Eight

154 18 29
                                    

,,Jmenuje se Ely Masters.", vybalil Jace na Dana další ráno, když naproti němu seděl ve školní knihovně.

,,Co to děláš?.", nechápal Dan.

,,Zjišťuju ti o něm informace.", zastřihal obočím a pokračoval ve výkladu s přehnaně vážným ředitelským tónem. ,,Ely Masters. Nechodí sem, ale na nějakou soukromou školu pro zbohatlický dětičky, je to asi kilák a půl po silnici dolů. Nosí tam uniformy a tak. Je jedináček a jeho rodiče jsou právníci, bydlí ve velkým baráku v centru města."

Dan zavřel knihu, kterou se doteď pokoušel číst, a zvědavě se na Jace zadíval. ,,Jak jsi to sakra všechno zjistil?"

,,Pečlivý průzkum, různý zdroje.", ušklíbl se Jace a vykopl své nohy na stůl. ,,Nerad zacházím až do detailů."

,,Včera jsi ho objevil a už o něm víš skoro všechno."

,,Vypadá jako můj typ."

,,Oh ne, tohle nedělej.", zaskuhral Dan.

,,Jako co?", usmál se Jace nevinně a doširoka otevřel své zelené oči.

,,Nesnaž se ho od Phila dostat těma svýma oblbujícíma hrama, jasný? Nemyslíš, že už jsi mu ublížil dost?"

,,Nemůžu za to, že jde vždycky po těch nejhezčích.", uculil se Jace a mrkl na Dana, který jen protočil očima. ,,A navíc, vážně ho s tím jeho super novým blonďáčkem chceš?"

,,Nemůžeš je od sebe odtrhával jen proto, že se mi nelíbí, že jsou spolu. Jestli je šťastnej, nech ho být."

,,Nechceš být taky šťastnej Dane?"

Dan si povzdechl a prsty si prohrábl vlasy. ,,Nemůžem to prostě nechat být? Nějak se přes to dostanu, přísahám. Nezajímá mě co dělá, nebo s kým je."

Znovu otevřel knihu a pokusil se dál soustředit na slova, ale jeho myšlenky zabloudily k Philovi a jeho novému, mnohem atraktivnějšímu příteli. Lhal když řekl, že se přes to dostane. Rvalo mu srdce když věděl, že už Phila nezajímá a s největší pravděpodobností nikdy nebude. Měl mnohem hezčího a nejspíš i zajímavějšího člověka, se kterým teď mohl trávit čas a Dana nechal samotného se zlomeným srdcem a ... Jacem.

Vlastně si to zasloužil. I přes to, jak moc nenáviděl tu situaci ve které se nacházel, tak věděl sakra dobře, že se v ní ocitne a to už od první chvíle, co ho Jace políbil.

Nemohl dělat nic jiného, než to vydržet a poprat se s následky, a to i přes to jak moc to bolelo.

,,Promiň.", vyhrkl z ničeho nic Jace a když se na něj Dan podíval, viděl jak si nervózně pohrává s prsty.

,,Není to tvoje-"

,,Ne tohle.", přerušil ho Jace: ,,Promiň, že jsem to celý začal. Je moje vina, že jste se rozešli a je mi jasný, že ať udělám cokoliv, nikdy to nedokážu spravit."

,,Je to i moje vina, Jaci. Nezastavil jsem tě, v ničem, takže za to můžu stejně tak jako ty."

Jace už na jeho slova nijak nereagoval a brzy na to odešel z knihovny, ještě než zazvonilo na hodinu.

******************************************

,,Takže. Určitě si všichni vzpomínáte na ten projekt na R&J který jste měli na začátku semestru, je to tak?", zeptal se učitel angličtiny a všichni ve třídě něco zamumlali na souhlas.

Ah, no jasně, když ještě všechno nebylo tak zkurvený, pomyslel si Dan.

,,A jistě si pamatujete i své partnery pro tento projekt.", pokračoval.

Jo, Dan si sakra dobře pamatoval svého partnera.

,,No, tak jsem si řekl, že abychom se vyhnuli zmatkům a problémům s hledáním nových partnerů..." Oh, ne. Prosím, neříkej co si myslím, že řekneš ... ,,můžete prostě pracovat s těmi stejnými jako předtím!"

No kurva.

Tohle nemůže být pravda. Dan už s Philem v žádném případě nemohl pracovat na dalším projektu. Vždyť na něj nedokázal ani pomyslet, aniž by ho to nefrustrovalo nebo ... nevzrušovalo.

,,Ale když teď máme lichý počet studentů ve třídě, bude tu muset být jedna trojice. Takže, pane Winslowe, můžete pracovat s ... uh, s Danem a Philem."

Tak teď už tu nebyla jediná šance, jak by mohl přežít.

Proč ho karma zasáhla tak krutě? To ho bůh nenáviděl natolik, že věnoval všechno to utrpení a bolest právě Danovi? Protože mu to šlo zatraceně dobře.

On, Phil a Jace, všichni tři spolu v jednom pokoji. Ten kluk kterého miluje, ale který ho nemiluje zpět a jeho bývalý milenec/ nově objevený kamarád.

Skvěle.

Hi, jsem tu s dalším dílem! A je tu jedna obrovská (not really) změna a to ta, že jsem začala používat český uvozovky :D don't worry, změnila jsem je u všech předešlých dílů ... :D

Find Me Again // phan - CZECHKde žijí příběhy. Začni objevovat