II.

1.1K 105 2
                                    

Chanyeol

Végig néztem, ahogy az igazgatóval belépdelnek az ajtón, de láttam ahogy a lányok elnyílt ajkakkal néznek utána. Igazgató után is van aki epekedik, most meg lett egy újabb férfi tanár akiért csorgathatják a nyálukat, de nem sokáig.

Fiúkkal össze vigyorodtunk, majd csengőre belépdeltünk az épületbe. Bár Sehun fiatalabb tőlünk, de egy nagyon jó barát, aki tűzbe tenné a kezét a barátaiért, ahogy mi is érte.

- Ah, én is látni akarom - nyavalygott mellettem. Könyörgő szemeivel nézett fel rám.

- Most felejtsd el! - Minseok hangjára összerezzent. - Menj az osztályodba és ha meg tudom, hogy rossz jegyet kaptál kinyírlak. - Mosolygós kedves fiú hamar áttud alakulni egy szigorú apává, főleg ha Sehun lógni akar az órájáról. Nálam és Jongdaenál is eljátszotta, de három éve feladta így minket nem pesztrál, Baekhyun meg magától is jól tanul, nem kell neki még Minseok is.

Sehun orra alatt morogva bandukolt az osztályterme felé, amin még Yura is elnevette magát. Osztálytermünk felé lépdelve gondolkoztunk mit is csináljunk az első napjára, de végül megkegyelmeztünk neki. Egy vörös festékkel teli vödröt tettünk az ajtó főlé. Termünk ahogy mindig most is hangos volt, amiben Baekhyun teljes nyugalomban olvasott, durva a srác idegrendszere. Habár erre már gyermekkoromban rájöttem, de ha felidegesíted akkor neked véged.

Két éve egy alsó éves fiú felidegesítette, és úgy megverte, hogy azóta se hallottunk felőle. Jobb is neki, és nekünk is.

Ajtó nyitódásra hirtelen csend bántotta a fülem, de akkor hangos nevetésbe törtünk ki. Új tanár fejére rá ömlött a vödör tartalma. Nevetésem vigyorba ment át, ahogy lassan felemelte a kezét és levette a fejéről a vödröt. Nem reagált semmit, de az ajtót olyan erővel csapta be, amin még én is összerezzentem.

- Kim NamJoon vagyok, új tanár - nem törődésén elfintorodtam. - Azért vagyok itt, hogy tanítsalak titeket. - Asztal felé sétált, majd előtte megállt mellkasa előtt összefont kezekkel.

- Akkor már haza is mehet - szólt be neki Yura, amin újra felröhögött az osztály, de Minseok és Baekhyun csendben voltak.

- De nem tanítok semmit - értetlenül néztünk össze. - Azt csináltok amit akartok. - Rántott vállat, és az ablakhoz sétált, majd egyet kinyitva elkezdett cigizni. Még a festék ellenére is láttam a felhúzott szemöldökeit. - Na mi van? Hirtelen elhallgattatok - Yura felállt és felém sétált, majd leült az ölembe, az osztály pedig újra beszélgetni kezdett. Yura is beszélt hozzám, de jobban lekötötte a figyelmem Minseok és Baekhyun, akik csak ültek egy helyben.

NamJoon

Festékes vödör trükkjük kész szánalom volt. Azt hittem bedobnak valami normálisat, de csalódnom kellett. Ha felgyújtanak egy tanárt, akkor jobb trükkjük is van, nem? Vagy azt hiszik én is olyan kis senki vagyok mint a többi tanár, kivéve Yoongi. Egy múltbeli ügy miatt vissza vonult és egy iskolai igazgató lett. Teljes mértékben megértem őt, de ilyen kölykök mellett igazán elő hozhatná a régi énjét.

Két tekintetre oda fordítottam a fejem, mindenki hangosan beszélt, baromkodott, de kettő fiú engem nézett ami frusztráló. Cigimet elnyomtam, majd ellöktem magam az ablaktól, és az asztalhoz sétáltam. Mit meg nem adnék egy zuhanyért.. Orrom alatt morogva ültem le a székre, és csak bámultam ki az ablakon. Nem értem Yoongi mit vár tőlem. Tanítani nem tudok, szerinte rosszabb vagyok mint ezek a taknyosok. Sóhajtva dőltem hátra a székemen.

Ki vagy Tanár úr?  (NamYeol ff.) [✔] {Javításra vár}Donde viven las historias. Descúbrelo ahora