-friday the 13TH-

5.5K 160 56
                                    

Tänään on 13. Perjantai. Toivon että kaikki ei menisi pilalle. Saavuin juuri maantiedon luokkaan. Istun yksin pulpetin tuolilla, koska Diana on mahataudissa. Yritän keskittyä tunnin aiheeseen mutta en pysty olen vain liian väsynyt. Yhtäkkiä hätkähdän koulun kellojen ärsyttävään ääneen. Otan kirjat pöydältä mukaani ja lähden kaapilleni.

"Mulla on sulle asiaa." Kuulen äänen takaani. Käännyn katsomaan kuka se on. Mandy.

"No", vastaan.

"Tuu tänne niin mä kerron." Mandy sanoo.
Hänellä on mukanaan kaksi muuta tyttöä minulla ei ole hajuakaan ketä he ovat.
Seuraan heitä. Menemme alakertaan liikunta salin lähelle siellä ei ole koskaan ketään. Paitsi niitä jotka menevät tai tulevat liikunnan tunnilta.

"Mitä vittua sä yrität!?" Mandy sanoo kovalla äänellä.

"Häh? en mä yritä mitään. Sanon.

"Aijjaa! ETPÄ. Miks sä sit kokoajan tuijotat mun poikaystävää.
Katson häntä pelokkaasti. Yhtäkkiä tunnen hirveän kivun sääressäni. Mandy potkaisi siihen. Yritän estää silmieni kostumisen mutta turhaan. Silmistäni alkaa vuotamaan kyyneleitä. Voi vittu. Nyt näytän viellä säälittävämmältä.

"Oho, alkaako itkettään." Mandyn joku pissis kaveri sanoo. Sitten tunnen iskun kasvoissani. Kaadun maahan. Sen jälkeen tunnen kipua myös kyljessäni. Joku heistä oli potkaissut minua. Silmissäni alkaa sumenemaan.

"MITÄ HELVETTIÄ!" Kuuluu pojan vihainen ääni jostain. Silmiini alkaa palata näkökyky. Nään Ethanin ja hänen jonkun kaverinsa se ei ole tällä kertaa Elias. Ethan näyttää tosi vihaiselta en ole ikinä nähnyt ketään niin vihaisena.

"Mitä helvettiä sä teet!!?" Ethan huutaa päin Mandyn naamaa. Mandy katsoo häntä pelokkaana. Nämä kaksi tyttöä vain tuijottavat vieressä he varmaan viellä pelokkaampina.

"Panukaa te nyt helvettiin siittä." Ethan huutaa vihaisesti Mandyn kavereille. He lähtevät nopeasti pois paikalta. Sitten Ethan sanoo kaverilleen että "Vie sä toi tyttö terveydenhoitajalle."
Hän tulee luokseni ja auttaa minut ylös. Juuri kun pääsin jaloilleni meinaan horjahtaa. Mutta tämä poika saa minut kiinni.
Hän auttaa minua kävelemään. Kun olemme käytävän päässä niin alan kuulla huutoa toisesta päästä. Kuulen kun Ethan huutaa Mandylle. Säälin Mandya jotenkin. Minua ainakin pelottaisi, mutta se ei ollut mitään siihen verrattuna kuin se mitä hän oli minulle tehnyt. Tunnen kun silmäni kostuvat uudestaan kun ajattelen sitä mitä tapahtui.

"Ootko sä ok?" Poika kysyy minulta.

"Joo." Sanon vaikka kaikki ei todellakaan ole niin.

Kävelemme portaat ylös. Saamme ihmettelevä katseita kun kävelemme käytävällä.

Vihdoin saavumme terkan luo. Se poika koputtaa terveydenhoitajan huoneen oveen. Pian ovi avautuu.

"Mitä on tapahtunut?" Terveydenhoitaja kysyy.
"Joku tyttö hakkas mut ilman syytä." Sanon ja silmäni kostuvat taas.

Terveydenhoitaja auttaa minut huoneen tuolille istumaan.

"Sä voit lähteä nyt." Hän sanoo pojalle joka saattoi minut tänne.

"Ok." Hän vastaa.

"Kiitos, sano sille toiselle pojalle myös." Sanon ihan kun en tietäisi Ethanin nimeä. Hän vain nyökkää vastaukseksi ja laittaa oven kiinni.

Terveydenhoitaja paikkaa haavani.

"Pystytkö sä olla koulussa viellä." Hän kysyy.

"Kai mä pystyn." Sanon.

you own my heart Where stories live. Discover now