-what are you thinking-

3.9K 129 12
                                    

Nään siellä Mandyn ja hänen kaksi kaveria.

"Täällähän se lutka on." Mandy sanoo. Katson häntä pelokkaasti. Tiedän mitä tulisi tapahtumaan. Saisin turpaan. Hän kohottaa kätensä, ja lyö bitch slapin poskelleni.
Hän ottaa paitani kauluksista kiinni ja työntää minut seinää vasten. Sydämmeni alkaa tykyttämään nopeammin. Suljen silmäni, odotan iskua.

"Tää oli sit viimeinen kerta kun kosket Arieliin!" Kuulen tutun pojan äänen. Yhtäkkiä kädet irtoaa paidastani, ja rojahdan lattialle. Avaan silmäni. Nään kun Ethan katsoo Mandya vihaisesti. Vihaisemmin kuin koskaan. Sitten Mandy tajuaa lähteä pois. Silmistäni valuu kyyneleitä kuin vettä vesiputouksesta. Tällä hetkellä tiedän jo että meikkejäni ei enään voisi pelastaa. Katson Ethania silmiin, hän näyttää vihaiselta mutta huolestuneelta.
Ethan auttaa minut seisomaan.

"Mä en tarvii sun apua." Sanon vihaisesti.
Hän vetää minut ihan itseensä kiinni ja katsoo syvälle silmiini. Hän laittaa kätensä alaselkäni päälle. Hän lähestyy kasvojani kun huulemme melkein koskevat, niin riuhtaisen itseni irti hänen otteestaan.

Välitunti on jo ohi ja tunti on alkanut.
En mä voi olla kaikilta tunneilta pois. Mutta en mä tämän näköisenä voi tunnillekkaan enään mennä.

Lähden koulun rappusia yläkertaan että voisin hakea laukkuni kaapistani. Laitan numero koodini ja avaan kaappiini otan sieltä laukkuni, ja paiskaan oven kiinni. Lähden kävelemään koulun ulko-ovelle. Avaan sen ja astun ulos.

Olen pihan puolessa välissä, kunnes kuulen juoksu askela takaani.
En halua nähdä ketään juuri nyt.


220 words

❤️

you own my heart Where stories live. Discover now