-I fucking love you-

4.4K 118 32
                                    

Makaamme sängyllä vierekkäin.

"Missä sun vanhemmat muuten on?" Kysyn.

"Mun isä on kai työmatkalla. Tai niin se sanoo. Se on kuitenkin löytänyt taas jonku uuden naisystävän." Ethan sanoo.

"Entä sun äiti?" Kysyn ja siirrän katseeni katosta Ethaniin. Hän katsoo vain kattoon eikä sano mitään.

"Mun äiti jätti mut ja mun isän kaksin kun olin kolme vuotias." Ethan sanoo eikä siirrä katsettaan katosta mihinkään.

"Miks?" Kysyn huolestuneena häneltä.

"En tiiä." Ethan sanoo, kuulen hänen äänessään surua.

"Entä sun vanhemmat? Ethan kysyy ja siirtää viimein katseensa viimein minuun.

"Mun äiti on arkkitehti ja mun isä on kuollut." Sanon ja suljen silmäni.

Silmistäni alkaa vuotamaan kyyneliä vaikka yritin estellä sitä.

"Hei tuu tänne." Ethan sanoo ja ottaa minut halaukseen.

"Mä en haluis mennä kotiin." Sanon koska haluaisin olla mahdollisimman kauan Ethanin kanssa. Koulussa kuitenkin taas näen Mandyn ja Ethanin yhdessä.

"Miks?" Ethan kysyy.

"No ku haluun olla sun kaa." Sanon ja katson Ethania silmiin.

"Kyl sun sinne joskus pitää mennä." Ethan sanoo ja katsoo mua silmiin.

"Mut entä Mandy." Uskallaudun kysymään.

"Ei vois vittuakaan kiinnostaa." Hän sanoo.

"Aiotko jättää sen." Kysyn ja odotan Ethanin reaktioo.

"Vaikka heti." Hän sanoo nään pientä vihaa hänen silmissään.

"Öö.. miten heti?" Kysyn ihmetellen.

"Viestillä tai sit soitan sille." Viha vaan kasvaa hänen silmissään.

Sitten Ethan ottaa puhelimensa yöpöydältä. Avaa lukituksen. Nään taustakuvan jossa on naisen perse.

"Kiva taustakuva." Sanon läpällä.

"Sulla on kyl parempi perse." Ethan tokaisee.

Sitten hän menee Whatsappiin Mandyn ja hänen keskusteluun. Ja alkaa kirjoittamaan.

"Tää oli sit tässä. Mä en haluu nähä sua nään ikinä. Sä oot hirvein ihminen maailmassa. Hakkaat muita ilman syytä. En tajuu mitä oon ikinä nähny tollasessa huorassa." Sitten hän painaa lähetä nappulaa.

Aika kamala viesti. Ajattelen. Mutta tottahan se on.

"Nyt se varmana hakkaa mut taas." Sanon pelokkaasti.

"Ei hakkaa ku mä oon sun tukena." Ethan sanoo.

"Voiksä viiä mut kotiin?" Kysyn.

"Joo. Jos sä nyt varmasti halut musta eroon." Hän sanoo.

"En mä haluukkaan." Sanon ja suutelen Ethania huulille.

Nousen sängyltä laitan eiliset farkkuni ja Ethanin mustan hupparin.

"Saanks mä lainata tätä vielä." Kysyn kun olen saanut farkkuni jalkaan.

"Saat vaikka omaks. Se on vähä pieni mulle." Ethan sanoo.
Laitan sen vain päälleni.
Laitan muut vaatteeni jotka oli mulla eilen päällä niin laukkuuni. Ethankin nousee sängyltä ja pukee farkut ja mustan t-paidan päällensä. Menemme alakertaan.

"Mä haluun olla vaan sun kanssa." Sanon Ethanille.

"Mäki sun." Hän vastaa ja suutelee minua. Vastaan tottakai suudelmaan.

you own my heart Where stories live. Discover now