Όταν πήγα στο σαλόνι ήταν ήδη εκεί ο Βασίλης με τον Αλέξη και την ελπίδα . Τέλεια ωραία.
Αλέξης- πως και από εδώ? Με ρώτησε με απορία και τότε γύρισε ο Βασίλης να με δει και ξαφνιάστηκε κοιτώντας με από πάνω μέχρι κάτω. Φόραγα μια φόρμα που δεν φαίνονταν τόσο τα χοντρά πόδια ή σώμα μου και μια ανοιχτή μπλούζα με όλο το μπούστο έξω. Πρέπει να παραδεχτώ έχω ωραίο και μεγάλο στήθος. Το μόνο ωραίο πάνω μου μετά τα μάτια μου .
Ελπίδα- η Αναστασία θα φύγει αύριο και είπαμε να έρθει εδώ να κοιμηθεί μιας και Ποιος ξέρει πότε θα την ξανά δω είπε η ελπίδα στην αγκαλιά του Αλέξη.
Βασιλης - ποτέ θα φύγει ? Ρώτησε ο Βασίλης με τρόμο για άγχος στην φωνή του . Μα καλά τι έπαθε αυτός πάλι ?
Πριν προλάβω να απαντήσω σε αυτό που ρώτησε η ελπίδα σηκώθηκε και άρχισε να τρέχει σαν την τρελή προς το μπάνιο με το χέρι στο στόμα της . Πριν προλάβω να τρέξω πίσω της ο Αλέξης πετάχτηκε και είπε ότι θα πάει αυτός . Τέλεια πάλι μόνοι με τον Βασίλη.
Βασιλης - ξέρω ότι φεύγεις για εμένα είπε με νεύρα
Αναστασία- μεγάλη ιδέα έχεις για τον εαυτό σου είπα και αρχισα να νευριάζω δεν έπρεπε να μάθει την αλήθεια.
Βασιλης - απλά πες το .
Τον κοίταξα στα μάτια αυτά τα υπέροχα μπλε μάτια νευριαζοντας με τον εαυτό μου μου αφέθηκα πάλι και του είπα . Δεν έχω να πω τίποτε σε εσένα και έφυγα από το σαλόνι για να πάω να δω την ελπίδα.
Όταν ανέβηκα πάνω να την ψάξω τους είδα αγκαλιά στο κρεβάτι της να φιλιούνται όποτε είπα να μην τους το χαλάσω και κατέβηκα κάτω να πάω να βάλω την ταινία . Κάτω δεν ήταν πλέον ο Βασίλης πάλι καλά ή μήπως όχι ?
Έκατσα και διάλεξα μια ταινία και περίμενα την ελπίδα. Μετά από πέντε λεπτά ήρθε η ελπίδα και ο Αλέξης έφυγε. Δεν είπα κάτι λογικά θα πάει να βρει τον άλλον. Κάτσαμε με της ώρες και είδαμε τέσσερις ταινίες στην σειρά.
Η ώρα είχε πάει δύο το βράδυ και η ελπίδα κοιμάται του καλού καιρού. Εγώ δεν μπορώ να κοιμηθώ τον σκέφτομαι.
Ξαφνικά ακούω φασαρία από τον κάτω όροφο και δύο φωνές να τραγουδάνε. Λογικά είναι μεθυσμένοι. Περίμενα να πάνε στο δωμάτιο του και να κατέβω στην κουζίνα να πιώ λίγο νερό. Δεν ήξερα ότι έχω τόσο άγχος επειδή δεν είχε γυρίσει στο σπίτι ο Βασίλης. Πο πο πραγματικά δε ξέρω τι σκατα γίνεται στο κεφάλι μου . Τόση ώρα ειμαι μπροστά στον νεροχύτη και τον κοιτάω. Τι ενδιαφέρον.
Βασιλης - Τι κάνεις εσύ εδώ? Είπε μεταξύ νυστας και μέθης. Τρόμαξα τόσο που πετάχτηκα από την τρομάρα μου
Αναστασία- ήρθα να πιώ λίγο νερό και ανεβαίνω πάνω. Είπα και έκανα να φύγω.
Βασιλης- Αναστασία περίμενε. Μου είπε και με έπιασε από το μπράτσο.
Δεν μίλησα αλλά η καρδιά μου άρχισε να χτυπάει τόσο γρήγορα λογικά από το άγχος τι μπορεί να μου κάνει. Με πλησίασε κιαλο σε απόσταση αναπνοής και είπε .
Βασιλης- ξέρεις Αναστασία είσαι πολύ όμορφη κοπέλα και ...και εεεε εδώ και λίγο καιρό αρχίζεις να μου... εεε μου αρέσεις Ναι αυτό . Είπε προσπαθώντας να θυμηθεί τι ήθελε να πει και τραβλισε. Τι στο καλό είπε μόλις Τώρα? Και πριν προλάβω να κάνω κάτι ή να πω με φίλησε. Δεν το πιστεύω με φίλησε. Και εγώ ανταποκρίθηκα τι σκατα πήγα και έκανα ? Τον έσπρωξα του έριξα ένα γρήγορο χαστούκι και έφυγα τρέχοντας για το δωμάτιο της ελπίδας . Δεν έπρεπε όχι δεν έπρεπε αύριο φεύγω τι σκατα ? Θα φύγω και θα τον ξεχάσω αυτό είναι. Θα περιμένω να ξημερώσει και θα φύγω.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Μου Άλλαξες Την Ζωη
Genç KurguΗ Αναστασία πανέμορφη γλυκιά με όλους αλλά με ένα ελλατωμα...ειναι λίγο χοντρουλα εκείνη δεν την πειράζει τόσο η εμφάνιση όσο κάποιους άλλους Ο Βασίλης πανέμορφος με μπλε μάτια μαύρα μαλλιά και το bad boy του σχολείου που έχει βαλθεί να κάνει την ζ...