Nousen asfaltilta. Nään ambulanssin ja paloauton ja kaksi poliisi autoa. Käven lähemmäs autoa jotta näkisin paremmin ketä sieltä yritetään saada pois.
Hämmästyksekseni huomaan että se olen minä."Mitä täällä tapahtuu!?" Huudan kovaan ääneen mutta kuitenkaan kukaan ei reagoi siihen.
Kävelen paljailla jaloillani poliisin luo ja kysyn heiltä uudestaan että: "Mitä on tapahtunut?" Mutta he näyttävät siltä etteivät huomaisikaan minua.
"Haloo!" Sanon ja heilutan kättäni heidän kasvojensa edessä.
Eikä mitään reaktiota.
Huomaan että ambulanssi on lähdössä. Juoksen nopeasti sen kyytiin jotta saisin tietää että mitä on tapahtunut.
Nään itseni makaamassa ambulanssissa.
Pian olemmekin jo sairaalalla.
Ambulanssi henkilökunta työntää sänkyä missä makaan sairaalan käytävää eteenpäin nopealla vauhdilla.
"Viekää leikkaus-saliin numero 6!" Joku sairaalan työntekijä sanoo kovaan ääneen.
Juoksen vieläkin heidän perässään.Jään tuijottamaan leikkaus-salin oven pienestä ikkunasta sisään. Lääkärit ja sairaanhoitajat näyttävät kiireisiltä.
Päätän mennä sairaalan aulaan.
Yhtäkkiä huomaan että jotain ihmistä tuodaan paareilla ambulanssista.
Katson tarkemmin että näkisin hänen kasvonsa.
"Mandy?" Sanon hiljaa kun nään hänen pahoinpidellyt kasvonsa. Mandy makaa paareilla tajuttomana
Mitä Ethan on mennyt tekemään.
Pian heidän perässään tuodaan myös toinen ihminen.
Se on Jason. Hänellä on niskatuki. Hänenkin kasvonsa ovat täysin runnotut.
Heitä viedään kiireellisesti johonkin. Päätän seurata heitä jotta saisin tietää että kuinka huonosti heille on käynyt."Pahoinpitely?" Joku lääkäri kysyy ambulanssi henkilökunnalta.
"Vakava pahoinpitely. Mieheltä luultavasti kaularanka murtunut. Naisella ei muita vakavia vammoja kun yksi kylkiluu murtunut." Ambulanssi mies sanoo.
"Onko tekijä selvillä?" Joku kysyy.
"Ei, mutta vahvasti epäillään naisen edellistä poikaystävää. Koska tämä pahoinpidelty nainen on pahoinpidellyt ennen tämän pahoinpitelijän nykyisen tyttöystävän." Ilmeisesti rikostutkija vastaa.
"Onko häntä saatu kiinni?" Sama henkilö kysyy.
"Häntä ei olla tavoitettu vielä." Rikostutkija vastaa.
"Viekää mies leikkaus-saliin 3!" Lääkäri sanoo ja tulee paikalle.
Molemmat heistä viedään pois. Jään yksin seisomaan käytävään.
Pian huomaan kun sairaanhoitajat työntävät sairaala sänkyä jossa joku makaa. Pian huomaan sen olevan minä. Seuraan heitä. He vievät minut johonkin huoneeseen.
Istun penkille joka on sairaalasänkyni vieressä.Mitä mä ajattelin? Kysyn itseltäni. Mikä mua vaivaa? Mun olisi pitänyt etsiä Ethan tai yrittää estää häntä lähtemästä.
Voinko vaan herätä. Haluan Ethanin mun viereen nyt.
Päätän lähteä ulos huoneesta.
Avaan oven ja kuulen tutun äänen. Se on äitini.
"Kuka heidät on pahoinpidellyt?" Hän kysyy hätääntyneenä.
"Ethan Williams on epäilty. Hänellä olisi motiivi. Mutta häntä ei ole vielä tavoitettu." Rikostutkija vastaa.
"Entä mitä minun tyttärelleni on tapahtunut?"
"Hän oli auto-onnettomuudessa. Hän oli ajanut päin tunnelin seinää. Siihen ei tiedetä syytä, mutta ulkopuolisia tekijöitä ei tässä vaiheessa epäillä." Rikostutkija vastaa.
"Mikä on pahin rangaistus minkä tämä Ethan voi saada?" Äitini kysyy.
"Se riippuu uhrien saamista vammoista, josta emme ole vielä varmoja. Mutta me yritetään tavoittaa hänet mahdollisimman nopeasti. Pahin tuomio jonka hän voi saada on pari vuotta ehdotonta vankeutta." Rikostutkija vastaa.
Vietän pari päivää sairaalassa. Äitini käy välillä katsomassa minua, mutta enemmän hän kuitenkin viettää aikaa Jasonin luona. Ethan on vieläkin kadoksissa.
Haluan vain herätä tästä painajaisesta.Yhtäkkiä huomaan kun Ethan kävelee sairaalan ovista sisään.
Hän kysyy vastaanotosta että: "Missä huoneessa Ariel Brown on?""Kuka kysyy?" Vastaanotossa oleva nainen kysyy.
"Kerro nyt vaan se huoneen numero." Ethan sanoo.
"Sä taidatkin olla Ethan Williams." Vastaanotto nainen toteaa. Hän kutsuu samalla sekunnilla poliisit paikalle. Poliisit tulevat nopeasti paikalle.
"Mä en oo tehny mitään!" Ethan sanoo samalla kun häntä talutetaan ulos sairaalan ovista.
Ethan alkaa rimpuilla irti poliisien otteista. Poliisit laittavat hänet laittialle makaamaan selälleen ja laittavat hänelle käsiraudat.
Tuijotan vain kauhuissani tapahtumia. Kun he vihdoin saavat Ethanin ylös laittialta niin he lähtevät viemään häntä poliisiautoon.
Juoksen hänen peräänsä ja huudan: "Ethan mä oon täällä! Auta mua! Mä tarviin sua!" Mutta turhaan kukaan ei kuule mua.
Poliisi auto lähtee sairaalan pihasta. Juoksen vielä poliisiauton perään.
Yhtäkkiä kompastun ja kaadun maahan samalla lyön pääni kovaan kiviseen maahan.
Päässäni pimenee taas.
606 words
💔
YOU ARE READING
you own my heart
Teen Fiction...Yhtäkkiä tajuan että aamuttakkini nauhat ovat avautuneet. Voi vittu. Olen puolialasti koulumme kuumimman ja myös varatun pojan edessä. Hän tuijottaa suoraan silmiini, se saa sydämeni jotenki tykyttämään extra paljon... ••• Best rankings #1in finl...