Otan puhelimeni taskusta kello Näyttäisi 15.07. Astuin juuri ulos koulun raskaista ovista. Vedän keuhkoihini raskaista ilmaa, ja lähden kävelemään ulos. Kävelen koulun pihan läpi, ja saavun koulun portille.
Kävelen bussipysäkille. Bussi kuuluisi tulla kymmenen yli, mutta tiedän jo valmiiksi että bussi tulisi myöhässä, koska se on tullut joka päivä myöhässä.Tänään on siis torstai. Pääsin juuri koulusta. Istuudun bussipysäkin penkille odottamaan kaivan taskusta kuulokkeet ja laitan ne korviini ja alan kuuntelemaan jotain top listaa. Pian bussi pysäkille saapuu muitakin ihmisiä. Yhtäkkiä huomaan että poika jota olen tuijotellut koko viikon saapuu pysäkille ystävänsä kanssa. Hänen nimensä on Ethan. Niin Diana kertoi. Hänellä on myös tyttöystävä jonka nimi on Mandy. Joten turha minun on Ethanista haaveilla. Mandyllä on blondit pitkät hiukset ja siniset silmät. Välillä minusta tuntuu että hänellä ei olisi ollenkaan vaatteita koska en ole ikinä nähnyt ketään joka heruttaisi niin paljon. Kaiken lisäksi hänellä on varmaan sata kerrosta meikkiä. Yhtäkkiä huomaan että Mandy saapuu bussipysäkille. Hän menee suoraan suutelemaan Ethania. Kun katson heitä vatsassani alkaa tuntua oudolta.
Katselen heitä kun he suutelevat.Vihdoin bussi tulee paikalle. Menen ensimmäisten joukossa bussiin. Menen keskiosaan istumaan. Viimeisinä bussiin tulee Ethan, Mandy ja Elias (Kai Ethanin paras kaveri tai ainakin luulisin.) Kun he kävelevät bussin käytävällä minun ohi katson heitä ja saan Mandylta vihaisen katseen. Mutta miksi?
Mietin koko matkan että olenko ihastunut Ethaniin. Hän on niin komea. Mutta en edes tunne häntä. Hänhän voi olla ihan hirveä kusipää. Jotenkin toivon että näin ei olisi. Pian havahdun ja tajuan että että bussi olisi juuri mennyt pysäkin ohi. Onneksi seuraava pysäkki ei ole hirveän kaukana kodistani. Painan punaista stop nappulaa. Pian ovet avautuvat. Astun bussipysäkin keskiovesta ulos. Pian tajuan että en ole ainoa joka jää tällä pysäkillä. Takaani kävelee tämä kolmikko bussista ulos. Vilkaisen nopeasti heihin ja toivon että en saisi enempää vihaisia katseita Mandylta. Huomaan että he lähtevät juuri vastakkaiseen suuntaan kuin minä. Onneksi. Kävelen kotiin noin kymmenessä minuutissa.
Kun saavun pihaamme niin huomaan jo äitini valkoisen mersun pihassa. Hän onkin jo tullut töistä kotiin. Äitini työskentelee arkkitehtina.
Kaivan laukustani avaimet ja avaan vaalean kotiovemme."Moiii!! Miten koulupäivä meni?" Äitini huutaa keittiöstä.
"Hyvin." Vastaan ja lähden rappusia pitkin yläkertaan.
Astelen huoneeseeni ja rojahdan suoraan sängylleni. Katselen vain kattoa. Kunnes päätän mennä vaihtamaan vaatteeni vähän rennompiin vaatteisiin. Vaihdan mustat kiristävät farkut college materiaalisa tehtyihin shortseihin ja vaihdan rintaliivieni tilalle mukavat Calvin Kleinin rintaliivit. Ja siihen päälle mustan normi topin.
Kaivan laukustani matikan kirjan ja alan tekemään tehtäviä jotka tulivat läksyksi. Teen niitä varmaan puoli tuntia koska ne ovat jotenkin erityisen vaikeita.
"Syömään!!! Kuuluu alakerrasta äitin huuto juuri kun sain viimeisen tehtävän tehtyä.
Istuudun pöydän ääreen äiti oli laittanut ruuaksi spagettia ja jauhelihakastiketta. Laitan lautaselle spagettia ja kastiketta.
"Mun pitäis kertoa sulle yksi juttu." Äiti sanoo. Tässä vaiheessa tiedän jo että mistä on kyse. Äiti on varmasti taas ihastunut uuteen mieheen.
"Onko sulla uus mies?" Kysyn
"Mistä sä tiesit?" Äiti ihmettelee.
"Sä aina kerrot sen samalla tavalla. Ensin syödään ja sitten aloitat juuri noilla sanoilla."
"No onko se sun mielestä OK."
"Joo." Vastaan.
Vien astiat syötyäni tiskikoneeseen. Ja lähden rappusia pitkin yläkertaan. Jatkan opiskelua mutta tällä kertaa luen maantietoa.
Kun olen lukenut noin tunnin niin päätän lopettaa. Menen meikkipöytäni ääreen ja alan puhdistamaan meikkejäni. Ensin irtoitan tekoripseni.
Lopuksi käyn vielä vessassa pesemässä kasvoni vedellä. Sitten raahaudun sängyleni kello näyttää jo kahdeksaa. Päätän ottaa läppärini ja avaan Netflixin. Katson jotain sarjaa puoli tuntia.
Menen rappuset alakertaan. Otan jääkaapista jugurtin ja syön sen.Sitten menen takaisin yläkertaan.
Avaan suihkun hanan ja tunnen kun lämmin vesi alkaa valua päästäni myöten. Otan shampoo pullostani shampoota ja alan pesemään hiuksiani.Suihkun jälkeen kiedon pyyhkeen hiuksiini niin että ne kuivuisi. Kiedon toisen pyyhkeen vartaloni ympärille. Kävelen huoneeseeni. Kuivaan itseni ja puen päälleni valkoisen topin ja stringit. En laita housuja koska en tykkää pitää paljoa vaatteita kun nukun. Otan päiväpeitteen sängyltäni ja tyynyt ja heitän ne lattialle. Menen lämpimän peiton alle ja katson vielä hetken Netflixä. Kun kello näyttää 22.27 päätän mennä nukkumaan. Laitan viellä puhelimeni lataukseen ja menen nukkumaan.
665 words
🔥
YOU ARE READING
you own my heart
Teen Fiction...Yhtäkkiä tajuan että aamuttakkini nauhat ovat avautuneet. Voi vittu. Olen puolialasti koulumme kuumimman ja myös varatun pojan edessä. Hän tuijottaa suoraan silmiini, se saa sydämeni jotenki tykyttämään extra paljon... ••• Best rankings #1in finl...