A/N:
Şu ana kadar okuyup okuyacağınız en boktan smut bölüme 'slm' deyin! İlk defa böyle bir şey yazıyorum ve gerçekten ne kadar berbat olduğunu biliyorum. Yine de yazayım dedim. Çoğunuz 'LarrySex'e bayılıyorsunuz. Abazasınız olum hepiniz asdsfds :D. Her neyse. Birde heralde ilk defa seks yaparken bu kadar konuşan bir çiftle karşılacaksınız :3. Ama Lou ve Harry'de normal bir çift değil ya hani. :D Neyse çok açık değil belirteyim şimdiden.
Hepinizi seviyorum! İyi okumalar!
"Evet, oraya biraz daha mavi katalım. Çok güzel oluyor."
Harry gülümsedi ve Louis'in yanağından öptü. Birlikte resim yapmaya çalışıyorlardı ve eh, benim resimlerime göre iyi iş de çıkarıyorlardı. Tuvale biraz da mavi boyadan sürdüler ve Harry siyah boyaya parmağını daldırıp Louis'in burnuna dokundu. Louis şaşkınlıkla burnunun önüne bakmaya çalışıyordu ve bu da Harry'i güldürüyordu. Gözleri şaşı olmuştu.
"Louis."
"Kapa çeneni Harry."
Daha fazla kahkahasını tutamayan Harry deli gibi gülüyordu. Louis gözlerini kısarak Harry'e baktı ve o da beyaza parmağını daldırıp Harry'nin yüzüne bir yuvarlak çizdi. Şimdi gülme sırası Louis'e geçmiş gibi o gülüyordu.
"Harry."
"Kapa çeneni Louis."
"Harry."
"Sana çeneni kapa-"
Harry'nin dudaklarına ince, pembe dudaklara aşkla dokundu ve dün ki gibi kendilerinden geçtiler. Sanki dudakları birbirini bulunca görünmez kordonlar vücutlarını birbirine bağlıyor ve tek bir beden oluyorlardı.
Nefes nefese birbirlerinden ayrıldılar. Harry, Louis'in bu haline gülümsemeden edemedi. Onun pürüzsüz yanağını okşamaya başladı ve mavi gözler ona döndü.
“Seni seviyorum Louis. Bunu her an söylemek istiyorum. Fakat, bir gün sıkılmandan da ölesiye korkuyorum.”
“Bunu söylemenden asla sıkılmayacağım kıvırcığım.”
“Kıvırcığım?”
“Önceden sıradan bir kıvırcıktın. Şimdiyse benim kıvırcığımsın.”
Harry büyümüş gözleriyle Louis'e bakarken, ona sahip olduğu için kutsanmış biri olduğunu bile düşünmüştü. Az önce ciddi ciddi 'benimsin' demişti. Harry'nin elbette ki buna bir itirazı yoktu. Olamazdı da zaten. Ben izin vermezdim.
“Sen nasıl bir meleksin, Tanrı aşkına!”
Louis güldü ve Harry'e sarıldı. Birbirlerine dokunmadıkları her andan nefret ediyormuş gibi hissediyordu. Her an bir temas olmalıymış gibi. Çünkü bir beş aydır tanışıyorlardı ve o beş ayda istedikleri şekilde bir temas hiç olmamıştı. Sanırım, şimdi de acısını çıkartıyorlardı.
“Beni utandırıyorsun.”
“Seni utandırmayı seviyorum.”
“Benimle ilgili herşeyi seviyorsun.”
“Kesinlikle.”
İkisi de güldü ve resimlerine devam ettiler. Ne çizdikleri şu an için muammaydı fakat bitiminde ikiside biliyordu ki anlamlı birşeyler çıkacaktı.
Harry başını Louis'in omzuna koydu ve sol elini de Louis'in karnının önüne koydu. Louis gülümsedi ve sağ elini Harry'nin eliyle birleştirdi. Dediğim gibi her an bir temas olmalıydı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Through The Dark (l.s)
Fiksi PenggemarÖlen bir sevgili. Onun acısıyla yaşamaya çalışan Louis Tomlinson. Hayat dolu ve her zaman bardağın dolu tarafından bakan Harry Styles. Niall Horan homofobik biri tarafından öldürülür. Fakat bunu bilen hiç kimse yoktur. Louis Tomlinson sevgilisini m...