın

-ne

- ne dediğimi  duydun işte yanım da kalacak . hiç hastayım ölüyorum ayaklarına gitme kenan . o duygusalık silahın beni hiç vurmaz .

- öyle bir niyetim yok zaten sadece zilşanı bu işlere bulaştırmanı istemiyorum .

-yaa Beni bırakın bu konuları tartışırız başka zaman şuan mesele ben değilim .

-haklı bunu sonra da erkek erkeğe halledebiliriz kenan şimdi söyle bakalım seni kim vurdu

- tam emin değilim ama tek grup değildi bunu yapan

- ihtimaller gerçeklere götürür

- çakır ve behzattan şüpheleniyorum . ama beni vuran kesinlikle behzatın adamıydı .

- yüzünü görsen hatırlarmısın ?

- ya hayır yüzleri maskeliydi bizi mekandan çıktığımızdan beri takip ediyorlardı . çakırla daha önce bir sevkiyat işinde çalıştım .çakırın adamları yaptıkları işi temiz yaparlar kaç yıllık yapılanma sonuçta . o sebepten rahatlıkla behzatın adamları diyebilirim .

- siz ne işinden bahsediyorsunuz ? yoksa siz kadın ticareti mi yapıyorsunuz ?

yücelle kenan bana gerizekalı der gibi baktı yücel de

- yuhh mk. işimiz gücümüz yok karı pazarlayacağız .

- o zaman bu sevkiyat silahlı adamlar Behzat Çakır nedir ya ?

-off off zilşan sus bir girme şu sohbete şu meseleyi çözelim sonra sorarsın soracağını

kaşlarımı çatarak kollarımı birleştirdim ve hıh diyip yan yan baktım ikisene de

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 20, 2018 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

ZilşanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin