Varování: Tento díl je ... za prvé zatraceně dlouhej :D a zadruhé může způsobit silné záchvaty fangirlství (pokud to není slovo, tak teď už je)
Celé jsem to rychle přejela očima, ale pokud si přesto všimnete nějaké chyby, dejte vědět. Opravím :DSnad není třeba zmiňovat, že to bylo ... divný.
Dan se nervozitou téměř třásl, že by se na jeho čele našla snad i kapička potu. Prázdně zíral do papírů před sebou, ale neměl sebemenší ponětí, co je na nich napsané. Bože, tohle je tak pitomý, pomyslel si Dan a trochu povolil pevné sevření tužky aby ji nezlomil.
Phil tam jen beze hnutí seděl a ani jednou nevzhlédl, aby jakkoliv ukázal, že bere Danovu přítomnost na vědomí. Upřímně ho pěkně štvalo, jak Phil dokázal tak jednoduše sedět a ignorovat ho, mezitím co přímo před ním Dan šílel.
,,Vypadáte spolu dobře.", řekl z ničeho nic Phil a Dan málem vyskočil z kůže.
,,Co?" Jaká to chytrá odpověď.
,,No ty a Jace, vypadá to že se vám daří. Jak dlouho jste spolu, skoro měsíc?"
Dan na něj dokázal jen zírat. ,,No, to ty seš tady ten co se pouští do nových vztahů. Nemysli si, že jsem tě neviděl s tím tvým novým dlouhonohým klukem."
Phil se ani neobtěžoval zvednout oči od papíru. ,,Já jsem aspoň počkal do konce našeho vztahu, než jsem se začal vídat s někým jiným."
Dan se postavil z postele, mrskl svůj sešit před sebe a nevěřícně zítra na Phila, který se na něj konečně rozhodl taky podívat. ,,Přemýšlel jsi někdy nad tím, že jsem měl asi důvod, když jsem tě s Jacem začal podvádět?", zeptal se co nejklidněji dokázal, přesto mu hlas skákal nahoru a dolů. ,,Že náš vztah nejspíš nebyl tak úplně perfektní jak sis myslel že je?"
Phil se také postavil a probodl Dana ledově chladným pohledem. ,,Když si myslíš, že byl náš vztah k ničemu, proč se o mě znovu snažíš?"
,,Jediný co jsi pro mě kdy udělal bylo uspokojit moje potřeby.", uchechtl se Dan.
Nemyslel vážně jediné slovo, které vyletělo z jeho pusy, ale ani se nedokázal zastavit. Byl prostě naštvanej. Kvůli tomu, že musel procházet touhle situací, i přes to že si ji zavinil sám. Kvůli tomu, že byla všechna vina svedena na něj, i přes to že za všechno nemohl jen on. Ale hlavně proto, že nemohl mít Phila a musel jen chodit kolem a dívat se, jak je šťastný s někým jiným.
,,Miloval jsem tě, Dane.", šeptl Phil tak zlomeně, že se Dan málem rozbrečel. ,,Jediný co jsem po tobě kdy chtěl bylo, aby jsi mě miloval taky. Tak, jako já tebe. Ale jedinou věc kterou jsi udělal bylo to, že jsi mi rozerval srdce na cáry a pak zmizel s tím svým kreténem. Dokážeš si vůbec představit, jaký pro mě bylo jen tak kolem tebe chodit a dívat se, jak tě ten arogantní debil ohmatává?"
Dan odvrátil pohled a místo toho se zadíval ven z okna. Cítil, jak se mu svírá hrdlo a hoří hruď.
,,Myslel jsem, že mě nenávidíš.", řekl nakonec a Phil se na to jen slabě zasmál.
,,Už jsem ti řekl že ne. Nezáleže na tom jak moc bych měl nebo jak moc jsem chtěl, nikdy jsem to nedokázal."
,,Tak proč jsi s tím nikdy nic neudělal?", obvinil ho Dan a naštvaně se na něj otočil. Phil už se na něj nedíval a vypadal, že brzy začne brečet.
,,Já už ...", odmlčel se. ,,Já už nemůžu."
,,Nemůžeš prostě odejít kdykoliv se konverzace odebere ... tímhle směrem.", vydechl Dan a chytil Phila za zápěstí, ten se však ani nepohnul.
ČTEŠ
Find Me Again // phan - CZECH
FanficPokračování phan fikce Discovering Love Dan už si je konečně vědom toho, že je do Phila zamilovaný, ale ve špatnou chvíli, jelikož ho Phil z celého srdce nenávidí. A dává to jasně najevo tím, že ho docela úspěsně ignoruje. Ale Dan je zoufalý, protož...