Hän saa minut kiinni.
Tulee ihan eteeni seisomaan."En mä tarkoittanut et sun äiti olis oikeessa, mutta jos mä olisin sun äiti niin olisin huolissani." Ethan sanoo.
Katson vain maahan.
Hän siirtää kädellään leukaani ylöspäin jotta voisi katsoa silmiini.Pian tuijotan intensiivisesti hänen silmiinsä. Hän tuijottaa takaisin.
Alan lähestyä Ethanin kasvoja hitaasti. Tuijotan vain hänen huuliaan. Pian ne koskettavatkin jo toisiaan. Vaihdamme siinä parit suudelmat."Mut kai mä voin tulla sun luo täksi yöksi? Mä meen sitten aamulla kotiin. " Sanon Ethanille, vaikka en todellakaan aio mennä kotiin.
"Tottakai, jos lupaat että menet huomenna kotiin." Ethan sanoo valtavalla äänellä.
"Joo." Vastaan. Ethan soittaa taksin.
Pian istummekin jo taksin takapenkillä. Tuijotan eteenpäin. Tunnen Ethanin katseen porautuvan ihooni.
Saavumme hänen talonsa pihaan. Ethan maksaa taksin ja tulee auttamaan minut ulos taksista. Kävelen keppejen kanssa ovelle. Ethan avaa kotinsa oven.
Astun sisään eteiseen joka on ihan täynnä kenkiä. Laitan omat kenkäni Ethanin kenkien viereen."Haluatko sä syödä jotain? Hän kysyy.
"Ei mulla oo nälkä." Sanon.
"Mä haluun vaan mennä nukkumaan."
Kävelen portaat ylös ja menen kylpyhuoneeseen. Pesen meikkini pois ja vähennän vaatteitani. Sitten menen kylpyhuoneesta pois makuuhuoneeseen.
Laitan vaatteeni nojatuolin päälle."Mä meen käymään suihkussa." Ethan sanoo.
"Ok." Vastaan ja hymyilen pienesti.
Otan päiväpeiton pois sängyltä. Menen peiton alle. Laitan silmäni kiinni ja yritän nukkua.
Pian kuulen Ethanin tulevan suihkusta. Pidän silmiäni kiinni vain.Hetken kuluttua hän tulee sängylle viereeni. Ethan luultavasti luule että nukun jo.
Tuijottelen seinää ja mitä tekisin aamulla, koska en todellakaan halua mennä kotiin.
Ethan kuitenkin pakottaisi minut menemään kotiin.Hmmm... Mitä jos lähden täältä jonnekkin nyt. Niin Ethan ei tiedä missä olen eikä sitten voisi pakottaa minua menemään kotiin.
Nousen hiljaa sängyltä otan vaatteeni nojatuolilta, ja puhelimeni yöpöydältä. Hiivin hiljaa alakertaan.
Laitan vaatteeni päälleni ja kengät jalkaan. Sitten lähden ulos.
Minne menisin? Ei minulla ole kuin yksi kaveri Diana. Enkä mä nyt hänen luo halua mennä, koska hän kuitenkin saisi selville että kaikki ei ole hyvin.
Päätän lähteä kävelemään tietä pitkin eteenpäin. Kävelen pitkään eteenpäin.Istahdan puiston penkille. Katson kännykkääni kello on 6.42. Minne mä meen?
Kyyneleet alkavat valua silmistäni. Mikä äitiä vaivaa on mulla ollut ennenkin poikaystävä. No, mutta hän oli hirveä nörtti eikä ikinä tehnyt mitään pahaa. Ethanista kyllä huomaa että hän ei ole se kiltein poika.
Mutta mä rakastan häntä enemmän kuin koskaan aikaisemmin olen ketään rakastanut. Onneksi minulla ei ole meikkiä, koska muuten koko naamani olisi täynnä valunutta ripsiväriä.Istun penkillä ja tuijotan vain eteenpäin. Mietin mitä kaikkea on tapahtunut niin pienen ajan sisällä. Pukeutumistyyliä muuttamalla näköjään voi tapahtua aika paljon asioita.
7.59 puhelimeni näytölle ilmestyy ilmoitus saapuneesta snäpistä. Menen snäppiin se on Dianan GM snäppi. Laitan puhelimeni näytön pimeäksi ja jatkan tuijottelua.
Yhtäkkiä hätkähdän, puhelimeni alkaa soimaan. Näytöllä näkyy Ethan❤️.
Voi ei! Hän on huomannut että en ole ennen siellä.
Päätän olla vastaamatta. Haluan olla vain yksin. Pian puhelin lopettaa soimisen. Siihen perään saan monia viestejä huolestuneelta Ethanilta.
YOU ARE READING
you own my heart
Teen Fiction...Yhtäkkiä tajuan että aamuttakkini nauhat ovat avautuneet. Voi vittu. Olen puolialasti koulumme kuumimman ja myös varatun pojan edessä. Hän tuijottaa suoraan silmiini, se saa sydämeni jotenki tykyttämään extra paljon... ••• Best rankings #1in finl...