Istun Dianan sängyllä selittämässä viikonlopun tapahtumia.
....sitten me vaan halattiin pitkään. Se tuntui niin hyvältä. Sen jälkeen me mentiin takaisin sisälle ja syötiin loppuun päätin olla kyselemättä enempää. Sitte me vaan päätettiin kattoo leffaa ja sit kummatki meistä nukahti......
Selitä hänelle. En oikeen tiedä olenko iloinen vai en. Hän on kuitenkin yhdessä koulumme pahimman huoran jota vaan käyttää hyväkseen. Ajattelen tätä asiaa kokoajan enkä saa sitä pois päästäni.
Äidin työmatka on venynyt hän tulee vasta viikon päästä eli ensi sunnuntaina. Mua vähän pelottaa nähdä Ethan ja Mandy huomenna. Tai no varsinkin Mandy. Toivon että Ethan ei ole sanonut mitään minusta Mandylle, koska sen jälkeen en olisi varmaan enään elossa.
Nään Dianan koulun pihalla. Kävelen hänen luokseen. Menemme sitten yhdessä sisälle. Otan kaapistani äidinkielen kirjat. Menemme äidinkielen luokkaan. Vihaan äidinkielen opettajaa. Ei kukaan vaan voi olla niin ärsyttävä. Istuudun pulpetin äärelle ja aukaisen kirjat sivulta mistä oli tullut läksyä.
"Voi vittu. Mä en oo tehny läksyjä." Diana sanoo hätääntyneenä.
"Tossa." Sanon ja näytän vastaukset hänelle.
Seuraavaksi meillä on kaksi tuntia matikkaa. Se on ihan hirveää. Mutta sen jälkeen on onneksi ruoka.
Kävelemme matikan luokasta kohti kaappejamme viemme kirjanme sinne ja suuntaamme kohti ruokalaa. En ole tämän päivän aikana törmännyt vielä kertaakaan Mandyyn, Ethaniin tai heidän kavereihin. Outoa. Menemme syömään ruokana on makaronilaatikkoa.
Lastaan ruokaa lautaselleni. Ja laitan lasiini vettä. Sitten menemme pöytään johon aina istumme. Syömme noin vartissa. Meille jää vielä vartti aikaa. Menemme hakemaan seuraavan tunnin kirjat kaapeistamme. Kun saavumme kaapelille niin järkytyn. Nään Ethanin ja Mandyn nuolemassa. Viha kasvaa päässäni. Tekis mieli lyödä heistä kumpaakin kunnolla turpaan. Hengitän syvään."Haluatko sä mennä muualle." Diana kysyy.
"En, mä halun näyttää että mua ei kiinnosta." Sanon itsevarmasti Dianalle.
Menen kaapilleni ja Ethan huomaa minut. Katson häntä vihaisen näköisenä. Sitten käännän katseeni pois hänestä. Avaan kaappini ja otan sieltä seuraavan oppitunnin kirjat. Paiskaan kaappini oven kiinni vähän liiankin rajusti.
Laitan silmät kiinni ja hengitän syvään henkeä, etten löisi kumpaakaan turpaan. Avaan silmäni ja vilkaisen heitä nopeasti. He olivat lopettaneet nuolimisen. Molemmat heistä tuijottaa minua, myös Diana tuijottaa minua."Mitä vittua te tuijotatte!" Sanon vihaisena kaikille kolmelle jotka minua tällä hetkellä tuijottaa, myös Dianalle.
Lähden kävelemään pois paikalta, koska muuten keneenkään heistä naamaa olisi ennallaan. Lähden alakertaan. Onneksi kukaan heistä ei seuraa minua, ei edes Diana. Menen liikuntasalin lähteisiin vessoihin, koska siellä ei koskaan käy ketään.
Avaan vessan oven ja menen sisälle. Laitan oven lukkoon. Istun vessanpöntön kannen päälle. Silmistäni alkaa vuotamaan kyyneliä. Päässäni pyörii monia kysymyksiä.
Miksi hän sanoi välittävänsä minusta, ja haukkui tyttöystäväänsä huoraksi? Ja yhtäkkiä mä olen vain ilmaa.Päätän ottaa puhelimeni taskusta. Voi hitto. Tunti alkoi vartti sitten.
Tämän tunnin jälkeen olisi vielä yksi tunti. Päätän viettää koko tunnin täällä en halua nähdä ketään. Selaan Instagramia, kunnes huomaan näytön yläreunaan ponnahtavan viestin.-missä helvetissä sä olet?! Tulee Dianalta viesti. Katson sen mutta en vastaa. Parin sekunnin päästä tulee toinen viesti.
-hei ihan oikeesti missä sä oot mä alan jo huolestuun. En vastaa siihenkään. Vaan laitan puhelimeni äänettömälle. Ripsivärini on levinnyt. Otan paperin kastan sen veden alla ja puhdistan levinneitä ripsivärejäni parhaani mukaan.
Sain ne aika hyvin puhdistettua. Kello näyttää jo 12.59. Välitunti alkaisi pian. Vilkaisen vielä peiliin. Avaan vessan oven. Nään siellä...
524 words
🖤
YOU ARE READING
you own my heart
Teen Fiction...Yhtäkkiä tajuan että aamuttakkini nauhat ovat avautuneet. Voi vittu. Olen puolialasti koulumme kuumimman ja myös varatun pojan edessä. Hän tuijottaa suoraan silmiini, se saa sydämeni jotenki tykyttämään extra paljon... ••• Best rankings #1in finl...